Vaste telefoon gekoppeld aan een google account
1
1
Hallo. Weet iemand of er een vaste bedrade telefoon bestaat met een draadloze verbinding met de router? Ik wil de straling van een draadloze telefoon vermijden, maar hem wel uit de buurt van de router kunnen installeren. Bedankt
3
Ik heb de sim besteld, maar weet niet hoe ik hem moet activeren
1
Ik heb een Gigaset Box CL660. Helaas ondersteunt deze maar één lijn tegelijk. Is er een compatibel basisstation dat dit wel kan? Als alternatief is een ander systeem dat 2 lijnen ondersteunt ook goed.
3
0
Goede dag Heeft iemand ervaring met de Salt Fiber Box? Welke DECT-telefoon is compatibel en kan hiervoor worden aangeschaft? Hartelijk dank
50
Hallo, Kunt u mij alstublieft vertellen hoe ik een complete telefoon kan herkennen aan een eenvoudig basisstation? Hartelijk dank.
0
De meegeleverde instructies zijn onvolledig en je moet de service bellen - wachttijd 3/4 uur. Daarom onbruikbaar!!! Cijfer 0.
1
Ik zou willen vragen of het basisstation Snom M900 compleet is? De voedingskabel en de kabel voor het Basic Station naar de modem?
0
Digitec biedt de FritzFon C6 aan tegen drie verschillende prijzen. Wat is het verschil tussen de drie producten? Dank voor een antwoord!
0
Ik zoek een bureautelefoon met zo weinig mogelijk grote knoppen die belt via het mobiele telefoonnetwerk.
9
Kan de wekkerfunctie op deze telefoon volledig worden uitgeschakeld? Een oudere gebruiker komt steeds terug op deze functie en is dan onthutst als het alarm midden in de nacht afgaat, bijvoorbeeld. Weet iemand hier iets van? Veel dank.
2
0
Hallo allemaal Ik heb een vaste telefoon op het bureau in mijn kantoor. Omdat ik veel onderweg ben, heb ik de Gigaset SL800h gekocht. Hoe kan ik deze draadloze telefoon verbinden met mijn kantoornummer (individueel einde)? Kan iemand mij helpen?
0
Ik zoek een manier om rechtstreeks verbinding te maken met de router (internetbox) van Swisscom en Sunrise en deze te gebruiken zonder kabel en zonder extra Dect-station. Welke zullen werken ? Groeten Sharkion
1
Ik zoek een alternatief voor Jabra Handset 450, nu niet meer verkrijgbaar heeft iemand een goede oplossing? Dat is nodig bij teams.
0
Hallo Omdat het soms wat rumoerig is op het werk, zoek ik een telefoon met een hoog belvolume. Kan iemand mij hiermee helpen?
8
4
Weet iemand de verschillen tussen de Gigaset basisstations? Hoe is het verschil met Snom? Of is er een betere oplossing voor de integratie van VoIP en Dect?
0
Heeft iemand ervaring met telefoons voor slechtzienden? De persoon heeft tussen de 10 en 20% gezichtsvermogen - het zou dus een vrij groot display moeten hebben en/of de mogelijkheid om te bellen via snelkiestoetsen. Een mobiele telefoon is uitgesloten, want er is alleen een Easy-abonnement. Hartelijk dank voor je advies.
2
Hallo Ik zoek een telefoon voor mijn kantoor met twee werkplekken (dus twee telefoonnummers) waarbij gesprekken kunnen worden doorgeschakeld naar de andere kantoorwerkplek. Aansluiting op een koptelefoon is verplicht. Welke goedkope producten kun je me aanbevelen? Bij voorbaat dank.
0
Hallo InternetBox 2 Welke telefoon is geschikt voor een 100% draadloze verbinding met de router met voorkeur kan hij het IB-contactgeheugen gebruiken. Er zou geen kabel naar de router of naar het stopcontact nodig moeten zijn. Hartelijk dank voor je tips! Groeten
1
2
Goedemorgen Binnenkort gebruik ik mijn internettoegang via Sunrise. Ik ben op zoek naar een mobiele (draagbare) telefoon met DECT-functie voor VOIP. Het moet iets zijn uit de hogere prijscategorie. Vroeger gebruikte ik Giga Set telefoons van Siemens voor mijn oude scool vaste telefoon. Zijn de nieuwe van Siemens compatibel en leuk om naar te kijken en ingenieus om te gebruiken in relatie tot de sunrise internet box? Bedankt voor de hulp.
25
Goedendag. Ik zoek een draadloze telefoon met weinig straling. (Conventioneel model, zonder routeraansluiting enz.). Ideeën? Bedankt.
2
Weet iemand welke mono Bluetooth headsets compatibel zijn met de Gigaset SL360 HS?
0
Wat betekent het? Zijn er problemen met het gebruik in Zwitserland? Bedankt
2
Hallo samen, Heeft iemand ervaring met telefoons en Salt-Box? Ik heb gehoord dat niet alle DECT-telefoons volledig functioneren (soms is de lijst met gemiste oproepen niet zichtbaar, etc....). Veel dank voor de tips!
1
Wanneer zal de C6 beschikbaar zijn? Het ziet er best aardig uit en is momenteel verkrijgbaar in Duitsland....
2
Hallo Ik zoek een vaste telefoon voor de Sunrise Internet Box. Nu begrijp ik niet precies welke telefoons aangesloten kunnen worden. Mijn behoeften: - Vaste telefoon voor kleine KMO's. - Indien mogelijk contacten synchroniseren met Outlook - Nummer direct vanaf PC kiezen - Toon contactpersoon bij inkomende oproep of zoek.ch invoer Kan iemand mij een aanbeveling doen? Hartelijk dank.
0
30 van 46 discussies