Meer keuze
Ik denk dat digitec meer aangepaste keycaps zou kunnen aanbieden. Individueel of in batches. Het is een bloeiende markt en zo creatief. Het aanbod van Digitec is bijna niets op dit gebied.

2
Ik denk dat digitec meer aangepaste keycaps zou kunnen aanbieden. Individueel of in batches. Het is een bloeiende markt en zo creatief. Het aanbod van Digitec is bijna niets op dit gebied.
2
Waarom 1 artikel Liferbar maar 200 Ghost artikelen in de winkel?
0
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar keycaps met een Zwitsers-Franse layout voor mijn ajazz ak820 pro, mogelijk zwart. Weet iemand waar ik ze voor een redelijke prijs kan kopen? Helaas kan ik ze nergens vinden, ze zijn nergens te krijgen. Alvast heel erg bedankt.
0
Hallo samen Ik ben op zoek naar keycaps met Zwitserse indeling voor mijn Razer blackwidow v4 75. Biedt Digitec ze aan of weet iemand een website waar ze verkocht worden? Bedankt & Groeten
1
Hey allemaal, ik vraag om hulp. Mijn w-sleutel is gebroken, het lijkt alsof er iets is geknapt of een "pinnetje"/"clipje" is gescheurd. Hij klikt momenteel half vast, maar valt er steeds af. Is het mogelijk om hier een losse sleutelkap te bestellen, voor mijn model? Of zijn er Zwitserse websites om sleutels te bestellen? Ik heb geen zin om verzendkosten te betalen voor een enkele sleutelkap van $14. Alvast bedankt!
0
Afgezien van de ongebruikelijke individuele keycaps (Artisan / Kitty Pay, etc), hebben alle keycaps in het assortiment altijd bijna dezelfde vorm. Bij de meeste verandert alleen de kleur en misschien de achtergrondverlichting. Sommige hebben een paar toetsen met een afbeelding, nog minder hebben een speciaal lettertype. Ik ben op zoek naar keycaps zoals die van Datamancer, die overigens niet mogen ontbreken hier bij Digitec-Galaxus: https://datamancer.com/product...
0
Hallo, ik heb een Ducky One 2 met MX-Silent Red schakelaars. LINK: https://www.digitec.ch/de/s1/product/ducky-one-2-ch-kabelgebunden-tastatur-12246534 Ik ben erg blij met het toetsenbord. Behalve de keycaps, die zijn alleen zwart gekleurd en de kleur vervaagt langzaam na ongeveer 2 jaar intensief gebruik. Sommige toetsen zijn niet meer herkenbaar. Ik ben op zoek naar PBT Doubleshot keycaps, meestal zwart/transparant RGB cherry kleur geschikt voor een CH layout. Na lang zoeken lijkt dit onmogelijk te zijn. Ik zou bereid zijn om bijna elke prijs te betalen, maar alles wat ik vind zijn duizenden rare kleuren in Amerikaanse lay-outs, zonder RGB, zelden Duitse lay-outs, maar precies niets voor CH. Kent iemand een dealer of winkel die zoiets aanbiedt, of een CH modelbaan maakt?
7
Zijn ze ergens verkrijgbaar? Ik zie alleen Amerikaanse lay-outs
1
Hé iedereen :) Laatst besloot ik een mechanisch toetsenbord te bouwen. De schakelaars heb ik er al voor gekocht en over de rest van de onderdelen moet ik nog beslissen. Nu heb ik gezien dat ISO-CH keycaps niet al te veel geproduceerd worden en ik wilde vragen of er een goed alternatief is voor Zwitsers voor ISO-CH. Misschien ISO-DE? Ik weet nog niet zeker welke indeling zou passen :) Hartelijk dank.
4