Matrasbeschermer

2 Discussies voor in Matrasbeschermer

Begin discussie
    barbarapeter 1 jaar geleden in Matrasbeschermer

Sanamed waterdichte matrasbeschermer - artikel nummer 40125074

Kunt u mij vertellen voor welke matrasdikte deze matrasbeschermer is? Ik kan deze informatie nergens vinden en heb een matrasbeschermer nodig voor mijn matras (dikte 25 cm). Vriendelijke groeten B. Peter

0

Anonymous 2 jaren geleden in Matrasbeschermer

Molton van katoen en bijna waterdicht

Hallo, Vanuit mijn jeugd heb ik een hele dikke, wat stijve molleton. Deze nacht heeft onze zoon overgegeven en het was strak, als je snel reageert. Als je langer wacht waarschijnlijk niet. Nu ben ik op zoek naar een tweede setje. Er zijn nauwelijks producttesten, daarom ben ik afhankelijk van jullie feedback :-) Ik hou niet van de geplastificeerde versie met PU, omdat je er meer op zweet en het vaak ritselt. Ze zijn ook niet altijd waterdicht. Ik wil uit principe geen plastic ondervloer. Kan iemand een molleton aanbevelen die "bijna" waterdicht is en alleen van katoen of natuurlijke materialen? Misschien ook een vrij dikke moltonstof. Ik zou dankbaar zijn voor aanbevelingen, maar beschrijf kort: ervaring waterdichtheid, stofdikte en stijfheid, comfort, geluid/roest. Dat zou mij en anderen zeker helpen. Hartelijk dank, Michael

3

Orde van de
discussies
Forum voor Matrasbeschermer
StartBegin discussie