Soundbar

61 Discussies voor in Soundbar

Begin discussie
    YosodaVentosa54 2 dagen geleden in Soundbar

Kabellengte HT-S60 / BRAVIA Theatre System 6

Goedemorgen, ik wilde graag weten hoe lang de verbindingskabel is tussen de subwoofer en de soundbar van de link in kwestie. https://www.digitec.ch/it/s1/product/sony-bravia-theatre-system-6-1000-w-51-canali-soundbar-56685817 bedankt

0

GingerRider 4 weken geleden in Soundbar

Nieuwe geluidsbalken van JBL

Hoi Galaxus, JBL biedt afneembare soundbars. Met name de 800 en 1000 modellen. Ben je van plan deze aan je online shop toe te voegen? https://ch.jbl.com/fr...

0

web_fab 1 maand geleden in Soundbar

Samsung Soundbar HW-Q990D vs HW-Q995GC - wat is het verschil?

Specs zien er slecht onderhouden uit, vergelijken is moeilijk. Weet iemand meer?

2

Phil68 2 jaren geleden in Soundbar

Soundbar met subwoofer uitgang MAAR zonder subwoofer in leveringsomvang

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een soundbar van goede kwaliteit die een bedrade subwooferuitgang heeft. Ik wil er een goede Canton subwoofer op aansluiten die ik al bezit. Daarom heb ik een soundbar nodig die geleverd wordt zonder subwoofer in de doos, maar wel een subwooferuitgang heeft. Bestaat er zoiets? Bedankt voor alle nuttige suggesties!

3

Onkl 8 jaren geleden in Soundbar

Waarom maar 1 HDMI in?

Ik begrijp iets niet van al die soundbars, de meeste hebben maar 1 HDMI ingang? Is het niet zo dat veel mensen tegenwoordig een set-top box gebruiken om TV te kijken en daarnaast een spelcomputer, een Blueray speler of een ander apparaat hebben dat ze via HDMI willen aansluiten? Heb je daar niet meerdere HDMI ingangen voor nodig? Ik wil geen externe HDMI switchbox... en ik kan niet sorteren of filteren op het aantal HDMI-ingangen. Heeft iemand een aanbeveling voor een soundbar of kan ik beter een receiver kopen?

6

Liegestuhl01 1 jaar geleden in Soundbar

Apple tv met Samsung soundbar en Philips Hue play sync box

Hallo allemaal, kan iemand mij vertellen hoe ik de volgende apparaten op de juiste manier kan aansluiten? Ik heb een Samsung tv met hdmi earc en q-symphony, Apple tv en Philips Hue play sync box. Nu heb ik ook een Samsung HW-990C soundbar gekocht. Hoe sluit ik al deze apparaten aan om volledig te kunnen genieten van Dolby Atmos? Is het voldoende om de Apple tv via Wifi/Bluetooth met de soundbar te verbinden? Hartelijk dank voor uw hulp

3

memoryleak 1 jaar geleden in Soundbar

Soundbar voor verstaanbare dialoog

Hallo community Ik kan de dialoog op mijn TV nauwelijks verstaan, de muziek en het achtergrondgeluid staan erg hard en verdoezelen de dialoog - wat voor mij het belangrijkste is. Zelfs als ik het volume verhoog, wordt het luider, maar ik kan de dialoog nauwelijks verstaan. Een snelle zoektocht suggereerde dat ik het probleem zou kunnen oplossen met een soundbar. Kun je een soundbar aanbevelen? De geluidskwaliteit is voor mij niet zo belangrijk, ik ben meer geïnteresseerd in het verstaan van de acteurs als ze spreken. Het liefst zou ik zo'n bar willen en geen systeem met meerdere componenten vanwege ruimtegebrek.

1

innofeld 1 jaar geleden in Soundbar

Yamaha

Sinds mijn kinderjaren herinner ik me dat Yamaha en Creative in veel opzichten ongeëvenaard waren. Balans tussen prijs en kwaliteit.

