Montage van bovenaf
Ik heb een toilet waarvan de schroeven voor de deksel niet van onderaf toegankelijk zijn. Alle modellen waarbij een moer van onderaf moet worden aangedraaid, passen dus niet. Hoe kan ik een passende deksel vinden?
1
Ik heb een toilet waarvan de schroeven voor de deksel niet van onderaf toegankelijk zijn. Alle modellen waarbij een moer van onderaf moet worden aangedraaid, passen dus niet. Hoe kan ik een passende deksel vinden?
1
Voor een toiletdeksel is het belangrijk om te weten op welke toiletvorm (ovaal, D-vormig, etc.) het past en er dus op gefilterd kan worden, en het is net zo belangrijk om te weten of het deksel van bovenaf of van onderaf gemonteerd wordt. Geen van deze details wordt gegeven in de productdetails of als filteropties voor de meeste deksels. @Galaxus voeg dit toe. PS. De mogelijke afstand tussen de gaten voor het monteren van de zitting zou ook belangrijke informatie zijn.
1
Hallo, bestaat er een wc-bril voor een closomat.
4
Is er een toiletring die bijzonder stabiel is? De laatste twee ringen gingen niet zo lang mee. Het is een beetje vervelend, vanwege de kleine toiletruimte je zit natuurlijk altijd een beetje scheef bij het gaan zitten en opstaan. Daarom deze extra belasting.
1