Lengte opgeven in gesloten stand voor zakparaplu's
Vooral voor zakparaplu's zou de aanduiding van de lengte in gesloten toestand nuttige informatie zijn. Als die informatie beschikbaar is, zou dat ook een praktische filterindicatie zijn.

3
Vooral voor zakparaplu's zou de aanduiding van de lengte in gesloten toestand nuttige informatie zijn. Als die informatie beschikbaar is, zou dat ook een praktische filterindicatie zijn.
3
Goedenavond, Ik heb een nieuwe desktop gekocht die alleen ethernetpoorten heeft en de Wi-Fi-antenne die ik besteld heb, komt pas aan het einde van de week. Om het apparaat toch al te kunnen gebruiken, wilde ik mijn iPhone SE gebruiken voor tethering. Tethering is natuurlijk ingeschakeld op de mobiele telefoon en werkt ook op de laptop. De mobiele telefoon verschijnt echter niet als netwerkoptie op de desktop. Ik heb al geprobeerd de problemen op te lossen met het resetten van de mobiele telefoon en het netwerk in de computer, maar geen van beide heeft geholpen. Ik zie alleen de ethernetverbinding die beschikbaar is op het bureaublad. Ik heb I tunes geïnstalleerd, maar ik kon het niet activeren omdat ik internet nodig heb (is dit de reden?). Besturingssysteem: windows 10, Moederbord: ASRock Z490 Extreme4 Mainboard (is het het moederbord?) Ik weet er niet genoeg van. Alvast bedankt voor hulp!
0
In het assortiment ontbreken paraplu's die geen UV-stralen doorlaten.
1