Rugzak

18 Discussies voor in Rugzak

Begin discussie
    Anonymous 4 maanden geleden in Rugzak

Rugzak voor handbagage (40x30x10)

Hallo samen Ik ben op zoek naar een compacte rugzak die ik mee kan nemen als extra handbagage (Zwitsers). Hij mag dus niet groter zijn dan de afmetingen 40x30x10. Er is geen specifiek toepassingsgebied (zoals de camera-uitrusting in het vergelijkbare forumbericht). Helaas is er geen manier om te filteren op afmetingen. Heeft iemand tips voor mij? Hartelijk dank :)

4

GeneGalaxo 4 maanden geleden in Rugzak

Op zoek naar een goedkope rugzak

Hallo allemaal, omdat ik na een voetoperatie afhankelijk ben van krukken, ben ik op zoek naar een eenvoudige, goedkope, middelgrote rugzak die alleen gebruikt wordt om mijn boodschappen de trap op te dragen, zodat ik mijn handen vrij heb. Hij hoeft niet veel kleine vakjes te hebben of erg waterdicht te zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een groot vak waar ik ook een paar grotere dingen in kwijt kan, zoals een diepvriespizza of iets dergelijks, maar ook kleine dingen. De spullen blijven er toch maar een paar minuten in zitten tot ik boven in mijn flat ben. Bedankt voor een tip of twee.

1

alekotekno 6 maanden geleden in Rugzak

USWE rugzakken voor hydratatie

Hoi Galaxus, is er een kans dat je USWE producten op voorraad hebt? Deze zijn echt netjes en licht. Bijvoorbeeld de Race 2.0 of de Outlander. Bedankt

0

SchnellePastella35 11 maanden geleden in Rugzak

Rugzakken

Hallo allemaal, weet iemand of rugzakken zoals die van https://www.gymgeneration.ch aan het assortiment worden toegevoegd? Ik vind ze super praktisch en het zou geweldig zijn als er binnenkort meer keuze is. 😊

1

nori95 11 maanden geleden in Rugzak

Bellroy Lite Reisverpakking 30L & 38L

Bellroy heeft nu de Lite Travel Pack geïntroduceerd in twee maten. Ga jij deze aan je assortiment toevoegen?

0

DanielaS31 1 jaar geleden in Rugzak

Evoc rugzakken maat S

Hé Galaxus Verkopen jullie Evoc rugzakken online alleen in maat M/L en niet ook in S?

1

Anonymous 1 jaar geleden in Rugzak

Kapten & Zoon "Lund Pro"

Wordt deze rugzak toegevoegd aan jullie assortiment?

0

Zuphil 1 jaar geleden in Rugzak

Rugzak van Mous: Dagrugzak

Hallo digitiec. Zullen de "nieuwe" Day Backpacks van Mous binnenkort bij jullie verkrijgbaar zijn? (Mous - Rugzak - Steen) Hartelijk dank voor de korte informatie of en wanneer.

2

tim_1898 1 jaar geleden in Rugzak

Waterdichte dagrugzak

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een rugzak die echt waterdicht is (liefst bevestigd door praktijkervaring) voor dagelijks gebruik. Ik rij elke dag op mijn motor naar mijn werk en ben het zat dat de hele inhoud steeds doorweekt is. Maar ik wil geen rugzak die ik kan oprollen, omdat ik denk dat die niet geschikt is voor dagelijks gebruik. Het mooiste zou zijn als er een laptopvak in zou zitten.

6

USWE

Zijn er plannen om in de toekomst ook USWE hydratatierugzakken in het assortiment op te nemen?

1

Rugzak voor 18 inch gaming laptop

Ik heb de Scar 18 gekocht en heb er nu een geschikte rugzak voor nodig. Omdat ik niet precies weet hoe krap 17,3" rugzakken zijn, zouden deze misschien ook werken. Heeft iemand hier ervaring mee?

