Langdurig opnemen 's nachts
Ik ben op zoek naar een camera waarmee ik kan opnemen hoe ik beweeg terwijl ik slaap. Welk GoPro-model kan tot 10 uur opnemen en heeft infrarood?

1
Ik ben op zoek naar een camera waarmee ik kan opnemen hoe ik beweeg terwijl ik slaap. Welk GoPro-model kan tot 10 uur opnemen en heeft infrarood?
1
Hallo allemaal! Ik ga in juli naar IJsland en wil graag mijn reis documenteren met video's van mijn wandelingen of avonturen die ik ga beleven. Ik weet echter niet goed welke (actie)camera geschikt zou zijn. Ik kwam de GoPro Hero tegen, maar kan niet beslissen of dit een goede keuze zou zijn. Hebben jullie suggesties of tips over waar ik zou kunnen kijken? :)
1
Sinds de Sony FDR x3000 was ik wanhopig op zoek naar een bijna aerodynamische action cam met 4K, GPS en een uitstekende stabilisator. Ik gebruikte hem altijd zonder beschermhoes om de luchtweerstand te verminderen. Helaas zijn bijna alle huidige en bekende action cams op de markt net kleine bakstenen.
2
Wat is op dit moment de beste action cam voor duiken en vloggen?
1
Beste community Ik ben op zoek naar een action cam die ik gemakkelijk kan gebruiken als reisleider bij motortochten. Eén cam moet tijdens het rijden aan de achterkant worden bevestigd. Een tweede cam moet naar voren gericht zijn, maar moet ook van de motor af gebruikt kunnen worden voor coole shots (films en foto's/foto's). Gewenste vereisten: - Krachtige accu - Eenvoudige bediening - Scherpe beelden, zelfs bij trillingen - Mogelijkheid tot bediening (aan/uit) via het stuur - Voldoende geheugen voor ca. 5 uur beeldmateriaal per dag - Variabele bevestigingsmogelijkheden Heeft iemand ervaring en kan mij tips geven of zelfs een aanbeveling doen? Waar moet ik nog meer op letten? Hartelijk dank voor jullie steun.
2
Hallo kameraden Voor onze balsportvereniging zijn we op zoek naar een nieuwe GoPro om onze trainingen/wedstrijden op te nemen. Helaas kan ik nergens nauwkeurige informatie vinden over het biclkveld van de nieuwere GoPro's (best vreemd). Welke modellen zijn het meest geschikt om - zo veel mogelijk van het veld op te nemen (zo breed mogelijk voor handbal)? - Misschien ook live streaming? Bedankt voor alle feedback!
1
Hallo samen Ik zoek een action cam die het beeld draadloos en met zo min mogelijk vertraging naar een display kan sturen. De cam moet geïnstalleerd worden op een RC auto. Omdat de rijroute rond het huis gaat, tussen bomen, achter tuinhuisjes/bussen/heuvels en heuvels, is het grootste deel van de route voor de bestuurder niet met het blote oog zichtbaar. Het idee is dus dat de bestuurder in real time beelden ontvangt en zo de auto uit het zicht kan navigeren. (Analoge drones) Dit is niet haalbaar met de usual suspects (GoPro etc.), die het beeld via WLAN doorgeven en een vertraging van enkele seconden hebben. Heeft iemand van jullie een idee hoe dit gerealiseerd zou kunnen worden? Bij voorbaat veel dank. Flo
2
Al enige tijd ben ik op zoek naar een dashcam die ik in de vrachtwagen kan gebruiken. Mijn probleem is dat de meeste aan de voorruit gelijmd zijn. Maar omdat ik elke dag een ander voertuig heb, is dit niet ideaal. Het beste zou er een zijn met een zuignap, maar ik kan geen bruikbare vinden.
3
Ik kan niet kiezen tussen deze twee. Heb je ervaring met welke app beter is? De prijs-prestatieverhouding spreekt voor de Osmo Action... Welke micro SD kun je aanbevelen, welke schrijfsnelheid is nodig voor 4K 60fps? Hartelijk dank!
2
Goedenavond allemaal Voor trainingsvideo's in de watersport zoek ik een waterdichte action cam met een groothoek (ca. 170°) en een lange batterijduur (>90 minuten). De videokwaliteit is niet zo belangrijk. Een scherm aan de voorkant zou een pluspunt zijn. Na een tijdje zoeken hier, heb ik geen geschikte camera gevonden. Of de batterijduur is goed, maar dan is de hoek 145° (Dji Osmo) of 155° (GoPro) of anders is de batterijduur slecht (Easypic Goxtreme). Welke nok kun je aanbevelen? Vriendelijke groeten Thomas
2
Zijn er al details over de Insta360 Go 2? Wordt het ook bij Digitec verkocht?
