Tourniquet
Ik zou het fijn vinden als je tourniquets of EHBO-kits met tourniquets zou kunnen aanbieden. Mijn vrienden in Oekraïne zouden blij zijn met zulke geschenken uit Zwitserland.

6
Ik zou het fijn vinden als je tourniquets of EHBO-kits met tourniquets zou kunnen aanbieden. Mijn vrienden in Oekraïne zouden blij zijn met zulke geschenken uit Zwitserland.
6
Zoals ik heb gelezen, is niet iedereen tevreden over de inhoud. Dit is mijn mening: Een set moet worden gevuld in de volgorde van vitale noodzaak en van wat het meest waarschijnlijk nodig is. Zelfs aan deze twee criteria kan niet iedereen in gelijke mate voldoen. Het beste is om een redelijk slimme set te kopen en die aan te passen. Voordat je tot aanschaf overgaat, is het misschien een goed idee om nog een EHBO-cursus te volgen. Als ik ervan walg om iemand kunstmatige beademing te geven, is een beademingsmasker aan te raden. Als ik tenminste stoer ben in een noodgeval, kan ik deze ruimte vrijhouden voor iets anders. Als het een EHBO-kit voor in de auto is, dan zou ik zeker een beademingsmasker bij me willen hebben, omdat een voorbijganger die niets bij zich heeft mij mogelijk kan redden. Je kunt dus met alles spelen en de juiste kit voor jou vinden.
0
Ik vind het jammer dat zo weinig kits geen details over de inhoud in de beschrijving hebben staan.
2
Hallo samen Als ik het goed zie heb je nog geen drukverband in je assortiment, natuurlijk is de oude IVP inmiddels verouderd, maar er zijn prima alternatieven met de Israëlische verbanden of de Zwitserse tegenhanger, het Traumaverband van Hartmann. Volgens mij horen ze gewoon in elke EHBO-tas thuis.
0