Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Onderhoud van zwembaden

3 Discussies voor in Onderhoud van zwembaden

Begin discussie
    lbru 2 maanden geleden in Onderhoud van zwembaden

Robot voor Intex bovengronds zwembad

Ik ben op zoek naar een zwembadrobot voor een typisch Intex Ultra Frame bovengronds zwembad (in mijn geval 5x10m) met zoutwaterchlorering. Hij moet zeker de wanden + waterleidingen kunnen schoonmaken. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het bijvoorbeeld met een Aiper Scuba S1 Pro? Wat me onzeker maakt: op hun website staan degene die de wanden + waterlijnen kunnen schoonmaken in de categorie "voor ingegraven zwembaden".

1

Anonymous 5 maanden geleden in Onderhoud van zwembaden

Zwembadrobots voor ondiep water

Ik ben op zoek naar een betrouwbare schoonmaakrobot voor twee grote fonteinen met aluminium bakken bij mijn werkgever. Deze fonteinen hebben een geringe waterdiepte (iets meer dan een handbreedte). Ze zijn echter erg tijdrovend om handmatig schoon te maken omdat er geen schoonmaakmiddel gebruikt kan worden. Ik heb DreameTech al gevraagd en zij raden hun robot niet aan voor deze situatie. Heeft iemand een aanbeveling?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Onderhoud van zwembaden
StartBegin discussie