Zaklamp

9 Discussies voor in Zaklamp

Begin discussie
    Alex1797 2 jaren geleden in Zaklamp

Pen zaklamp niet al te fel waar alleen een aan en uit functie heeft

Ik zoek een pennenzaklamp die niet te sterk is, een lange looptijd heeft en LED is. Hij mag ook niet korter zijn dan 12 cm en je moet hem kunnen bedienen met een knop aan één uiteinde. Al deze opties kunnen in Digitec gefilterd worden. Maar niet de manier waarop de zaklamp werkt, d.w.z. hoe hij aan- en uitgezet wordt. Het is vooral belangrijk dat hij geen dimfunctie heeft of een functie die bediend wordt met de aan/uit-knop. Ik heb hem nodig om lichtgraffiti te maken voor opnamen met lange belichting, dus de lichtbundel mag niet veranderen als je op de knop drukt. Bij voorbaat dank voor suggesties en info.

1

Anonymous 1 jaar geleden in Zaklamp

Olight zoeker 4 Pro

Hallo Digitec/Galaxus Team Weten jullie wanneer de Olight Seeker 4 Pro te bestellen is?

1

Anonymous 4 jaren geleden in Zaklamp

LED Lenser / focusseerbaar

Zijn er naast LED Lensers nog andere goede focusseerbare lampen? Olight en Fenix zijn ook goed, maar de lumen daar zijn soms niet zo "bruikbaar" als bij LED Lenser.

4

Anonymous 4 jaren geleden in Zaklamp

Filter bijwerken

Hallo beste Digitec/Galaxus team! Kun je alsjeblieft de waarden voor het filteren van de toortsen omzetten in continue waarden in plaats van categorieën te misbruiken? Ik zou bijvoorbeeld iets willen zoeken met een bereik van 50-100m, en niet 200 verschillende bereiken tussen 50 en 100m afzonderlijk moeten activeren... Bedankt :)

4

BennySpaceman 4 jaren geleden in Zaklamp

Mini leeslampje

Op zoek naar een mini-leeslampje op batterijen dat direct aan het boek vastklikt.

1

Nighthawk117 7 jaren geleden in Zaklamp

Batterijverbruik van een LED-lamp

Hallo allemaal, Nou, ik ben verpleegster en heb natuurlijk wat licht nodig tijdens de nachtdienst. Mijn vorige LED lampen waren in principe goed. Het batterijverbruik is volgens mij echter enorm, en de lamp wordt ook merkbaar warm. Is dit een teken van inferieure kwaliteit? Ik hoef geen voetbalveld te verlichten met een lamp, maar het moet wel een beetje fel zijn. Ah ja, en de lichtkegel moet regelbaar zijn, ik wil de kamer niet zo helder als de dag maken ;-) Nog aanbevelingen?

+6

16

Anonymous 5 jaren geleden in Zaklamp

Infrarood fakkels

Zijn er op Digitec infrarood zaklampen verkrijgbaar?

0

M. J. 7 jaren geleden in Zaklamp

Ik raad aan de nieuwe Maglite lampen aan het assortiment toe te voegen: Ze zijn veel helderder EN veel goedkoper dan de huidige Maglite van Digitec en nog meer dan LED Lenser.

Bijv. de Maglite ML300LX met 2 of 3 of de ML300L met 2 of 3 of 6 mono-D-cellen. Ze zijn veel goedkoper dan LED Lenser en kunnen ook worden gericht:

4

Anonymous 8 jaren geleden in Zaklamp

Fenix E41

Ik raad Digitec aan de Fenix E41 zaklamp in hun assortiment op te nemen. Het is nog steeds een van de beste zaklampen die er zijn. Technische gegevens: - Cree XM-L2 U2 LED - De zaklamp kan werken met 4*AA alkaline batterijen of 4*AA Ni-MH oplaadbare batterijen. - Constante regeling voor constante helderheid - 18900 cd - Bereik 275 m - 1.000 lumen - SMO reflector - Antireflecterende glazen lens met coating - HA III anodisatie - Waterdicht volgens IPX-8 norm - 202 gram zonder batterijen - 302 gram met batterijen en 292 gram met batterijen - 116 mm lang, 40 mm lichaamsdiameter en 44 mm kopdiameter - Holster De volgorde van de standen is: Laag, Midden, Hoog. Niet knipperen. Het gebruik van alkaline batterijen geeft de volgende waarden: Laag - .....20 lumen voor 95 uur Midden - ....140 lumen voor 13:20 uur Hoog -... 400 lumen voor 4:15 uur Burst - 1000 lumen De Burst-modus kan vanaf elk lichtniveau worden opgeroepen door langer dan 1,2 seconden ingedrukt te houden. Na 2 minuten knippert het lampje 3 keer en schakelt terug naar de Hoge stand. Als de burst-modus wordt ingeschakeld, gaat de E41 even uit. Als je de schakelaar loslaat, ben je terug in het laatst gebruikte lichtniveau. Als de Fenix E41 wordt uitgeschakeld, wordt het laatst gebruikte lichtniveau opgeslagen (modusgeheugen). Conclusie Een lamp van topkwaliteit met een ongecompliceerde voeding. Zowel fakkelamateurs als flitsers zullen deze lamp in het dagelijks gebruik waarderen. Ik vind vooral de eenvoudige bediening het vermelden waard. Eén schakelaar regelt de 3 standen plus burst. Gedetailleerde test: http://www.taschenlampen-forum.de/threads...

3

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor Zaklamp
StartBegin discussie