Mijn bestelling
Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst voor een zwembadrobot, ik heb om annulering gevraagd, maar ik heb nog steeds niets van jullie gehoord. Neem de nodige stappen om deze bestelling te annuleren.

2
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst voor een zwembadrobot, ik heb om annulering gevraagd, maar ik heb nog steeds niets van jullie gehoord. Neem de nodige stappen om deze bestelling te annuleren.
2
Op zoek naar aanbevelingen voor een TV 55 tot 65" zonder grote toeters en bellen Ik kijk alleen Swisscom TV zonder streaming, zonder gaming enz. Dus alleen tv kijken... De volgende waarden zijn belangrijk: Contrast Kleuren Zwartniveaus Geen sterke reflecties Scherpte beelddiepte Presentatie van details Geluid (zelfs zonder extra soundbar) Stand met optionele muurbevestigingsoptie Zoveel mogelijk energiezuinig Bedankt voor jullie aanbevelingen :D
0
Zou het mogelijk zijn om "Prijs per TB" als sorteerfunctie voor harde schijven toe te voegen aan de al bestaande functies (prijs, naam,...)?
8
kleine tractoren helaas kan of wil galaxus niet leveren moet daarom niet aanbieden in november als op kerstmis niet wordt geleverd
2
Mijn printer is waarschijnlijk vastgelopen tijdens de installatie van een nieuwe firmware. Deze printer heeft geen display maar alleen knoppen en LED's als indicatoren. Nu knipperen de twee rode LED's helemaal rechts en de LED op de WLAN mobiel (onderste groene LED). Ik wil de printer terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Kan iemand mij een tip geven? Hartelijk dank! https://www.digitec.ch/de/s1/product/epson-ecotank-et-2860-tintentank-farbe-drucker-40893677?supplier=406802&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PROD_CH_PMAX_CSS_Cluster_9&campaignid=20501673545&adgroupid=&adid=&dgCidg=CjwKCAjw1ozEBhAdEiwAn9qbzfwd2wtp2pYwe_HTXrUYrlybwaIv4zIjxXzv-c1CM8LsrHWJ8yLIyxoCo_QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19852600774&gbraid=0AAADnW3wZkKQ2QHAc1aonU9pbl2bn3t&gclid=CjwKCAjw1ozEBhAdEiwAn9qbzfwd2wtp2pYwe_HTXrUYrlybwaIv4zIjxXzv-c1CM8LsrHWJ8yLIyxoCo_QQQAvD_BwE
0
Met het oog op de uitschakeling van 3G (Sunrise 10.6.25, Swisscom eind 25) moet niet alleen 4G (=data), maar ook VoLTE (telefonie via LTE) selecteerbaar zijn in het filter voor mobiele telefoons. Je kunt niet bellen met 4G zonder VoLTE, en sommige mobiele telefoons kunnen alleen gegevens verzenden via 4G!
12
5 van 24.146 discussies