2

raphakaram 1 jaar geleden in Rugzak

Zoekrugzak met zijvakken met ritsen

Vroeger had ik rugzakken met kleine zijvakken met ritsen. Dat vond ik heel praktisch. Zo kon ik mijn portemonnee links en mijn mobiel rechts dragen en erbij zonder mijn rugzak af te hoeven doen. Twee jaar geleden moest ik een nieuwe rugzak kopen en toen vond ik alleen een rugzak met zijvakken zonder ritsen. Ik had er echter slechte ervaringen mee (mijn mobiel werd een keer gestolen en een tweede keer bijna). Nu is mijn rugzak aan het einde van zijn levensduur en ben ik op zoek naar een vervanger. Helaas kan ik geen andere vinden met ritsen op de zijvakken. Ik heb altijd Dakine gehad en die hadden bijna altijd ritsen.... Heeft iemand tips waar/hoe ik zou kunnen zoeken? Alvast bedankt!

3

ragdollfun 1 jaar geleden in Rugzak

Rugzak voor kleine mensen

Omdat ik maar 1m70 lang ben, doet de rugzak die ik nu al een paar maanden gebruik, die waarschijnlijk ontworpen is voor iemand van 1m90 lang, vreselijk pijn aan mijn rug omdat het massamiddelpunt precies bij mijn onderrug ligt en ik hem op geen enkele manier anders kan afstellen. Heeft iemand een aanbeveling voor een rugzak die groot genoeg is voor een 15,6" laptop maar verstelbaar is voor een korter persoon? Alvast bedankt!

3

CptRic 1 jaar geleden in Rugzak

Rugzak voor laptop en veiligheidsschoenen

Helaas kon ik met de zoekfunctie niet echt vinden wat ik zocht, dus vraag ik het aan de community: Hebben jullie tips voor een goede rugzak die geschikt is voor zakelijk gebruik, maar ook genoeg ruimte heeft voor wat grotere veiligheidsschoenen? Het liefst in een eigen schoenenvak, vergelijkbaar met een voetbalrugzak, maar dan met wat meer 'buisness'. Alvast bedankt

3

pharao68 3 jaren geleden in Rugzak

Foto's, foto's, foto's...

Beste Galaxus Het zou echt nuttig zijn als je verschillende foto's zou kunnen plaatsen, zodat je echt kunt beoordelen of een rugzak de functie vervult die je hoopt dat hij zal vervullen. Ik wil geen pig in a poke kopen. Ik koop geen producten met maar één plaatje. Ik denk dat ik niet de enige ben....

2

timo 4 jaren geleden in Rugzak

Tasmaanse tijger, Clawgear

Het zou geweldig zijn als je de twee genoemde merken ergens in de outdoorsector zou kunnen vinden. Ze zien er misschien allebei nogal militair uit, maar het zijn ook fabrikanten van militaire uitrusting, maar ze bieden buitengewoon goede kwaliteit en veel van de producten zijn ideaal voor de outdoor/survival sector en zijn niet alleen in camouflage verkrijgbaar. Misschien kan een deal worden gesloten met Armamat.ch, dat in het geval van Clawgear de officiële winkel in Zwitserland is.

1

Luinil 6 jaren geleden in Rugzak

Rugzak Qwstion

Zou je de rugzakken van het merk Qwstion in je assortiment kunnen opnemen?

2

Anonymous 5 jaren geleden in Rugzak

Categorisering Gymbags

Het zou erg handig zijn als je de Gymbags (of hoe je ze ook wilt noemen) op een uniforme manier zou kunnen indelen. Momenteel worden ze soms vermeld onder "Rugzak Vrije Tijd", soms onder "Tas" enz. Soms worden ze gymsack genoemd, dan weer gymbag of gymtas, soms gewoon tas of gymtas. Dit maakt het zoeken naar een geschikt product echt saai, vooral omdat er nogal wat van zijn.

0

Orde van de
discussies

18 van 18 discussies

Naar boven
Forum voor Rugzak
StartBegin discussie