Netwerk accessoires

16 Discussies voor in Netwerk accessoires

Begin discussie
    Anonymous 1 jaar geleden in Netwerk accessoires

Sluit een externe USB harde schijf en USB printer aan op het Ethernet

Kan ik bijvoorbeeld een dockingstation aansluiten op het ethernet en dan apparaten netwerkcompatibel maken via de USB-poorten of moet ik hiervoor een ander apparaat kopen? Bijvoorbeeld een USB-hub met meerdere slots en een ethernetaansluiting met een eigen voeding?

1

Teslacorn 2 jaren geleden in Netwerk accessoires

DSL-kabel

Ik zoek een lange DSL-kabel van 10 meter voor mijn Sunrise Internet Box. De kabel wordt aan het ene eind aangesloten op de router en aan het andere eind via een 4-POL M/RJ45F adapter op het telefoonstopcontact. Voor zover ik weet moet het een RJ11 en RJ45 stekker zijn. Ik kan echter niet vinden wat ik zoek?

2

leon.bruendler 3 jaren geleden in Netwerk accessoires

Verbeter de router

Hoi Ik heb een router die via LTE-radio met het netwerk is verbonden. Helaas is het signaal in de flat niet al te sterk. Ik vroeg me af of het verschil zou maken als ik een antenne buiten plaats. Volgens mijn telefoon is het signaal buiten veel sterker. Kun je hiervoor een product aanbevelen? Kan ik hem rechtstreeks op de router aansluiten? Moet ik naast de antenne nog andere apparaten kopen? Bij voorbaat dank voor je hulp.

3

7sddmt 3 jaren geleden in Netwerk accessoires

onlone zonder wifi

Is er een manier om een soort stopcontact, b.v. met usb c slots, voor mobiele telefoons of laptops van stroom en internet te voorzien, zonder dat je daarvoor talloze adapters hoeft te gebruiken? voor mobiele telefoons of laptops met stroom en internet? Hartelijk dank

9

yasin.oener 8 jaren geleden in Netwerk accessoires

DSL vervangen door 4G modem

Hallo, We hebben ons UPC-abonnement opgezegd en willen nu thuis een netwerk opzetten met een datasimkaart. We hebben zowel bedrade (RJ45 netwerkstekkers voor NAS, PC, Mediabox, PS 3 enz.) apparaten als vele W-LAN apparaten. Kan iemand een router / modem aanbevelen voor gebruik met alleen een simkaart thuis?

+10

29

ID.3 3 jaren geleden in Netwerk accessoires

Zoek Solar voor Arlo Ultra

Heeft iemand het juiste zonnepaneel voor een Arlo Ultra 4K camera?

1

Bibiche51 4 jaren geleden in Netwerk accessoires

Zonnepaneel

Ik heb een Arlo GO camera en wil die graag aansluiten op een zonnepaneel. Welke is compatibel met deze camera?

2

Gekko80 4 jaren geleden in Netwerk accessoires

LAN naar WLAN - welke oplossingen zijn de beste?

Hallo iedereen Ik heb een Swisscom Box 2, die in mijn Multimedia Box zit. Deze verdeelt dan de Ethernetverbindingen naar de verschillende kamers. Om het WLAN te versterken heb ik de Swisscom repeater nodig, maar het signaal is erg zwak en onstabiel. Ik vraag me af of er een oplossing is om in één kamer iets aan te sluiten (via LAN of Ethernet) dat dan een WLAN-signaal genereert en waarmee ik dan de repeaters kan vervangen? Ik ben dankbaar voor alle tips en trucs. Groeten, Gekko

5

luca.nicola 4 jaren geleden in Netwerk accessoires

SFF Noir Antenne

Kan Digitec misschien de SFF Noir antenne in zijn assortiment opnemen? Dankzij zijn formaat zou deze antenne geweldig zijn voor SFF PC's - maar ook voor anderen als je geen enorme WLAN-antenne wilt. Ik kon het alleen op Amazon vinden onder de ASIN B08NCDJ33N.

1

JWirth_old 5 jaren geleden in Netwerk accessoires

Vraag over LTE-signaalversterker (buitenantenne): Hoeveel versterking is nodig?

Goede dag Ik heb ongeveer 2-3 ontvangstbalken voor 4G in het gebouw met Swisscom. Het werkt nauwelijks om te bellen, maar alleen als ik niet rondloop. Voor surfen al erg traag en sommige streaming werkt helemaal niet. Ik wil een buitenantenne kopen om in ieder geval een betere internetontvangst te krijgen met een 4G router. Hoe sterk moet de versterking zijn, wil ik er iets van merken? Er zijn antennes die 2 dbi versterken en antennes die 10 dbi versterken. Ik heb geen idee hoeveel dat is. Merci.

4

trevolution 5 jaren geleden in Netwerk accessoires

Glasvezelverbinding, werkt dat?

Hallo, Ik heb aan de ene kant een Moxa IKS-6728A serie met een SFP-1GLXLC compatibele 1,25Gbit/s singlemode 10km 1310nm SFP transceiver. Kan ik deze aan de andere kant gebruiken: https://www.digitec.ch/de... Ik besef dat ik niet de volledige voorstelling zou krijgen. Het is ook alleen voor testdoeleinden. Hartelijk dank

0

JWirth_old 5 jaren geleden in Netwerk accessoires

Verhoog de 4G-ontvangst in het gebouw.

Goedendag Ik werk sinds kort in een gebouw waar de 4G-ontvangst erg slecht is. Buiten het raam is het echter prima. Omdat ik een 4g router gebruik voor interne gesprekken en ook naar klanten in het gebouw bel, wil ik graag weten hoe ik de goede ontvangst van buiten naar het gebouw kan leiden. Bedankt.

0

Anonymous 5 jaren geleden in Netwerk accessoires

RJ45 naar RJ45 wandcontactdoos

Ik wil de bestaande kabelgoten in ons huis gebruiken om ethernetkabels naar de kamers te trekken. Ik zoek een inbouwdoos met RJ45 aansluitingen (minstens Cat6a), maar ook een RJ45 aansluiting aan de achterkant, zodat ik patchkabels door de kabelgoten kan trekken. Bestaat er zoiets als dit?

1

joe 6 jaren geleden in Netwerk accessoires

Dubbele stekker voor netspanning

Is er een dubbele connector voor netwerkkabels?

3

muyajil 7 jaren geleden in Netwerk accessoires

Adapter LAN naar WLAN

Ik heb een apparaat met een LAN-aansluiting dat ik via WLAN met mijn netwerk wil verbinden. Bestaat er zoiets?

5

bastjuan 8 jaren geleden in Netwerk accessoires

Hoe kan ik het bereik van mijn Wi-fi vergroten?

Hallo, Met welke hier verkochte apparatuur kan ik het bereik van mijn Wi-fi vergroten? Ik weet niet welke term ik moet gebruiken, maar hoe versterk je het signaal of plaats je een ontvanger in een kamer? Bedankt Groeten

4

Orde van de
discussies

16 van 16 discussies

Naar boven
Forum voor Netwerk accessoires
StartBegin discussie