We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Wanneer worden de Roborock Saros 10 en 10R aan het assortiment toegevoegd? De Saros 10 en Saros 10R kunnen vanaf vandaag bij Amazon worden besteld voor € 1350, maar zijn op dit moment nog niet verkrijgbaar in Zwitserland.
De CMF Watch Pro 3 is al enige tijd internationaal verkrijgbaar / uitgebracht, maar ik kan het horloge nergens in Zwitserland vinden?
Is er een plan voor wanneer het horloge in Zwitserland verkrijgbaar zal zijn en of het überhaupt verkrijgbaar zal zijn?
Bestelling op donderdagochtend, levering op dinsdag?
Sinds wanneer heeft Galaxus zo'n lange levertijd? (De bestelde artikelen zijn allemaal op voorraad) Ik heb ze vanmorgen besteld en nu komt de bestelling pas dinsdag? (Ik heb niet gekozen voor langzame levering)
Smartphone ≤ CHF 350 - 256 GB - Foto, muziek, GPS en werk
Hallo,
Ik zoek een smartphone voor minder dan 350 CHF met minstens 256 GB opslagruimte, voor foto's, Spotify, GPS/Google Maps en het lezen van complexe afbeeldingen voor mijn werk.
Iemand suggesties?