Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Stroomgenerator

3 Discussies voor in Stroomgenerator

Begin discussie
    humungus 2 jaren geleden in Stroomgenerator

Stille generator voor camper, die indien nodig de camper volledig kan voeden

Hallo allemaal, Kent iemand een generator die een hele camper in de winter zo nodig twee tot drie dagen van stroom kan voorzien? Stel dat de zonnepanelen door de weersomstandigheden niet meer genoeg stroom leveren en ik de hele camper van stroom moet voorzien. Inclusief de computer, satellietinternet en een groter scherm (ik moet er minstens 4 uur per dag op werken), heeft een online computer 132,0 Ah / dag nodig in de winter. Dus met 3000 watt zou ik aan de veilige kant moeten zitten? Welk apparaat kan nog redelijk stil werken en hoeft niet elke 2 uur bijgetankt te worden? Helaas wordt het geluidsniveau bij een paar apparaten hier in de winkel in db gegeven. Alvast veel dank voor jullie input. Met vriendelijke groeten. Andreas

4

Voormalig gebruiker 5 jaren geleden in Stroomgenerator

Vermogen 3600 W

is dit echt ( of alleen in het lab )

1

WillyR657 4 jaren geleden in Stroomgenerator

Honda EU 10i generator is definitief uitverkocht volgens Honda.ch en Honda.de, specificatie stopcontact: Schuko blijkbaar onjuist.

Ik kocht de bovengenoemde generator in ES 2006 en gebruik hem sindsdien (15 jaar) om de 200AH accu's op te laden als de zonneopbrengst onvoldoende is en ook om een kleine 230V oven te laten werken als er geen elektriciteitsaansluiting is. Ik heb alles voorbereid om 2 vriezers, koelkasten, noodverlichting, alarmen, UPS batterijen van de router cyclisch op te laden of af te koelen tot de ingestelde temperaturen in geval van toekomstige stroomuitval thuis. Zoals je ziet blijft Galaxus deze EU 10i aanbieden zonder een "uitverkocht" bericht. Waar haalt Galaxus deze Hondageni vandaan? Als Honda.ch de foto verkoopt, wordt hij toch geleverd met een aangepaste Zwitserse contactdoos, ondanks het feit dat de foto een Schuko contactdoos toont, en door dit gepruts kan de generator niet meer gestart worden na 40 keer trekken aan de kabel. Heeft Galaxus echt nog een leveringsbron waaruit deze EU 10i nog voorzien is van een origineel werkend schokbestendig stopcontact en niet met een Zwitsers stopcontact is geknutseld? Wie kan mij bindende informatie geven over deze vragen, want ik wil niet herhaaldelijk een rommelproduct pakken om er vervolgens achter te komen dat het absoluut onbruikbaar is? Groeten Willy

2

Orde van de
discussies
Forum voor Stroomgenerator
StartBegin discussie