Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Muis + Toetsenbord Accessoires

16 Discussies voor in Muis + Toetsenbord Accessoires

Begin discussie
    EdenOfTheWest 4 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Community Drop met Digitec? [CH-Layout Keycaps]

Zou het voor ons als gemeenschap niet mogelijk zijn om samen met Digitec keycaps voor ons te laten produceren? Er zijn gewoon geen CH-Layout PBT keycaps! Met de positie van Digitec zouden we zeker bij Razer kunnen aankloppen en om een deal vragen. Razer verkoopt al "upgrade" kits in 4 kleuren, maar de legendes zijn niets voor ons CH gebruikers (afhankelijk van het toetsenbord missen we ook toetsen). Hoeft niet Razer te zijn, maar ik zou er in een hartslag bij zijn als we een pre-order campagne hadden voor CH layout PBT keycaps (bij voorkeur Double Shot PBT voor RGB toetsenborden).

+13

20

SARAPICO 1 jaar geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

KW-700 TOETSENBORD zonder muis

Ik ben de kleine USB-chip kwijt waarmee ik hem heb aangesloten. Kan ik die vervangen door een andere?

3

dedebenui 2 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Geen chocostijl schakelaars

Waar kan ik choc-schakelaars met laag profiel kopen? Er zijn genoeg Cherry MX opties, maar ik zie geen Choc optie.

1

Anonymous 4 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Ik mis een rubriek met nieuwigheden

Als welvarende geek ben ik dol op jullie app en website. Ik vind het heerlijk om rond te snuffelen en misschien koopjes te vinden. Maar wat ik mis is een gemakkelijke manier om aan nieuwe producten te komen. Bestaat er zoiets? Gewoon een sectie waar je gemakkelijk alle nieuwe producten kunt zien. En o ja, waarom is er nog steeds geen nachtmodus? Telkens als ik in bed bij de Digitecapp kom, verblind ik mijn katten en maak ik in het beste geval de draak wakker.

1

volivier59 3 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Toetsenbordstickers CH

Om een toetsenbord met een Fr-indeling te recyclen, kun je stickers voorstellen om op te plakken in CH-indeling?

2

elioheinz 6 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Cherry MX Keycaps

Zou het mogelijk zijn om roze keycaps aan het assortiment toe te voegen? Bedankt voor het antwoord Elio

3

bananajoe 5 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Draadsleuteltrekker

Zou het mogelijk zijn om een draadtoetstrekker (bijvoorbeeld van WASD) in je assortiment op te nemen? Het zou een prachtige aanvulling zijn op de accessoires voor mechanische toetsenborden ;).

2

xX.Reto.Xx 6 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Welke muis is goed maar ook goedkoop?

Ik zoek rond naar een muis die goed maar ook goedkoop is (het budget is max. 60 Fr.). Tot nu toe vond ik het "Glorius model o" mooi, maar toen las ik alle recensies, kan iemand mij een muis aanbevelen? Hartelijk dank!

3

Toasti_Mosti 6 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Is de Corsair K95 Platinum (USB, CH, Kabel, MX-Bruin) aan te bevelen?

Ik wil een toetsenbord kopen en ik wilde vragen of dit toetsenbord in orde is Ik wil echt een stil toetsenbord dat niet zoveel lawaai maakt....

1

FresH1337 6 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Cherry MX Keycaps CH Layout

Hallo Ik zoek een Ö Keycap voor mijn Strafe RGB. Ik heb Corsair zelf al aangeschreven, goede ondersteuning overigens (ze stuurden me een spatiebalk en 2 andere dopjes voor mijn bijna 5 jaar oude toetsenbord) maar helaas hebben ze geen Ö dopjes. Aangezien ik het toetsenbord met CH layout hier bij digitec heb gekocht, moet er ergens in deze wereld Ö caps zijn?! Als iemand weet waar, neem dan contact met me op :D LG

2

Legend27 7 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

KBDfans 72 Schakelaartester

Zou het mogelijk zijn dit geweldige product in jullie assortiment op te nemen? https://kbdfans.cn/collection... Hartelijk dank!

1

PneuRugeler 7 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Massdrop CTRL Mechanisch Toetsenbord

Haal alsjeblieft de CTRL van massdrop in je assortiment! Een echte blikvanger in minimalistisch design. Zeker met Cherry MX Brown schakelaars! En ook met de indeling van de VS. https://www.massdrop.com/buy...

1

Voormalig gebruiker 7 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Asus Claymore/ Asus ROG Gladuis 2 Origin

Hallo jongens ik heb de Asus Clamore en de Asus ROG Gladius 2 Origin, als ik de twee in Aura Sync wil synchroniseren werkt het wel maar ze lichten niet synchroon op, soms wel maar soms niet, het ligt aan het toetsenbord. De PC opnieuw opstarten en Asus Aura opnieuw opstarten doet niets. Ik heb het ook geprobeerd met Asus Armoury, maar daar gebeurt hetzelfde.

5

Anonymous 8 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

GMK, Tai-Hao, Signature Plastics?

Komen er ooit keycap sets van bekende fabrikanten, zoals die in de titel?

2

miklagard 9 jaren geleden in Muis + Toetsenbord Accessoires

Cherry MX Caps

Goede dag Ik heb verschillende toetsenborden met Cherry MX schakelaars. De toetsenborden werken zelfs na enkele jaren nog steeds feilloos. Helaas slijten de sleutels langzaam. Is het mogelijk om losse sleutels of indelingen bij u te bestellen? Er zijn verschillende leveranciers uit de VS die zulke dingen verkopen.

2

Orde van de
discussies

16 van 16 discussies

Naar boven
Forum voor Muis + Toetsenbord Accessoires
StartBegin discussie