Slimme luidsprekers

4 Discussies voor in Slimme luidsprekers

Begin discussie
    Hammersack 2 jaren geleden in Slimme luidsprekers

Lenovo Smart Display

Hallo digitec Bent u van plan de Lenovo Smart Display in uw assortiment op te nemen?

1

martinlustenberger 2 jaren geleden in Slimme luidsprekers

Homepod mini's: constante verbindingsproblemen

Hallo samen Mijn vier HomePod mini's hebben voortdurend verbindingsproblemen. Al negen maanden lang kan ik het probleem niet tot op de bodem uitzoeken. Soms werkt het, soms niet. Tijdens het stereo luisteren valt één luidspreker plotseling uit; individuele HomePods verliezen plotseling de verbinding; HomePods spelen muziek maar laten dit niet zien (met het lampje of in de Home app); soms kunnen ze het volume van de anderen niet regelen of zien ze de andere HomePods in het netwerk niet; .... De problemen zijn nogal divers. Ik heb al heel wat gedaan om het probleem tot op de bodem uit te zoeken. Ik heb ze allemaal al verschillende keren gereset (HomePods met Mac, router, iPhone netwerkinstellingen); individuele HomePods uit het systeem gehaald om uit te sluiten dat er een kapot is; alle HomePods heel dicht bij de router geplaatst; alleen 5 GHz of alleen 2,4 GHz gedraaid; vaste IP ingesteld; .... Heeft iemand nog andere ideeën?

4

Ludo.Martin 2 jaren geleden in Slimme luidsprekers

Echo Dot 5 met klok

De Echo Dot 5 connected speaker met klok komt op 20 oktober 2022 uit in Frankrijk. Wanneer is hij verkrijgbaar in Zwitserland?

1

N0ni 4 jaren geleden in Slimme luidsprekers

Homepod Mini

Hallo Digitec, nemen jullie ook de kleine Homepod Mini in jullie assortiment op zodra die beschikbaar is?

6

Orde van de
discussies
Forum voor Slimme luidsprekers
StartBegin discussie