Mevrouw
Wie heeft er ervaring met Gengigel ?
0
Wie heeft er ervaring met Gengigel ?
0
Ik wil mijn Canon (spiegelreflex) digitale camera kunnen aansluiten op een TV zodat ik de foto's erop kan bekijken of aan andere mensen kan laten zien. Mijn huidige kabel geeft echter problemen in dit opzicht - misschien door een losse verbinding, zie mijn review van de kabel. https://www.digitec.ch/de/s1/product/hama-hdmi-typ-a-mini-hdmi-typ-c-150-m-hdmi-14-video-kabel-6611803. Kan iemand mij een betere kabel aanraden die de verbinding stabiel houdt? Of zou een adapter geschikt kunnen zijn in combinatie met de kabel die in de volgende vraag wordt aanbevolen? https://www.digitec.ch/de... Opmerking: ik wil eigenlijk niet zoveel geld uitgeven aan een kabel en, in tegenstelling tot de vraagsteller, heb ik genoeg aan een 2-3 meter lange kabel. Bovendien zou de vraag dan zijn of dit met elke adapter werkt of dat ik de "juiste" moet kiezen.
0
In de specificaties van de pc-voeding kun je onder 'Locatie ventilator' kiezen voor boven of onder... dat is nogal relatief, het hangt ervan af waar in de kast de voeding kan worden geïnstalleerd (boven of onder...)?
0
Ik vraag me af: waarom zijn de prijzen van gebruikte producten nog steeds zo hoog? Ze zouden de huidige marktwaarde moeten weerspiegelen, niet de opgeblazen waarde van toen ze werden gekocht tijdens perioden van overprijzing, zoals tijdens 'shorting' en andere speculatieve fenomenen. Ik begrijp dat velen meer betaalden op het moment van aankoop, maar als tweedehands prijzen zo hoog blijven, wordt het moeilijk voor degenen die willen kopen om echt geld te besparen. Zou het niet eerlijker zijn om je aan te passen aan de huidige marktomstandigheden?
10
Hallo, ik heb verschillende monitoren en ben ontevreden. FullHD, 2K. Ze zijn te klein. Ik gebruik momenteel 27", maar ik zou graag één monitor hebben met genoeg oppervlak. 32" + zou geweldig zijn, ik zag een 41,50" Asus-monitor, maar ik weet niet zeker of het goed genoeg is voor de prijs? https://www.digitec.ch/de/s1/product/asus-rog-pg42uq-3840-x-2160-pixel-4150-monitor-21819301 Is er iets anders of beter voor deze prijs? Welke technologie? OLED, IPS, LED... Ben een beetje onaangewezen. Misschien moet ik vermelden dat ik op Windows werk en ook mijn Macbook wil aansluiten voor ander werk. Prijs zou rond de CHF 1000 moeten liggen, als het goedkoper kan natuurlijk beter...
2
Hallo, ik bestel al een tijdje bij Galaxus. 2 jaar geleden werd er binnen maximaal 3 dagen geleverd. Sinds een paar maanden (eind 2024), ramp, levert zelfs Temu sneller, de levertijden zijn van 10 dagen naar 3 maanden gegaan, wat een beetje overdreven is voor een site die opschept over snel leveren als je de bestelling moet valideren... Ben ik de enige met dit soort 'problemen'? Het wordt een beetje vervelend, want je ziet de zogenaamde levertijd van 3 dagen en je bestelt omdat je het "dringend" nodig hebt, maar nee, het wordt uitgesteld tot 3 maanden later... Eén ding is zeker, ik wacht tot mijn laatste bestelling geleverd wordt en dan ben ik klaar met deze site, die steeds teleurstellender wordt... Hopelijk ziet iemand van Galaxus dit bericht, want we kunnen geen contact met ze opnemen....
3
5 van 24.393 discussies