Trimmer met zuigkracht
Is er een die het spul goed naar binnen zuigt?

1
Is er een die het spul goed naar binnen zuigt?
1
Kent iemand een scheerapparaat/trimmer die met USB-C kan worden opgeladen? Alle Philips en Braun werken me echt op de zenuwen met hun eigen voedingen en stekkers. Alleen al om mijn trimmer op te laden moet ik telkens de benodigde oplader tevoorschijn halen.
12
Bij veel haartrimmers kun je alleen een compleet nieuwe kopen als een mesje bot wordt. Dit is ecologische onzin van de ergste soort. Zijn er verstandige fabrikanten?
2
Ik ben op zoek naar een baard- & haartrimmer als cadeau voor mijn vriend, maar ik heb absoluut geen idee en wilde vragen of jullie tips hebben? Ik wil dat hij de baard glad scheert en het haar weer op verschillende lengtes afknipt met een opstaphulpstuk. Alvast bedankt :)
3
Hallo samen, Ik ben best tevreden met de Philips Oneblade, ik gebruik hem om perfecte contouren te knippen, ik heb hem sinds de RS en heb hem in de tussentijd vervangen door de nieuwere versie. Nu laat ik mijn baardhaar soms vrij lang groeien. Helaas is de Oneblade niet voldoende om er grip op te krijgen (ik heb het gevoel dat het mesje heel snel bot wordt). Mijn Braun Multigroomkit heeft er ook veel last van (maar die is al zo'n 5 jaar oud). https://www.digitec.ch/de/s1/product/braun-all-in-one-3-trimmer-mgk3322-6-in-1-barttrimmer-fuer-herren-5-aufsaetze-trimmer-haarschneider-18526691?gclid=EAIaIQobChMI1r7Lu7_j_wIVTrnVCh0kIANQEAQYASABEgIqtPD_BwE&gclsrc=aw.ds Kunnen jullie mij goede baardtrimmers aanraden, zodat ik ook "harde baardharen" goed kan knippen? Alvast heel erg bedankt! Wat vinden jullie van dit product? https://www.digitec.ch/de/s1/product/philips-series-5000-trimmer-haarschneider-11053017
0
Het is me de laatste tijd opgevallen dat als ik productrecensies op Galaxus ga bekijken, ik veel positieve 5 sterren recensies aantref van andere gebruikers die het artikel niet gekocht hebben, allemaal met dezelfde opbouw, dezelfde details en zelfs dezelfde foto's. Sinds wanneer is dit toegestaan op Galaxus? Ik dacht dat de recensies eerlijk waren en niet van mensen die het product niet eens gekocht hebben. e.b https://www.galaxus.ch/de/s6/product/philips-oneblade-pro-face-body-trimmer-haarschneider-22873321?supplier=406802
3
Heeft iemand ervaring met een tondeuse die direct een fade cut knipt? Is er zoiets op Galaxus?
0
Hallo lieve gemeenschap, Ik zoek een baardtrimmer met degelijke snijprestaties en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik heb een relatief zwakke baardgroei en wil er alleen het uiterlijk van een 3-daagse baard mee "onderhouden". Tussen alle honderden trimmers zie ik door de bomen het bos niet meer en kan ik niet beslissen. Bovendien lees ik steeds recensies over dat hij te luid en onhandig is en dat hij tokkelt en plukt enz. en dat schrikt me meteen af om hem te kopen. Kan iemand hier misschien een tip geven voor een artikel waar al goede ervaringen mee zijn opgedaan? Hartelijk dank en hartelijke groeten!
2
Hoi, Is er een accu haar + baardknipper met voldoende kracht en levensduur en verschillende grootte opzetstukken? Bij voorkeur 0,1 (zonder hulpstukken) - 20mm (met hulpstukken)....
6
Hallo lieve gemeenschap, Weet iemand een goede baardtrimmer die geen batterij heeft? Aangezien ik meer dan 30 jaar zal leven (als God het wil) wil ik graag een goede baardtrimmer kopen die mij overleeft, weet iemand er een? Ik ben zo jaloers op mijn ouders die zulke apparaten nog konden kopen.