1

dam.pasche 1 jaar geleden in Soundbar

Plafondgeluidsbalk

Hallo, ik ben op zoek naar een witte soundbar die ik aan het plafond kan hangen vlak voor mijn oprolbare scherm in mijn thuisbioscoop. Aangezien de meeste soundbars nu voor de tv hangen, moet ik er zeker van zijn dat het geluid in mijn geval goed verspreid wordt (van bovenaf, met de bar mogelijk ondersteboven links/rechts). Bedankt voor je advies

5

Deathproof 1 jaar geleden in Soundbar

HDMI schakelaar of ontvanger naar soundbar?

Ik heb eerder een 5.1 surround systeem gebruikt met een 5.1 receiver met 9 HDMI ingangen waarop alle apparaten zijn aangesloten (consoles, Apple TV, etc.). Van daaruit gaat het signaal naar mijn Sony beamer. Nu wil ik het systeem vervangen door een soundbar, bijvoorbeeld Sony HT-A7000 (7.1.2 soundbar). Helaas hebben de meeste soundbars maar één of twee HDMI ingangen. Mijn Sony beamer heeft ook maar twee HDMI ingangen. Kan ik een HDMI schakelaar voor de soundbar hangen om vier tot vijf apparaten aan te sluiten? Of zou ik een Dolby Atmos ontvanger met de bijbehorende HDMI ingangen tussen de soundbar en de apparaten moeten hangen (in plaats van een schakelaar)? EDIT 23.11.: Antwoord van Sony Support met betrekking tot de Sony HT-A7000 soundbar: "De HT-A7000 soundbar is niet zoals de versterker. Om alle apparaten tegelijk aan te sluiten, heb je een extra versterker nodig." Ik ben verbaasd over dit antwoord. De soundbar heeft duidelijk een versterker ingebouwd, anders zou hij ook niet werken met één HDMI-bron? 🤔

5

stranac12 1 jaar geleden in Soundbar

Samsung en PS5

Ik ben op zoek naar een soundbar die compatibel is met Samsung TV's en makkelijk in te pluggen is (plug&play). Deze zou moeten werken met de Playstation 5, ik zie dat veel andere bars compatibiliteitsproblemen hebben (incompatibiliteit, bugs, enz.).

1

guschti1 2 jaren geleden in Soundbar

Geluidsbalk Samsung, 100cm

Hallo Ik ben op zoek naar een Samsung Soundbar met RearSpeaker en draadloze subwoofer. De soundbar mag niet langer zijn dan 100cm.

1

pellimar 5 jaren geleden in Soundbar

Sennheiser Ambeo Soundbar

Hallo digitec Ik heb een paar recensies gelezen over de nieuwe Sennheiser Ambeo Soundbar, en die zou geweldig zijn qua geluid. Heb je overwogen deze soundbar ook aan te bieden? Zo ja, wanneer en tegen welke prijs? Hartelijk dank voor uw antwoord.

3

reg 2 jaren geleden in Soundbar

Welke soundbar voert tegelijkertijd geluid uit via luidsprekers EN Bluetooth?

Welke soundbar van redelijke prijs en kwaliteit kan tegelijkertijd geluid via luidsprekers EN Bluetooth-geluid weergeven? Veel dank voor hulp.

0

ppluess 3 jaren geleden in Soundbar

Soundbar met kleine afmetingen

Ik zoek een soundbar voor een kleinere TV. Maximale afmetingen van de bar: L=70cm, H= 7cm. Maar het moet een afstandsbediening hebben met equalizer en heel goed klinken. Heb je nog tips?

1

NeeRo AE 2 jaren geleden in Soundbar

Soundbar voor scherm

Hallo Techis Ik ben ten einde raad en voordat ik de moeite neem om naar een speciaalzaak te rijden, vraag ik het je. Ik kon op het net niet vinden wat ik zocht. In mijn nieuwe flat heb ik niet de mogelijkheid om een meubelstuk onder mijn scherm te plaatsen waarop ik de soundbar zou kunnen zetten. Nu mijn vraag: Is er een soundbar die aan het plafond gemonteerd kan worden zonder kwaliteitsverlies of zonder dat het geluid "verdraaid" wordt? Het scherm wordt geleverd met een Viewsonic X10 4K en wordt vooral gebruikt voor series en films. Bedankt voor je inbreng en ideeën.

