SigSauer producten
Om je lijsten compleet te maken, kun je een verrekijker en spullen van SigSauer meebrengen.
0
Om je lijsten compleet te maken, kun je een verrekijker en spullen van SigSauer meebrengen.
0
Intuïtief zou je de Canon IS-serie verrekijkers verwachten (met actieve beeldstabilisatie zoals de meeste fotocamera's tegenwoordig). Maar met het filter lopen 86 resultaten door elkaar en zie ik de gemene deler niet. Het zou leuk zijn om een filter te hebben voor echte IS.
0
Vallen verrekijkers in de categorie "hygiëneartikelen" en zijn ze uitgesloten van teruggave binnen 30 dagen? Of is terugkeer mogelijk, afhankelijk van de toestand natuurlijk met aftrek?
3
ik ben aan het googelen voor een verrekijker die ik op mijn computer (chromebook, android) kan aansluiten .... heb je ervaring met zoiets? zou er graag over horen. bedankt.
0
Hallo Samen Kan iemand een verrekijker aanbevelen die bijzonder geschikt is voor brildragers? Hartelijk dank Gracia
1
Wat bevelen de deskundigen aan voor mijn situatie? 1. beginners hebben nog geen verrekijker 2 . Budget max. 180.- 3. natuur/landschap/dieren 4. zoom belangrijk 5. brildrager We bezoeken de "Serengeti van de VS", d.w.z. Yellowstone National Park. En ik wil dieren op grote afstand kunnen zien. Daarom vraag: 1. Is 10x genoeg? Ik denk dat het nogal in de buurt komt? 2. heb ik vanaf 20x per se een statief nodig of kan ik met rekwisieten nog een paar minuten dieren observeren? Ik heb een kleine selectie samengesteld. Ik ben dankbaar voor tips van deskundigen! https://www.galaxus.ch/de...
0
Ik zou graag een verrekijker willen geven aan mijn zoon die een fervent wandelaar, motorrijder en natuurliefhebber is... Ik denk aan een compact model, van zeer goede kwaliteit. Bedankt voor je advies.
0
Beste Gemeenschap Ik ben op zoek naar een verrekijker, maar heb er geen ervaring mee. Na het lezen van de gids en het bekijken van de producten, ben ik een beetje overweldigd door de keuze en hoop ik dat je me kunt helpen. Ik zoek een verrekijker die ik mee kan nemen op mijn wandelingen om dieren te observeren en anderszins het landschap te verkennen. Daarom zou een licht gewicht geweldig zijn, maar het is geen must. Ik zou ze ook liever overdag gebruiken. Ik draag ook contactlenzen als dat relevant is. Mijn vraagprijs is maximaal 200,-, maar ik ben niet boos als het minder is. Ik heb de Steiner Safari Ultrasharp bekeken, maar ik weet niet zeker of die goed is (en ja, ik heb de recensies gelezen). Misschien is er iemand die zijn goede/slechte ervaringen met me wil delen en me wil helpen ;). Waar moet ik specifiek op letten? Ik ben me ervan bewust dat ik alles in de filters kan invoeren. En toch maakt het de selectie niet kleiner.... Help! Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten
2