Pen zaklamp niet al te fel waar alleen een aan en uit functie heeft
1
1
Hallo Digitec/Galaxus Team Weten jullie wanneer de Olight Seeker 4 Pro te bestellen is?
1
Zijn er naast LED Lensers nog andere goede focusseerbare lampen? Olight en Fenix zijn ook goed, maar de lumen daar zijn soms niet zo "bruikbaar" als bij LED Lenser.
4
Hallo beste Digitec/Galaxus team! Kun je alsjeblieft de waarden voor het filteren van de toortsen omzetten in continue waarden in plaats van categorieën te misbruiken? Ik zou bijvoorbeeld iets willen zoeken met een bereik van 50-100m, en niet 200 verschillende bereiken tussen 50 en 100m afzonderlijk moeten activeren... Bedankt :)
4
Op zoek naar een mini-leeslampje op batterijen dat direct aan het boek vastklikt.
1
Hallo allemaal, Nou, ik ben verpleegster en heb natuurlijk wat licht nodig tijdens de nachtdienst. Mijn vorige LED lampen waren in principe goed. Het batterijverbruik is volgens mij echter enorm, en de lamp wordt ook merkbaar warm. Is dit een teken van inferieure kwaliteit? Ik hoef geen voetbalveld te verlichten met een lamp, maar het moet wel een beetje fel zijn. Ah ja, en de lichtkegel moet regelbaar zijn, ik wil de kamer niet zo helder als de dag maken ;-) Nog aanbevelingen?
16
Zijn er op Digitec infrarood zaklampen verkrijgbaar?
0
Bijv. de Maglite ML300LX met 2 of 3 of de ML300L met 2 of 3 of 6 mono-D-cellen. Ze zijn veel goedkoper dan LED Lenser en kunnen ook worden gericht:
4
3