14

Sabeene 🐺 3 jaren geleden in Soundbar

Samsung soundbar HWA450 nieuw, verbetering gewenst, perplexe vrouw

Als technologisch lekenmeisje van boven de 50 wil ik vooral geluid voor het luisteren naar muziek via mijn 40° Samsung TV (binnenkort groter) & heb sinds gisteren de soundbar HWA 450/ZG. Top verzending & product, bedankt 👍🏼Schon best goed, maar op 40 m2 met groot balkon zou het soms wat luider & rijker kunnen 😉 Vraag 1: Moet of kan ik aanvullen met het boxsysteem SWA9100S of had ik beter een 5.1 soundbar (HXQ60T) naar muziek kunnen luisteren!? Ik zocht ook iets niet te duurs, maar ik had wel wat meer kunnen uitgeven, maar ik moet nog beslissen of ik voor de soundbar of de luidsprekers ga. Omdat ik de A450 al heb & hem niet opnieuw wil afstellen, zou de aanschaf van de 3 SWA9100S luidsprekers het gemakkelijkst zijn. Zou het me fatsoenlijke bips geven om naar muziek te luisteren? 😁 Draadloos is het beste 😊 Sorry voor mijn onwetendheid, ik heb niemand die er verstand van heeft, dus ik hoop dat iemand hier me kan helpen ☺️Danke voor het lezen & eventueel antwoord(en) 🙏 merci P. S. Dit bericht staat per ongeluk ook in "airconditioning" & kon niet veranderd of verwijderd worden, sorry.

0

KingLeoHD 3 jaren geleden in Soundbar

Soundbar voor games en home cinema

Hallo allemaal. Ik zoek een nieuwe en betere soundbar voor mijn bureau. Ik heb momenteel een https://www.galaxus.de/de/s1/product/creative-stage-1-x-160-w-soundbar-12551673 Maar omdat hij op leeftijd is, ben ik op zoek naar een upgrade. De Sennheiser AMBEO is me wat te duur, en ik weet niet zeker of de https://www.galaxus.de/de/s1/product/razer-leviathan-v2-pc-lautsprecher-20587994 of de https://www.galaxus.de/de/s1/product/creative-sound-blasterx-katana-pc-lautsprecher-6185377?ip=Katana+sound een upgrade zijn. Ik heb ooit een SAMSUNG HW-Q800A/ZG gekocht, maar die gaf op zo'n korte afstand geen goed geluid. De grootte maakt voor mij niet uit op de tafel. Bas moet beschikbaar zijn met of zonder subwoofer, dat is belangrijk. De prijs moet in het bereik van drie cijfers liggen. Kun je me iets aanbevelen of je indrukken geven van de 4 soundbars?

0

Anonymous 3 jaren geleden in Soundbar

Soundbar met HDMI ingang en "Bluetooth uitgang

Hallo samen. Ik zoek een eenvoudige soundbar (enkele bar, eventueel met subwoofer) voor mijn Bluetooth-loze TV, die ik via HDMI (ARC) op de TV kan aansluiten. Maar het zou ook een "Bluetooth-uitgang" moeten hebben, waarmee ik dan een koptelefoon kan aansluiten. Bestaat er zoiets?

3

KCPU18DM 3 jaren geleden in Soundbar

Bedrade Soundbar Systemen

Hallo samen Te vaak lees ik bij diverse draadloze soundbar systemen dat er geluidsuitval is door de verbinding (Bluetooth, WLAN), wat voor mij in principe onaanvaardbaar zou zijn. Kent iemand een bedraad systeem dat overtuigend is? Bestaat het überhaupt nog?

1

Fabio151 4 jaren geleden in Soundbar

LG Soundbar DSP11RA

Hallo Is er informatie of digitec de LG Soundbar DSP11RA gaat aanbieden en wanneer dat het geval zou zijn? De eerste Zwitserse dealers hebben het al genoteerd.

