Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Onderhoud van zwembaden

3 Discussies voor in Onderhoud van zwembaden

Begin discussie
    lbru 2 weken geleden in Onderhoud van zwembaden

Robot voor Intex bovengronds zwembad

Ik ben op zoek naar een zwembadrobot voor een typisch Intex Ultra Frame bovengronds zwembad (in mijn geval 5x10m) met zoutwaterchlorering. Hij moet zeker de wanden + waterleidingen kunnen schoonmaken. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het bijvoorbeeld met een Aiper Scuba S1 Pro? Wat me onzeker maakt: op hun website staan degene die de wanden + waterlijnen kunnen schoonmaken in de categorie "voor ingegraven zwembaden".

1

Anonymous 3 maanden geleden in Onderhoud van zwembaden

Zwembadrobots voor ondiep water

Ik ben op zoek naar een betrouwbare schoonmaakrobot voor twee grote fonteinen met aluminium bakken bij mijn werkgever. Deze fonteinen hebben een geringe waterdiepte (iets meer dan een handbreedte). Ze zijn echter erg tijdrovend om handmatig schoon te maken omdat er geen schoonmaakmiddel gebruikt kan worden. Ik heb DreameTech al gevraagd en zij raden hun robot niet aan voor deze situatie. Heeft iemand een aanbeveling?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Onderhoud van zwembaden
StartBegin discussie