Dashcams

8 Discussies voor in Dashcams

Begin discussie
    Quilld 6 maanden geleden in Dashcams

Viofo A329

Hallo, Jullie assortiment bevat verschillende Viofo dashcams. Zijn er plannen om hun nieuwste model toe te voegen? : https://www.viofo.com/products... Vriendelijke groeten,

3

BoJack Horseman 7 maanden geleden in Dashcams

Dashcam voor campers

We reizen regelmatig naar het buitenland met een omgebouwde MB Sprinter. Gelukkig is er tot nu toe nog nooit iets gebeurd. Ik wil echter niet voor verrassingen komen te staan. Ik wil ook graag achteraf de opnames van mooie regio's kunnen bekijken. Welk product is geschikt voor mij? Ik wil niet betalen voor een abo, maar ik hoef ook geen overdracht via een mobiel netwerk. WLAN zou leuk zijn om te hebben, maar geen must-have. Ik ben helemaal tevreden met een SD-kaart, die ik gewoon regelmatig moet verwijderen.

1

Sahel. 1 jaar geleden in Dashcams

Dashcam als bewijs

Hallo Samen Heeft het zin om een dashcam te kopen, aangezien het niet echt als bewijs gebruikt kan worden in de wet. Welk doel moet het dan dienen?

5

SwissWeasle 4 jaren geleden in Dashcams

Dashcam met powerbank of geïntegreerde batterij

Beste Gemeenschap Ik zoek een dashcam die ik met een kleine powerbank kan bedienen, zodat ik niet telkens de sigarettenaansteker hoef aan te sluiten. Weet iemand met welke nok dit mogelijk is? Of is er een die al een half fatsoenlijke batterij heeft geïntegreerd? Prijsklasse tot ongeveer 180 frank.

1

lobedar 2 jaren geleden in Dashcams

70mai Dash Cam Omni

Hoi! Gaan jullie ook de smart 360° 70mai Dash Cam Omni in het assortiment opnemen? Alle andere modellen zitten in het assortiment behalve deze.

0

alberto.foschiani 6 jaren geleden in Dashcams

Dashcam geïntegreerd in achteruitkijkspiegel

Ik zag in het buitenland dat een aftermarket dashcam, geïntegreerd in de achteruitkijkspiegel, vrij populair is bij taxichauffeurs. Vrij strak ontwerp en goed ontworpen functies. Je toont zowel de voor- als de achteruitkijkcamera op de spiegel. Ik zag minstens twee soortgelijke modellen, achtercamera meegeleverd (bedraad). Bekabelde voeding. Prijs? Gelijk aan minder dan 110 USD!!! Tijd om het bij Digitec te halen ! Het accessoire wordt eenvoudig over elke achteruitkijkspiegel geklemd. Heb je dat al gezien?

1

Meadow 3 jaren geleden in Dashcams

"Legale" dashcam gezocht voor zelf starten.

De dashcams met versnellingssensoren kunnen zo bediend worden dat ze alleen de gebeurtenissen voor en na een ongeluk opslaan en al het andere continu wissen. Maar nu zoek ik een dashcam waarmee ik bij een incident op een knop kan drukken om deze cruciale periode handmatig op te slaan. Bestaan er zulke apparaten? Reden: als de impact of iets dergelijks te laag is, reageert de G-sensor niet altijd. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen over een geschikt apparaat? Bij voorbaat dank.

1

Dreami 6 jaren geleden in Dashcams

Garmin 56/66W

Is al bekend wanneer deze producten in het assortiment worden opgenomen?

2

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Dashcams
StartBegin discussie