1

Joenu3072 4 jaren geleden in Soundbar

Soundbar "achter de tralies

Hallo samen Ik heb de Samsung HW-450 Soundbar besteld, maar ben nog op zoek naar een geschikt tv-meubel. Ik vond er een bij IKEA: FJÄLLBO, https://www.ikea.com/ch... Nu mijn vraag: Is het mogelijk om de soundbar in het meubilair te plaatsen of tast dit de geluidskwaliteit aan? Heeft iemand mogelijk dezelfde of een soortgelijke variant gekozen? Dank u voor uw antwoorden Groeten Jonas

1

seiler.mike 4 jaren geleden in Soundbar

Problemen met het ARC

Hallo allemaal. Ik heb een Samsung Q7 TV met mijn Yamaha ysp 2700 soundbar aangesloten op de ARC uitgang. Het probleem is dat ik sinds ongeveer 3 dagen de soundbar niet meer aan kan zetten via de TV box, ik moet hem aanzetten met de afstandsbediening van de soundbar. Tot voor kort kon ik het met de afstandsbediening van de TV aan en uit zetten, kan iemand mij helpen? Hartelijk dank

1

sekigahara 6 jaren geleden in Soundbar

Soundbar met beamer en XBox

Is de volgende opstelling mogelijk met een soundbar of heb ik andere hubs/apparaten nodig? - Sluit beamer aan op soundbar via HDMI kabel (werkt dan samen als een TV). - dan kun je er een XBox of laptop op aansluiten (HDMI) Ik wil alleen de beamer aan de linkerkant van de kamer hebben en de soundbar/Xbox/laptop aan de andere kant. oO Wat ik niet per se wil is - om audiokabels voor de soundbar EN HDMI kabels voor de Xbox van de beamer door de hele kamer te trekken. Bedankt voor de hulp

4

therm 4 jaren geleden in Soundbar

LG DSN11RG niet in de catalogus?

Nog steeds niet de beste LG soundbar in je catalogus?

3

marechal_geoff 4 jaren geleden in Soundbar

Keuze van geluidsbalk

Ik heb een Samsung Q60R TV van vorig jaar, en ik probeer te beslissen welke soundbar ik moet kiezen, want ik weet er niets van, dus ik vertrouw op jullie advies. Ik zou iets nodig hebben in de wetenschap dat ik veel films kijk en veel met de console speel. Is het relevant om ook een soundbar van Samsung te nemen? Of is een ander merk beter? Dan dacht ik aan de Samsung Q70T bar, maar is die bijvoorbeeld compatibel? Is het de beste keuze voor mijn TV?

3

LGTech 4 jaren geleden in Soundbar

Rangorde van de productverkoop

Hallo allemaal, in de beschrijving van de betreffende producten, zoals de soundbar, wordt voor elk model de verkooprangorde vermeld. Weet iemand hoe je erachter kunt komen welk product/model de ranglijst aanvoert? Ik zie alleen b.v. Soundbar X = 4e in de verkoopranglijst...weet iemand dat? Bedankt en LG

0

Anonymous 4 jaren geleden in Soundbar

Panasonic SC-HTB01

Heb je al iets over deze soundbar gehoord? Ik zoek een goede soundbar voor mijn PC.

1

Nighthawk117 4 jaren geleden in Soundbar

Een soundbar aansluiten, ik snap het niet! 🙈

Goedenavond, Ik heb een Samsung TV met HDMI ARC. Nu wil ik graag mijn Apple TV en PS4 Pro (dan PS5 in de toekomst) aansluiten. Sluit de TV via HDMI ARC aan op de overeenkomstige HDMI-aansluiting van de soundbar. Moeten de Apple TV en PS4 ook rechtstreeks op de soundbar worden aangesloten? Sorry, ik begrijp het geheel niet echt.... Bedankt voor je hulp

7

Anonymous 4 jaren geleden in Soundbar

DHT-S416

Denon heeft in oktober een nieuwe soundbar uitgebracht, de DHT-S416. De specs en de eerste recensies klinken veelbelovend. Vooral de Chromecast-functie vind ik erg interessant. Tot nu toe kan ik echter geen dealer in Zwitserland vinden die het voert. @Digitec: is er iets gepland?

1

30 van 61 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Soundbar
StartBegin discussie