TV muurbeugel

38 Discussies voor in TV muurbeugel

Begin discussie
    LilaHobbi39 6 maanden geleden in TV muurbeugel

Probleem met SpeaKa Professional plafondbeugel

Hallo allemaal, Ik heb een probleem met mijn SpeaKa Professional plafondbeugel en misschien kan iemand me helpen. De tv gaat niet meer uit. Ik heb de drie schroeven aan de achterkant al losgedraaid, waardoor de TV naar beneden kwam. Wees heel voorzichtig als je dit doet, anders kan de TV met de arm heel snel naar voren kantelen. Het probleem: Zodra ik de band weer vastmaak, kan ik de TV zonder problemen omhoog zetten en stoppen om een instelling te kiezen. Maar uitschakelen werkt niet meer. Na enige tijd in gebruik begint het apparaat te piepen in een eindeloze lus - 2 korte piepjes, een korte pauze, dan weer 2 piepjes. Wanneer dit gebeurt, kan de houder niet meer worden opgestart. Ik moet hem loskoppelen van de voeding en weer aansluiten om hem weer te kunnen opstarten. Het is echter nog steeds onmogelijk om hem uit te schakelen. Weet iemand wat het probleem kan zijn of hoe ik het kan oplossen? Bij voorbaat dank voor je hulp. VG Popek

0

damiano.carbone 1 jaar geleden in TV muurbeugel

Samsung 65S90 - Muurbevestiging aanbeveling

Hallo allemaal Ik wil graag de 65S90 aan de muur schroeven, het liefst met een horizontaal draaibare muurbeugel. Omdat de bevestigingspunten van de tv erg laag zijn, weet ik niet zeker welke beugel ik moet kiezen. Heeft iemand hier een suggestie voor een product? Alvast heel erg bedankt!

0

pbch 1 jaar geleden in TV muurbeugel

TV-muurbeugel - TV moet afneembaar zijn

Hallo community Ik ben op zoek naar een Vesa 100x100 muurbeugel voor een 32" TV. Ik wil de TV echter eenvoudig uit de muurbeugel halen en hem op een tweede locatie gebruiken. Ik kan de TV om ruimteredenen niet van bovenaf in de beugel "rijden", omdat het plafond (boot) er recht boven zit. Iemand een idee? BEDANKT

0

o.duhoux 3 jaren geleden in TV muurbeugel

Zoek naar de geschikte muurbeugel

Hallo allemaal, Ik heb een Samsung UE55JU7580/UHD Curved en heb de juiste muurbeugel nog niet gevonden.... Kan iemand mij er een aanbevelen? Het moet zowel horizontaal als verticaal verstelbaar zijn. LG en een fijne avond.

1

Nighthawk117 2 jaren geleden in TV muurbeugel

Muurbeugel voor gebogen muur

Servus, Mijn moeder wil dat ik haar TV (65") aan de muur schroef. Het lastige is dat de TV voor een gebogen muur staat, of eigenlijk de muur van een wenteltrap. Zijn daar speciale muurbeugels voor, of kan ik er ook een nemen die "verticaal" wordt gemonteerd? Hartelijk dank voor uw inbreng

2

Fr34k 2 jaren geleden in TV muurbeugel

TV Buitenmuurbevestiging (Gemakkelijk Verwijderbaar)

Hallo. Ik wil graag een TV aan de muur hangen naast mijn hot tub tijdens de wintermaanden. Hoewel ik niet zeker weet of de TV het zal overleven (hij is afgedekt), wil ik het toch proberen. Het zou waarschijnlijk het gemakkelijkst zijn als ik gewoon de TV kon verwijderen. Is er een muurbevestiging die hiervoor geschikt is? Ik heb een Samsung 48" TV. De enige muurbeugel die ik heb gevonden is de volgende: https://www.galaxus.ch/de/s1/product/goobay-easymount-wand-37-60-kg-tv-wandhalterung-15711868. Om wat voor reden dan ook is dit zogenaamd alleen voor 37" TV's (& heeft het een super 2 sterren classificatie). Ik hoop dat iemand dit al weet (: Proost

0

manimue20 3 jaren geleden in TV muurbeugel

Upgrade 55" naar 75

Hallo De 55" hangt momenteel aan de muur. Passen de gaten van de 55 inch beugel ook op 75"? Of zijn er overeenkomstige adapters? Ik wil niet nog meer gaten in de muur boren. Veel dank en groeten Mani

3

gustavof240 3 jaren geleden in TV muurbeugel

Muurbeugel

Ik zoek een wand- of vloerstandaard voor een Samsung UE42F5370SS TV. Het is een paar jaar oud.