5
Als architect / bouwmanager ben ik op zoek naar een 360° camera om projecten te documenteren. Bijvoorbeeld om aan het begin van een project kort alle kamers op te nemen, zodat je vanuit het kantoor dingen kunt controleren die je (met een gewone camera) vergeten bent te fotograferen. Of om de bouwplaats tijdens de uitvoering te documenteren. Hi-End kwaliteit voor de uiteindelijke documentatie is geen prioriteit - indien mogelijk geweldig, maar anders moet het nogal pragmatisch... Videofuncties zijn nauwelijks in trek, stilstaande beelden zouden voor mij veel belangrijker zijn! Aanbevelingen? Bedankt! :)
3
Is er een sectie voor 360 graden camera's? Ik kan alleen de sectie voor actiecamera's vinden, maar er zijn er ook veel die geen 360-graden foto's kunnen maken.
1
Hallo Samen Ben een beetje in de war want de GoPro Hero 2018 wordt niet verkocht op Digitec. De camera staat ook niet vermeld op de officiële GoPro website. Bestaat deze camera eigenlijk wel of is dit een alternatieve naam voor een andere camera? Weet iemand dat? Hartelijk dank!
4
Heyo Gemeenschap Omdat ik dit jaar heb genoten van de wildernis en de natuur, mogelijk ook dankzij Corona (ik kocht een buitenhangmat), wil ik hierna een actiecamera kopen (liefst met hoge resolutie, 4k). Het mag geen fotocamera zijn, want ik heb weinig ruimte in mijn rugzak. Welk aanbod (ik kijk heel erg naar het merk "GoPro", omdat sommige vrienden zo'n product gebruiken) is geschikt voor zulke buitenritten, af en toe ook voor skiën of wandelen? Let op: wil geen dure Allinone set kopen, ik ben nog een beginner ;-) Groeten
2
Ik heb kort een DJI osmo pocketcamera gehad. Om de camera te gebruiken moet je je registreren bij DJI. Dat heb ik gedaan, maar ik heb alleen mijn e-mailadres ingevuld. Als ik op mijn DJI-account kijk, staat er alleen mijn e-mailadres en gebruikersnaam, dus djiuser_xxirgedwas. Ik krijg steeds advertenties van DJI. Omdat ik de camera niet meer heb, heb ik accountverwijdering aangevraagd. Nu vraagt DJI om mijn volledige naam om mijn account te verwijderen. Ik zie het nut er niet van in, want mijn naam staat nergens vermeld. Dat zou ik niet doen. Ik verwijder liever mijn e-mailaccount waarmee DJI geregistreerd staat. Wat zou jij doen?
5
Bij de actiecamera's kan alleen 3D-opname als filter worden geselecteerd in de camerafuncties. Dit geldt echter niet echt voor de selectie van camera's. Men moet onderscheid maken tussen de volgende punten: - 3D (eigenlijk zou het stereoscopie moeten heten), heeft 2 lenzen nodig die in dezelfde richting kijken om dit mogelijk te maken. (3D is alleen het effect dat in onze hersenen optreedt als we stereoscopische beelden zien. Om 3D te maken heb je andere camera's nodig). - 360° komt overeen met zicht rondom, maar dit is niet noodzakelijkerwijs ingebouwd bij stereoscopie.
0
Hallo Samen Op zoek naar een goede 4k actioncam of iets dergelijks die ook foto's met lange belichting kan maken als dat mogelijk is. Bij voorbaat dank :)
2
Hallo allemaal, nu de winter snel nadert en het skiseizoen gaat beginnen dacht ik waarom koop ik geen Gopro om dit seizoen te filmen (natuurlijk gebruik ik hem in de zomer voor het mountainbiken). Dus hier is de vraag. Ik denk het wel. Ik wil een vloeiende video met goede kleuren, dus ik vraag je welk model je zou aanraden. En welke accessoires moet ik aanschaffen?
8
zoveel dashcams, maar geen enkele voor fietsen. ( bijv. Braun )
1
Omdat mijn auto elke week nieuwe krassen oploopt als ik in de ondergrondse parkeergarage van het bedrijf parkeer, wil ik graag een dashcam kopen voor in de kofferbak. Ik heb dit al met mijn baas besproken en hij vindt het goed, omdat het alleen personeelsparkeren is. Welke camera is de moeite waard? Belangrijk is dat hij minstens 9 uur kan opnemen en tijdens de opname niet verbonden hoeft te zijn met internet of mobiele telefoon.
