Autoradio of vrachtwagenradio?
Geef in het filter aan welke radio's geschikt zijn voor 12V en welke voor 24V! Dit is niet altijd duidelijk in de beschrijving en is erg vervelend als je een verkeerde aankoop doet!
5
Geef in het filter aan welke radio's geschikt zijn voor 12V en welke voor 24V! Dit is niet altijd duidelijk in de beschrijving en is erg vervelend als je een verkeerde aankoop doet!
5
Neem als filter op welke radio's Weblink ondersteunen.
0
Hallo allemaal, https://www.galaxus.ch/fr/s4/product/pioneer-fh-s820dab-autoradio-11944763 of https://www.galaxus.ch/fr/s4/product/pioneer-avh-a240dab-mirrorlink-autoradio-15883354 Welke heeft een betere geluidskwaliteit? Alvast heel erg bedankt
0
Hallo allemaal, weet iemand een goede antenne voor montage onder het dashboard? Ik vond de Alpine DAB-antenne voor de voorruit artikelnr. 3456500, heeft iemand die geïnstalleerd en wat zijn zijn ervaringen daarmee? Of kan de Blaupunkt DAB+ actieve antenne artikelnr. 20761109 ook onder het dashboard worden gemonteerd? De autoradio is een Blaupunkt Frankfurt (met 12V fantoomvoeding). Hartelijk dank voor uw steun.
1
Heeft u informatie over wanneer de Sony XAV-AX4000 of XAV-AX6000 in Zwitserland verkrijgbaar zal zijn?
4
Beste community Ik ben op zoek naar een retrofit autoradio voor mijn Seat Ibiza Copa Style (Seat Ibiza IV, Type 6J). Aangezien er extreem veel aanbiedingen op internet te vinden zijn, ben ik een beetje ten einde raad en zou ik wat advies op prijs stellen. Ik wil de radio graag kunnen verbinden met Apple en Android mobiele telefoons (vooral voor navigatie via Google Maps) en dab+ kunnen ontvangen. Al met al heb ik geen luxe ding nodig, maar iets in de middelste prijsklasse, met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik zou blij en dankbaar zijn voor alle hulp :)
0
Het zou goed zijn als ik kon uitzoeken welke radio's draadloze carplay ondersteunen.
0
Als je autoradio's filtert met de extra functie "DAB+" en "Bluetooth", dan zie je autoradio's die ofwel Bluetooth OF DAB+ hebben. :-)
5
Het zou geweldig zijn als je ook kon filteren wat je niet in het apparaat wilt hebben, dus laat me alle apparaten met een cd-speler zien die geen BT hebben. Dit zou ook op andere gebieden gebruikt kunnen worden. Er zijn ook apparaten waarbij de BT via een module loopt die je er gewoon uit kunt trekken, die je ook zou kunnen opgeven.
2
Hallo lieve gemeenschap Ik ben op zoek naar een autoradio (incl. DAB+ en Bluetooth) voor mijn Ford Ka (uit 2012). Waar kan ik er een vinden en waar moet ik op letten? Merci voor je hulp!
2
Hallo samen Ik heb een 30 jaar oude VW-bus die 's nachts geen licht in de cockpit heeft, behalve een verlichte snelheidsmeter :) Alleen mijn huidige radio licht hinderlijk op. Is er een Din1 onderdeel dat niet onnodig overal oplicht en knippert en misschien zelfs de mogelijkheid heeft om het licht helemaal uit te schakelen? Veel dank
2
Welke autoradio heeft android auto kabellos?
0
Hallo samen Is hier een autoradio die de bronkeuze op Bluetooth houdt? Dat wil zeggen, als ik de auto start, wordt op de radio direct Bluetooth geselecteerd en het afspelen op de mobiele telefoon gestart? (Zoals destijds in de Toyota fabrieksradio). Met de Blaupunkt en LG radio's die ik had, moet de bron telkens na het starten van de auto handmatig teruggeschakeld worden naar Bluetooth.
2
Ik zoek een auto dab radio+ navigatie voor mijn Range Rover Sport bouwjaar 2005. Welke zou compatibel zijn? Bij voorbaat dank.
1
Hallo samen Ik heb geen filteroptie gevonden voor aptX-transmissie en wilde daarom vragen of iemand huidige autoradio's kent met aptX? Ik vond een lijst met autoradio's op Qualcomm zelf, maar die lijkt niet actueel. Ik zou alleen geïnteresseerd zijn in aptX, DAB indien mogelijk en een slanke vormfactor. Ik heb geen scherm of cd-drive nodig. Bedankt en nog een fijne dag.
2
Hallo allemaal Is er een autoradio die Duits als standaardtaal heeft? Bij voorbaat hartelijk dank voor uw antwoorden.
2
Hallo, Ik heb net een Skoda Fabia 1.2 Entry uit 2008 gekocht en ik wil graag de autoradio vervangen door een modernere met Bluetooth en ik heb geen idee welk model ik zou kunnen installeren. Bedankt voor je hulp. Carla
2
Hallo samen, Ik zoek een autoradio die er goed uitziet in een oldtimer. Deze radio zou op zijn minst een CD-drive moeten hebben. Heb je een aanbeveling?
0
Wil graag mijn DIN-2 autoradio uit de VW Passat 2004 vervangen, werkt niet meer goed, valt met tussenpozen uit enz en wil graag de CarPlay functie. Ik heb geen idee waar ik op moet letten om de nieuwe radio compatibel te maken en welke eventuele adapters ik moet kopen. Kan iemand mij vertellen welke informatie relevant is? Informatie van de MFA moet ook in de nieuwe radio/MMS getoond kunnen worden.
0
Hallo Ik zoek een autoradio 2din voor mijn Peugeot 5008 bouwjaar 2010. Bovendien heb ik een can-bus stekker nodig. Heb je zoiets?
0
Ik zoek een goedkope autoradio die AndroidAuto ondersteunt. Waar beginnen de goedkoopste en welke zijn de beste? Is het überhaupt de moeite waard?
2
Ik zoek een autoradio voor mijn boot (hij wordt in de kajuit geïnstalleerd en hoeft niet waterdicht te zijn) die ik via een afstandsbediening kan bedienen. Er zit echter een muur tussen de plaats waar de radio is geïnstalleerd en de plaats waar hij moet worden bediend - dus moet het mogelijk zijn om hem te bedienen via de afstandsbediening en de iPhone. Het zou ook DAB moeten hebben. Ik zou dus graag op afstand de radiozender willen kunnen veranderen en het volume aanpassen. Welke radio is hiervoor geschikt?
0
Goede dag Zal Digitec de SONY MEX-N6002 in zijn assortiment opnemen ?
2