2

Anonymous 3 jaren geleden in TV muurbeugel

Specificatie van de muurbeugel voor de maximale schermdiagonaal

Hallo allemaal Weet je waarom er voor de muurbeugels een maximale schermdiagonaal wordt opgegeven? Als ik bijvoorbeeld de muurbeugel van TecTake 65", 120kg zou nemen voor een 75" Samsung TV die ongeveer 35kg weegt, en op de 400x400mm VESA bevestiging past, zou de combo dan nog steeds moeten passen of mis ik een detail?

1

AntiRSI 4 jaren geleden in TV muurbeugel

Muurbeugel voor liggend naar staand formaat

Hallo samen Ik zoek een tv-muurbeugel voor een 55 inch tv die van liggend naar staand gedraaid kan worden. Hij moet ook armen hebben voor een wandafstand van ca. 70 cm. Weet iemand zoiets?

0

AlexisYankooTV 4 jaren geleden in TV muurbeugel

sony a90j 65 inch

Hallo Gemeenschap Ik ben op zoek naar een geschikte muursteun voor de Sony Bravia XR A90J 65' inch. Is er een compatibele steun die het gewicht boven 22,5 kg kan dragen? Groeten Aleks

1

Anonymous 4 jaren geleden in TV muurbeugel

TV centraal uitgelijnd ondanks zijwandmontage

Hallo Gemeenschap, Op de een of andere manier word ik niet slimmer en heb ik geen idee hoe ik dit moet zoeken :-) Het probleem: ik heb een gipsen muur, die aan de andere kant (badkamer) een ingebouwde spiegelkast heeft. Nu zou ik, om het toestel te centreren, met een conventionele TV-bevestiging direct in de spiegel aan de andere kant boren (is niet het doel :-P). De beugel zou dus ongeveer 20-30 cm naar links gericht moeten worden, zodat ik de set nog steeds kan centreren (waarschijnlijk 43 inch). Heb je ideeën of suggesties? Hartelijk dank voor je feedback!

1

merle-mar 4 jaren geleden in TV muurbeugel

65 inch TV die 90° gedraaid kan worden zonder de muur te raken

Ik zoek een muurbeugel voor een 65 inch TV (met een gewicht van 25,6 kg). De steun moet minstens 90° horizontaal gedraaid kunnen worden zonder de muur te raken en in helling verstelbaar zijn. Weet jij een beugel met een goede waarde? Bij voorbaat dank voor je hulp.

0

Unite93 6 jaren geleden in TV muurbeugel

Bravia-compatibele muurbeugels

Ik heb een 6 jaar oude Sony TV (kdl-42w655a) met een Bravia bevestiging. Wat deze beugel anders maakt dan andere is dat hij slechts 2 schroeven in het midden heeft en direct onder de behuizing 10 cm dikker is. Ik wilde een horizontaal draaibare beugel kopen voor mijn trouwe flikkerdoos, maar ik ben een beetje onzeker of er überhaupt een geschikte oplossing is. Heeft iemand ideeën?

6

Anonymous 4 jaren geleden in TV muurbeugel

Muurbeugel 90° uitklapbaar

Ik zoek een muurbeugel die tot 90° kan worden uitgeklapt. Ik heb een 43 inch Samsung TV. Wat zijn de oplossingen

0

MDanilo10 4 jaren geleden in TV muurbeugel

Muurbeugel

Hallo samen Kan ik de TV verticaal laten staan en horizontaal plaatsen als ik hem nodig heb? Ik weet niet zeker of het werkt als je het verticaal hebt staan....

0

eiNFranken 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Zoek 65+ inch beugel, zwenk EN kantel zonder schroeven los te draaien

Hallo allemaal Ik zoek tv-beugels zoals beschreven in de titel. Ik vermoed dat vele alleen kantelbaar zijn door vooraf schroeven/moeren los te draaien. Welke andere oplossingen zijn er? Heb je aanbevelingen?