0
Hallo allemaal Ik zoek een camera waarmee ik tot 12 uur kan opnemen. Ik zou het willen gebruiken om onze opslagruimte vanuit de auto te controleren, want er raakt steeds materiaal kwijt. Misschien kan iemand mij een tip geven.
7
Hallo allemaal Ik zoek een dashcam of gewoon een videocamera die permanent opneemt in mijn auto. De bedoeling is dat wanneer de auto geparkeerd staat en iemand de deur erop dichtslaat, dit op video wordt vastgelegd. Nog ideeën?
1
Hallo allemaal, Ik ben hobbyfotograaf (auto's, landschappen) en ga langzaam over op autospotten. Ik heb vaak de gelegenheid gehad om in sportwagens te rijden. Meestal is het me niet gelukt deze reizen vanuit het interieur bevredigend te filmen met mijn DSLR. Nu wil ik een actioncam kopen om het geluid beter op te nemen (met zuignap aan de achterkant gemonteerd). Kun je action cams aanbevelen die het best mogelijke geluid bieden? Veel dank bij voorbaat.
0
Ik bezit een goedkope GoPro Session. Ik ben eigenlijk heel tevreden over de camera. Soms zijn de opnamen echter erg onscherp, en dat is erg vervelend om naar te kijken. Een gimbal zou geweldig zijn, maar is erg duur. Bestaat er een goede actiecamera met geïntegreerde stabilisatie? Hoe werkt het dan? Optisch of via software?
0
Hallo allemaal Ik heb een camera nodig waarmee ik van alles kan filmen, maar het is vooral voor klifspringen. Waar moet ik op letten bij de aanschaf van de camera (behalve waterdicht natuurlijk). Kan iemand me ook wat camera's aanraden, want ik heb tot nu toe niet veel ervaring met alle GoPros enz. Hartelijk dank.
9
@digitec: zijn er plannen om de Revl Arc aan het assortiment toe te voegen?
1
Goedendag Ik heb een camera nodig die buiten gemonteerd kan worden en 1 foto per uur maakt op een interne geheugenkaart. De batterij moet zo lang mogelijk meegaan. Wat kun je aanbevelen? Dank u en vriendelijke groeten
7
Salut, iedereen. Excuseer mijn onwetendheid, maar ik ben een totale newbie en kan de antwoorden die ik wil niet vinden op het grote wereldwijde web. Ik heb deze coole gadget al een tijdje en heb al een paar opnamen gemaakt op mooie zonnige dagen. Ik filmde op 4k 60fps, zorgde ervoor dat Protune geactiveerd was en probeerde het zo vloeiend mogelijk te houden. Het resultaat is echter ontnuchterend. Op de een of andere manier ontbreekt de scherpte, want de bergen op de achtergrond van de foto zien er onscherp uit. Ik vraag me af wat de reden kan zijn. Als je de foto's vergelijkt met die op Youtube, is het als dag en nacht. Ik durf te beweren dat mijn IPhone 6s beter schiet. Mijn vraag is dus: ligt het aan de camera of moet je de beelden achteraf digitaal verscherpen met een programma als Adobe Premiere Pro? Hoe krijg je video's zo scherp als die op YT? Zoals gezegd was het weer perfect. Ik weet echt niet wat ik moet doen en zou uw hulp op prijs stellen. Hartelijk dank
2
Ik ben op zoek naar de perfecte (actie)camera voor een (Youtube) livestream voor een marginale sport (tafelvoetbal of "Töggele"). We filmen momenteel toernooien met een GoPro (3+ zwart). Hij wordt via een HDMI kabel aangesloten op een TV en via een USB kabel verbonden met de voeding. Zo'n toernooi duurt ongeveer 8-10 uur. De geheugenkaart wordt altijd één keer vervangen. Helaas wordt de cam nogal heet en loopt hij af en toe vast. Het valt niet mee om de juiste camera voor onze behoeften te vinden. Het spel is extreem snel - met de GoPro is de beeldkwaliteit zeer goed. Tegelijkertijd is het ook duidelijk dat hij niet ontworpen is om 10 uur aan een stuk met 2 kabels verbonden te zijn en tegelijkertijd naar een geheugenkaart te schrijven. Heeft iemand ervaring met dergelijke eisen of aanbevelingen voor camera's? Het is voor ons ook belangrijk dat de afhandeling/opzet van de livestream niet te ingewikkeld is. De "LG Action Cam LTE" lijkt me erg interessant, maar is nog niet verkrijgbaar.
1
30 van 33 discussies