Conferentieapparaten

5 Discussies voor in Conferentieapparaten

Begin discussie
    Phil_Tucson 2 jaren geleden in Conferentieapparaten

Telefoongesprekken via Iphone luidspreker, alternatief gezocht

Hallo, als je een telefoongesprek voert met je iPhone via de luidspreker en het apparaat is meer dan 10 cm van je mond verwijderd, dan is de kwaliteit aan de andere kant van de lijn meestal relatief slecht. Is er een goede oplossing zonder dat je een headset in/op je oor hoeft te doen?

0

Anonymous 2 jaren geleden in Conferentieapparaten

Beschikbaarheid Jabra Speak 2

Wanneer is de Jabra Speak 2 serie verkrijgbaar?

2

wuhzahh 4 jaren geleden in Conferentieapparaten

Jabra Speak varianten

Wat is het verschil tussen de verschillende Jabra Speak varianten?

1

Anonymous 4 jaren geleden in Conferentieapparaten

Conferentieapparaat, Spreker

Vraag: Ik heb een conferentieapparaat nodig (Jabra Speaker,...). Maar eigenlijk wil ik ook een draagbare luidspreker. Is er een goede draagbare luidspreker die ook een conferentiefunctie heeft met eenvoudige verbinding met teams,...? ...? Bedankt voor je gedachten! Als het beter is om het conferentieapparaat en de draagbare luidspreker te scheiden, dan is dat ook een aanbeveling ;-)

0

oliver 5 jaren geleden in Conferentieapparaten

Conferentieapparaat voor iPhone

Ik wil graag het hele team bij me hebben voor spontane telefoongesprekken met klanten, maar ik wil dit niet oplossen met een ingewikkeld vergadersysteem, maar gewoon de iPhone gebruiken. Zoals bijvoorbeeld Rayz Rally Conference Speaker doet. Dit is echter niet verkrijgbaar in Zwitserland, is dat hier niet toegestaan? Of is er een andere oplossing?

3

Orde van de
discussies
Forum voor Conferentieapparaten
StartBegin discussie