Stylussen

20 Discussies voor in Stylussen

Begin discussie
    VolteaFurba23 5 maanden geleden in Stylussen

pen voor tablet model Lenovo TB-X606F

Hallo, kunt u een pen aanbevelen voor de Lenovo TB-X606F tablet (tab M10 FHD PLUS).

1

saxoni 11 maanden geleden in Stylussen

Stylus pen voor HP laptop

Hallo, ik ben op zoek naar een compatibele HP PEN voor mijn HP Envy 17-da071nz laptop. Welke pen wordt hier aanbevolen? Hartelijk dank

2

NOBUE 1 jaar geleden in Stylussen

Te veel "Samsung S Pennen"

Ik ben op zoek naar een S Pen voor een Tab S8 ultra. (Tweedehands gekregen met alleen de S Pen Pro die niet in het hoesje past en niet magnetisch is). Welke pen is de juiste. En waarom zijn sommige 70,- en andere maar 20,-?

0

AnnSarah 1 jaar geleden in Stylussen

Stylus compatibel met Samsung galaxy tab A8 tablet

Hallo, Ik ben op zoek naar een stylus (eenvoudig, geen speciale vereisten) die compatibel is met mijn Samsung galaxy tab A8 tablet. Ik heb begrepen dat de pennen van Samsung dat niet zijn. Welke alternatieven zijn er? Alvast bedankt :-)

1

hammerli_jf 1 jaar geleden in Stylussen

Stylus voor Lenovo Tab p11 pro 2e generatie

Hallo, Ik wil graag weten welke pen ik moet kopen voor mijn tablet. Zijn pennen voor P11 pro tabletten compatibel? Hartelijk dank

1

Arcuos 6 jaren geleden in Stylussen

Alternatief voor Apple Pencil (in combinatie met iPAD Pro 12,9" 2017)

Hallo, Apple's Pencil is te groot voor mij, kan niet op mijn shirt worden gezet/bevestigd, is een ramp om op te laden (waarom dit potlood een mannelijke verlichtingsplug heeft is me een raadsel!), plus het dingetje rolt weg.... voor mij een absoluut nulnummer qua ontwerp en Apple onwaardig! Daarom ben ik wanhopig op zoek naar een alternatief, bijvoorbeeld van Adonit.... maar helaas lees ik niets echt goeds over zulke "alternatieven", die alleen goed zijn als ze werken. Ik hoop dus dat je me zou kunnen helpen met mijn probleem en bij voorbaat dank! Groeten Arcuos

1

danieljelk1 2 jaren geleden in Stylussen

Lenovo Pen Jungle

Hallo samen Is iemand bekend met de Lenovo pennenjungle? Ik doel vooral op de producten; Lenovo Active Pen 2 (8586037) Lenovo Precisie Pen 2 (14679384) Lenovo ThinkPad Pen Pro (15657829) Lenovo digitale pen 2 (21523583) Het zou ook leuk zijn als Digitec een algemene "Lenovo Pen listing" of zoiets zou doen :-)

0

Anonymous 4 jaren geleden in Stylussen

Stylus voor een "HP Pavilion x2 12-b130nz" computer

Welke pennen zouden compatibel zijn met mijn HP Pavilion x2 12-b130nz computer/tablet?

1

d.mottura 5 jaren geleden in Stylussen

Pen/stift voor Samsung Galaxy tab A 2019

Hallo allemaal. Tablets zijn helemaal nieuw terrein voor mij en ik wil een Galaxy A 2019 tablet aanschaffen voor mijn studie. Nu weet ik niet welke pennen ermee compatibel zijn. Welke zouden compatibel en aan te bevelen zijn? Mfg

3

sharko 5 jaren geleden in Stylussen

Potlood met wismodus voor iPad Air 2019

Met de 2e generatie Apple Pencil kun je overschakelen naar de wis-/uitwismodus door erop te tikken. Is zo'n stylus ook beschikbaar voor de iPad Air 2019, bijvoorbeeld met een knop?