1

lazarjakovljevic 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Kan iemand mij een goede muursteun aanbevelen?

Ik zoek een muurbeugel die goedkoop is maar tenminste een kantelfunctie heeft voor deze TV: https://www.digitec.ch/de/s1/product/samsung-ue55ru7170-55-4k-lcd-2019-tv-10470155?supplier=3204073

1

Resale 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Wat is er met je aan de hand?

Niet oneerbiedig bedoeld, maar wat is er met je aan de hand Digitech? Waarom heb je tientallen muurbeugels in de aanbieding als er maar een handvol duidelijk voordelig EN nuttig zijn? Gooi die onzin eruit, alsjeblieft! Vrije markteconomie bla bla en de tijd van de klant ervoor stelen... merci P.S. Voor iedereen die op zoek is naar een muurbeugel om te kantelen (ja, zelfs M-Electronics heeft het filter op hun website staan) zou het de Vogel's Wall 3215 zijn.

1

firefox_mozilla 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Zijdelings uitschuifbare muurbeugel

Ik wil mijn TV (55") zijdelings achter een kast verbergen. En trek het desnoods van opzij in beeld. Ik zoek dus een soort rail waar ik de TV op kan monteren. (Ik heb op internet verschillende van dergelijke systemen voor caravans gevonden. Maar deze passen alleen op kleine TV-toestellen). Kent iemand zo'n montuur? Idealiter is deze bevestiging zo vlak mogelijk en, als bonus, gemotoriseerd. Het uitschuifpad moet minstens 60 cm zijn.

2

FSFrias 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Muurbeugel voor 85 inch tv's (Sony XG8596)?

Wat is de compatibele (en beste) muurbeugel voor de 85 inch Sony Bravia TV?

0

Anonymous 5 jaren geleden in TV muurbeugel

TV veranderen / Vesa positie / Muurbevestiging Dilemma

Hallo samen Mijn vorige TV (Samsung 82", 2018 model) had een defect en werd door de fabrikant gecrediteerd wegens ontbrekende onderdelen. Nu heb ik een nieuwe TV gekocht (Samsung 82", model 2019) en moest helaas constateren dat de Vesa gaten niet meer dezelfde positie op het achterpaneel hebben (20cm hoogteverschil). Terwijl de vorige TV mooi in het midden van de muur stond, staat de nieuwe TV helemaal scheef en ziet er meer dan stom uit aan de muur. Nu ben ik gedwongen de muurbeugel opnieuw te plaatsen, wat me helemaal niet opwindt, want de volgende TV zal waarschijnlijk weer een andere Vesa positie hebben en de muur zou er uiteindelijk uit kunnen zien als een Emmenthaler. Nu de vraag aan jou. Heb je al zo'n probleem gehad? Zo ja, hoe heb je het opgelost? Heb je gewoon opnieuw geboord of op een of andere manier het hoogteverschil gecompenseerd? Mfg

0

styles2.0 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Ik zoek een muurbeugel voor mijn 65" TV van Philips (Philips 65PUS6704 (65", 4K, Ambilight, LCD)).

Een paar dagen geleden heb ik mijn nieuwe tv gekocht. Nu ga ik binnenkort verhuizen en wil ik een muurbevestiging kopen. Ik weet echter niet welke muurbeugels van goede kwaliteit zijn en mijn 25kg en 165cm lang (in de diagonaal) kunnen houden. Hoeveel geld kost het om een goede kwaliteit muurbeugel te kopen en heb je ervaring. Kun je een product aanbevelen en waarom? Alvast bedankt :)

1

sbdr11 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Muurbeugel met zwenkarm

