Amewi monter vrachtwagen terminator pro
Welke ervaringen heb je met dit juweeltje, of je updates hebt gemaakt, enz. enz.
0
Welke ervaringen heb je met dit juweeltje, of je updates hebt gemaakt, enz. enz.
0
Ik ben op zoek naar rc auto's die minstens 35 mph rijden
0
Ik ben op zoek naar een F1 RC van het huidige seizoen of van vorig jaar. Mijn 10-jarige petekind wil er graag een voor zijn verjaardag. De modellen die ik heb gevonden zijn oudere modellen en degene die ik zoek moet relatief nieuw zijn. De halve balk moet zichtbaar zijn, erg belangrijk😅☝️ Weet iemand waar ik nog meer zou kunnen zoeken? Ik ben niet per se een RC expert
2
Ik zoek een 2 batterij voor het model DF-Models B06- Evolution Buggy, RTR maar ik kan niet vinden welk model ik nodig heb qua grootte. Kan iemand helpen? Bijgaand de vraag hoever ik kan gaan met de mAh?
1
Hallo allemaal Ik zoek een auto met afstandsbediening voor onze 6-jarige zoon, een soort mostertruck/off-road ding. We wonen op het platteland en dat moet zo robuust mogelijk zijn. Er moeten reserveonderdelen beschikbaar zijn en de snelheid moet instelbaar zijn (zodat hij er niet mee tegen de dichtstbijzijnde muur rijdt). Spatwaterdicht zou goed zijn en de batterij mag niet na 20 minuten leeg zijn. Heb je ideeën of ervaring?
2
Hallo, ik ben op zoek naar 2 RC auto's voor mijn kinderen. Idealiter zouden ze hetzelfde zijn, maar ze willen tegen elkaar racen en daarom moeten ze op verschillende frequenties zijn. De maximale uitgave zou 100chf per stuk zijn. Zijn er aanbevelingen van het forum?
5
Ik ben op zoek naar onderdelen voor een Rival MT10 van Team Associated, is het mogelijk die bij een van jullie leveranciers te krijgen?
1
De titel zegt het al: ik zoek een robuuste RC auto RTR die goed overweg kan met fijn zand (relatief diep, ca. 10cm). Hij moet robuust en wendbaar zijn (max. snelheid is niet zo relevant) en vooral een lange levensduur hebben met één acculading! Vorm/grootte/kleur/etc. zijn niet zo relevant. Ik zou niet meer dan CHF 300 uitgeven. Ik zou zeer dankbaar zijn voor ideeën en suggesties.
6
Hoi Ik ben op zoek naar een Rc-auto. Het mag niet meer kosten dan 300 fr. Indien mogelijk een driftauto. Minstens 20 km/u snel. Groeten Brapz
0
Op zoek naar een nieuwe body voor mijn Traxxas RC Car 1:8 Kleur maakt niet uit
1
Op zoek naar een RC off-roader voor mijn petekind (7 jaar). Zijn wensen: - Offroader - moet overal kunnen rijden (gras, grind, sneeuw, zelfs door een plas) <- hoogste criterium - Hoeft niet snel te zijn Mijn wensen: - Robuust (zou moeten overleven, zelfs als een wiel vast komt te zitten op een steen/turk) - Waterdicht (zoals hierboven geschreven: je moet zonder schade door plassen kunnen rijden) - Eenvoudige bediening (zowel rijgedrag als batterijwissel, aan/uit, enz.) - RTR - max. 150.- CHF Heb wat Amewi gevonden, Revell. En de Maisto Rock Crawler met 6x6. Is een van hen goed? Bedankt voor uw antwoorden
5
Hun prijsbeleid is roofbaronisme..... gewoonweg onfatsoenlijk
5
Hallo Ik wil graag een (actie)cam op mijn model monteren. Ik heb tot nu toe een 0815 camera gebruikt, maar de bevestiging met een dubbelzijdig plakband is suboptimaal...welke cam zou je aanraden en welke bevestigingsmethode? De prijs moet tussen de 50-100 CHF liggen. Bedankt...
0
Kan ik in Duitsland bij jullie bestellen en de spullen naar de Zwitserse grens (afleveradres) laten sturen en dan de BTW terugvragen? Zo niet, dan bestel ik liever bij Amazon. Bedankt.
8
Hallo Ik zou graag alle auto's kunnen verbergen die geen proportionele controle hebben. Dus al diegenen die alleen 0 of vol gas kunnen geven en niets daartussenin. Hetzelfde geldt voor de besturing. Bedankt!
1
Hallo samen Ik zoek een klein RC-voertuig met een camera en zo mogelijk licht om een tunnelschacht in te rijden. Maar ik heb er nog geen gevonden. Kan iemand mij helpen?
1
Ik wil graag een HPI trophy flux kopen, maar ik zag dat er het model buggy en truggy is. Wat is het verschil tussen de twee modellen, want er is nog steeds 65% verschil? bedankt
0