Probleembeschrijving tijdens eerste inbedrijfstelling / activering
Hallo allemaal Tijdens de eerste ingebruikname en activering van mijn "DJI Neo 2 Fly More Combo" op 02.05.2026 heb ik de volgende fouten gemaakt en nu weet ik niet zeker of de drone en de RC N3 correct zijn geactiveerd in het DJI account. Ik moet dit snel weten omdat ik vandaag de DJI Care Refresh moet activeren. Ik heb stom genoeg alleen de Neo 2 aangezet (zonder ook de RC N3 afstandsbediening aan te zetten) en de firmware updates gedaan en daarna de drone geactiveerd. Pas later (na het activeren van de Neo2) heb ik de RC N3 aangezet en geprobeerd de situatie te bekijken in mijn DJI account met de Fly app. Alleen de Neo 2 wordt getoond als hoofdapparaat en onder de serienummers van de Neo 2 (wat correct is) en de RC N3 staat nu ook vermeld - met dezelfde SN als de drone. Klopt dit wat betreft de combo? Ik heb gelezen dat de RC al vooraf is gekoppeld aan de drone in de combo-versie. Is alles correct geactiveerd in het DJI account? Of moet ik de huidige activering van de drone uit mijn account verwijderen en dan opnieuw activeren (op de juiste manier)? Ik moet dit snel weten omdat ik vandaag de DJI Care Refresh moet activeren. Hartelijk dank voor uw feedback
0