Hallo samen Ik zoek een muurbeugel voor mijn 65 inch Samsung QE65Q85R. Ik ben verscheurd tussen een No-Gap van Samsung of een houder met een zwenkarm. Eerst was ik er vrijwel zeker van dat ik een No-Gap bevestiging zou kopen, omdat ik denk dat het er veel chiquer uitziet als de TV recht tegen de muur staat, wat nu nog beter is met het One-Connect-Box systeem. Maar na het zien van wat animaties die een kleine afstand tot de muur illustreren (helaas geen goede video's), sta ik weer open en ben ik nog meer voorstander van een muurbevestiging met een zwenkarm. De draaibare zou een geweldige aanvulling zijn omdat je dan ook vanaf de eettafel tv kunt kijken.... Mijn doel is dat het er eenvoudig en deftig uitziet, wat volgens mij bereikt wordt als de afstand zo klein mogelijk is. Ik vond deze twee steunen met zwenkarm die compatibel zouden zijn met mijn TV: - Hama Fullmotion Ultraslim (momenteel 128,-; itemnr. 6308118; https://www.digitec.ch/de/s1/product/hama-fullmotion-ultraslim-wand-tv-wandhalterung-6308118 ) - Vogels Base 45 L (momenteel 154,-; art. nr. 5827101; https://www.digitec.ch/de/s1/product/vogels-base-45-l-wand-tv-wandhalterung-5827101?supplier=406802 ) Hama heeft een minimale afstand van 4,1cm volgens foto's, op hun youtube video is het 2,5cm, maar volgens mij is dat de video voor 55" TV's. Vogels heeft een minimale afstand van 4,6 cm. Hama lijkt dus "platter". Maar ik denk dat er redenen zullen zijn waarom Hama ten eerste goedkoper is en ten tweede op 36 van de 783 staat, terwijl Hama "slechts" op 76 van de 783 staat. Nu mijn vraag: merk je een groot verschil tussen een montering zonder spleet en een met 4,1 cm en 4,6 cm elk? En welke van deze zwenkarmbevestigingen zou mij meer aanspreken?

5

asianpeace 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Muurbevestiging voor HP Envy 34c

Hallo lieve gemeenschap. Ik zoek een geschikte en goedkope muursteun voor mijn monitor. Het is een HP Envy 34c - wat betekent dat het een 34 inch WQHD-monitor is. Voor zover ik weet is het compatibel met een Vesa montering, maar ik weet het niet zeker. Hopelijk kun je me advies geven :)

0

sandra.88 5 jaren geleden in TV muurbeugel

Zoek monitorhouder

Ik zoek een monitorsteun voor mijn PC. Het heeft geen gaten om schroeven in te doen en weegt 11 kg. Hij meet 76 cm diagonaal. Ik heb een houder in gedachten (Ergotron LX Desk Mount LCD Arm) maar heb de juiste adapter nodig omdat het scherm geen gaten heeft voor schroeven. Welke zou passen?

0

Fr34k 6 jaren geleden in TV muurbeugel

TV-muurbeugel draait 90 graden

Hallo Ik ben op zoek naar een TV-muurbeugel waarmee ik de TV aan een muur kan hangen die naar de zijkant van het bed is gericht en toch recht naar het beeldscherm kan kijken. Ik weet niet zeker of de lengte van de producten effectief overeenkomt met de arm van de steun. Natuurlijk wil ik zo weinig mogelijk geld uitgeven. Ik hoop dat je me kunt helpen. De TV is 40" en heeft een Vesa 200*200 mount, dus hoe meer compatibiliteit met andere apparaten hoe beter. Bedankt!

0

davidkrugel 6 jaren geleden in TV muurbeugel

Playstation achter muurbevestiging

Goedenavond! Ik zoek een muurbeugel voor mijn 55" TV met een 300x200 vesa voet waar ik mijn playstation 4 achter kan verbergen.... heeft iemand ervaring of kan een product aanbevelen?

0

samad 6 jaren geleden in TV muurbeugel

75° muurbevestiging

Hallo samen Ik zoek een draaibare TV-muurbeugel voor mijn Samsung QE75Q70R TV. Helaas is de selectie niet erg indrukwekkend... er is er maar één en die draait niet.... enig idee? https://www.digitec.ch/de...

1

m2thearc 6 jaren geleden in TV muurbeugel

TV meubels

Iedereen kent deze Ikea-planken, die bestaan uit vierkantjes. Aan zo'n plank zou ik graag een tv hangen. Ik kan echter geen geschikte bevestigingsoplossing vinden. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik een tv aan zo'n plank kan bevestigen? Ik ben blij met alle suggesties, bij voorbaat dank voor de suggesties.

5

30 van 38 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor TV muurbeugel
StartBegin discussie