2

bornotronics 5 jaren geleden in Stylussen

Pen compatibel met Google Pixel 3 XL

Goedendag Ik heb onlangs de Google Pixel 3 XL gekocht. Ik wil graag iets tekenen op dit grote scherm. Ik ben nu op zoek naar een compatibele pen voor het apparaat. Heeft iemand een goede tip voor me? De prijs ligt rond >= 50 CHF en <= 100 CHF. Hartelijk dank voor uw antwoord Met vriendelijke groet Kaspar Born

1

GionAndriRubi 5 jaren geleden in Stylussen

Universele touchpen met fijne punt?

Mijn broer moet voor school een laptop kopen die met peninvoer gebruikt kan worden. De juiste laptop is al gevonden. Het probleem is echter dat de pen die bij dit merk hoort niet ondersteund wordt op dit model. Omdat hij geen touchpen wil met een gladde punt, zou het natuurlijk ideaal zijn om een touchpen te hebben die een fijne punt heeft en universeel is. Bestaan zulke pennen überhaupt?

0

markusthommen 6 jaren geleden in Stylussen

Stylus voor ACER Switch Alpha 12 (SA5-271P)

Welke hier aangeboden stylus is nog compatibel met mijn ACER Switch Alpha 12 (SA5-271P)?

0

fuluru 6 jaren geleden in Stylussen

Stylus voor Lenovo Yoga 900s-12ISK

Is er een pen voor de Lneovo Yoga 900s-12ISK met het serienummer "PF0I5USP", of ondersteunt dit apparaat überhaupt peninvoer? Hartelijk dank voor nuttige antwoorden.

0

Goenz 6 jaren geleden in Stylussen

Logitech krijt

Weet digitech al wanneer de Logitech Crayon aan het assortiment wordt toegevoegd? https://www.apple.com/ch-de...

2

SirGraf 7 jaren geleden in Stylussen

Stylus voor Acer Chromebook 13

Ik zoek een geschikte stylus voor de Acer Chromebook CB5-312 (Acer Chromebook 13)?

0

HUGORACER 7 jaren geleden in Stylussen

HP Spectre 13-4170zn skylake. Welke pen past echt?

Hallo Ik zoek een pen voor het in de titel beschreven notitieboekje (vooral om aantekeningen te maken). Ik ben helemaal in de war over welke HP-modellen goed werken. Ik heb gelezen dat het Dell Active Stylus 750-AAHC model beter werkt. Deze is echter niet meer beschikbaar. Wat kan ik doen? Bedankt voor alle hulp

3

cristiancule 7 jaren geleden in Stylussen

Lenovo Yoga Book (Win), heb een pen nodig, alleen welke is compatibel?

Hallo samen Zoals je in de titel kunt lezen, heb ik een Lenovo Yoga Book (met WIndows). Nu ben ik mijn bijbehorende pen kwijt! Ik heb er een nodig zodat ik kan blijven tekenen. Welke zijn compatibel met de Lenovo? Kun je me hiermee helpen? Bij voorbaat dank LG Cris

0

dinimamimami 7 jaren geleden in Stylussen

Spectre

Ik ben al een paar dagen op zoek naar een goede (zo mogelijk HP) stylus die compatibel is met mijn nieuwe HP Spectre x360 13-ac0XX. Veel HP stylussen geven als commentaar dat ze niet compatibel zijn of niet werken met de nieuwe HP Spectre. Heb ik het mis en is er eigenlijk wel een geschikte stylus voor de nieuwe Spectre? Of is het mogelijk dat HP een nieuwe, Spectre-compatibele stylus lanceert?

0

introjoe 8 jaren geleden in Stylussen

Stylus voor ASUS Transformer Pad TF303K

Hallo allemaal! Weet iemand iets over de verschillende pennen? Ik heb een Asus Transformer Pad TF303K en ben op zoek naar een geschikte stylus .... is er iets vergelijkbaars met de Apple Stylus (harde, precieze punt)? De meeste pennen die ik ken die met alle touchscreens werken zijn die van zacht rubber aan de voorkant en hebben te veel grip om te tekenen .... Heeft iemand advies? Bij voorbaat dank!

2

Orde van de
discussies

20 van 20 discussies

Naar boven
Forum voor Stylussen
StartBegin discussie