Kentekenplaathouder

3 Discussies voor in Kentekenplaathouder

Begin discussie
    dz82 2 maanden geleden in Kentekenplaathouder

Kentekenplaathouder met zo smal mogelijk frame

Ik ben op zoek naar een kentekenplaathouder met een smal frame, ik ben nog niet helemaal overtuigd van de Klick producten van MB of 21Cars. Op basis van de foto's is "AL-Fahrzeugteile Nummerrahmen-Set" (https://www.galaxus.ch/de/s4/product/al-fahrzeugteile-nummerrahmen-set-front-heck-hochformat-langformat-kennzeichenhalter-6363544 ) waarschijnlijk het enige product? Of zijn er nog andere opties?

2

Anonymous 2 jaren geleden in Kentekenplaathouder

MB Click niet MFK-ready

Mijn Audi is vandaag door het MFK Zug berispt vanwege de MB Klick kentekenplaathouder. De precieze reden kan ik niet geven, maar AMAG Zug zei iets over "een paar millimeter te diep" en "scherpe randen". Heeft iemand anders problemen gehad bij het MFK?

4

yvonne-willi 4 jaren geleden in Kentekenplaathouder

Nummerframe verwisselbare platen

Hoi zäme, Welke nummerlijsten beveelt u aan voor verwisselbare platen? Als dit voor 2 voertuigen moet werken, moet er dan niet zo'n set zijn? En wanneer heb ik een andere/nieuwe basis nodig om het cijferkader te monteren? Ik word momenteel overspoeld met informatie over Swissklick, Easyklick, Perfect Click.... Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips. Dank en groeten, Yvonne

2

Orde van de
discussies
Forum voor Kentekenplaathouder
StartBegin discussie