Uitbreiding van het productassortiment?
Wat dacht je van het product "Shave & Care 2 in 1, Men" van Colosé?
0
Wat dacht je van het product "Shave & Care 2 in 1, Men" van Colosé?
0
Hallo allemaal, komt deze nieuwe combinatie binnenkort als roltrainer in de winkel of moet je hem rechtstreeks bij Zwift bestellen? Ik vind het basisconcept erg goed, ook omdat ik mijn racefiets niet constant hoef om te bouwen tussen de weg en de woonkamer. Als er hier nog meer geïnteresseerden zijn, bedankt voor jullie feedback en misschien kunnen we het hier in de winkel aangeboden krijgen ;) Groeten, P.
119
Is er een verklaring waarom er geen levering de volgende dag is? Normaal gesproken, als ik 's ochtends bestel, wordt het de volgende dag geleverd.
7
Hallo daar! Ben ik eigenlijk de enige die al jaren of een eeuwigheid de mogelijkheid van "prijs per kilo" of "prijs per gram" wenst?
0
Ik wil mijn smartphone vervangen, deze heeft een USB-C 3.1 interface en ik kan vrij snel (sneller dan 480mbps) gegevens overbrengen van de mobiele telefoon naar de pc via een kabel. Nu zie ik dat veel mobiele telefoons in mijn prijsklasse van rond de 450 allemaal USB 2.0 hebben (Samsung A-serie). Alleen de duurdere modellen hebben USB 3.x USB 2.0 is uitgebracht in het jaar 2000. Dus is het echt zo dat als ik een back-up wil maken van het interne geheugen van 256 GB, ik steenkoud zal zijn (480mbps is de maximale theoretische waarde). Heb ik iets verkeerd begrepen? Vind je het niet vervelend dat telkens als je iets naar beneden wilt kopiëren (bijvoorbeeld foto's na de vakantie) of muziek erop wilt kopiëren, het eeuwen duurt? Merci
1
5 van 24.329 discussies