5
Goedendag, Ons oude apparaat heeft de geest gegeven omdat de batterij op is. Kent iemand een model waarbij je de batterij kunt vervangen? Of die je zelfs los zou kunnen schroeven en repareren?
1
Hallo Heb een Braun Series 9 voor de baard. Na 4x knippen wordt het hoofd zo gedragen dat het haar er bijna uitgetrokken wordt. Nu op zoek naar een goed baard- en intiemscheerapparaat. Tips?
2
Zijn er tondeuses die gebruikt kunnen worden tijdens het opladen aan de kabel? Niets is vervelender dan een knipbeurt te moeten pauzeren omdat de batterij leeg is...?
2
Goedendag lieve medemensen :) Ik ben momenteel op zoek naar accessoires voor de Philipps OneBlade. Helaas kan ik niets vinden en wil ik niet het hele scheerapparaat kopen. Weet iemand waar je de accessoires voor de OneBlade kunt vinden?
1
Te lange oplaadtijden, plastic hulpstukken, nutteloos LCD-scherm.... Haar-/baardtrimmers zijn als printerinkt of matrassen, voortdurend onzinnige "innovaties" waar geen enkele consument (althans ik) om gevraagd heeft. Zolang er geen kritiek is, doen de fabrikanten wat ze willen. Waarom duurt het opladen van veel nieuwe modellen nog steeds meer dan vier uur? Ik heb een binnenkort tien jaar oude Philips haartrimmer die in een uur oplaadt. Wat me echter stoort aan dat (en andere modellen) zijn de vele lengte-instellingen (honderd, zo voelt het) in stappen van millimeters. Ik heb hooguit 4-5 instellingen nodig (maar de langste moet minstens 30 mm zijn) voor mijn hele kapsel. Dan is er nog al het plastic voor de hulpstukken. Zeker prettiger voor de hoofdhuid dan metaal, maar als je het hulpstuk tegen de wastafel of ergens anders stoot, kan er een latje afbreken. Tenslotte is er het LCD als extra slijtdeel, dat de snijlengte aangeeft, die we net zo goed van een print zouden kunnen aflezen. Ik heb ook geen extra schaar, kam en opbergdoos nodig! Ben ik de enige met deze kritiek?
0
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een tondeuse of opzetstuk voor een 70mm tondeuse. Vroeger was er een Philips ER-CA70 met een 70mm hulpstuk. Helaas is het niet meer verkrijgbaar. Weet iemand een alternatief?
0
Hallo allemaal Welke hasjsnijder voor ca. 3mm kun je aanbevelen? Baardfunctie niet nodig, nat onder de douche zou optimaal zijn
0
Onlangs ging het belangrijkste hulpstuk (3-22mm) van mijn tondeuse kapot. Dit maakt de hele tondeuse voor mij nutteloos. Is er een categorie tondeuses die wat stabieler is dan het principe met plastic opzetstukken?
0
Hallo samen Ik zou zeer geïnteresseerd zijn in het filteren van de "Trimmers + Tondeuses" voor een nieuwe, nog niet bestaande categorie "Oplaadkabel/voeding": "Oplaadkabel USB" of "Speciale oplader". Zo is er bijvoorbeeld de Remington Durablade, die dit al mooi implementeert, omdat hij met een gewone USB-lader kan worden opgeladen. Zou geweldig zijn als dit zijn weg naar de winkel zou vinden (zou zeker ook nuttig zijn in andere categorieën.... bijvoorbeeld EL-tandenborstels). Thx! Chris
2
Ik zou graag willen dat er eindelijk een gestandaardiseerde USB-C oplaadstekker komt. Wanneer verschijnt dit eindelijk op deze apparaten?
1
Hoi, Wat kun je aanbevelen voor een contourtrimmer (elektrisch) waarmee ik telkens de baardlijn kan trekken? Bedankt voor je inbreng! :)
0
Op zoek naar een goede tondeuse voor fijn haar (zo mogelijk met een kniplengte van meer dan 50 mm)
0
Ik zoek een baardtrimmer voor onderweg .... geen enorme (eerder licht en klein!), maar voor een behoorlijke prijs en met goede eigenschappen (snijlengte <2mm, met oplaadbare batterij, geen batterijen, geen groot laadstation, enz.) Wie heeft een aanbeveling? Bedankt.
1