Probleem met SpeaKa Professional plafondbeugel
0

0

Hallo allemaal Ik wil graag de 65S90 aan de muur schroeven, het liefst met een horizontaal draaibare muurbeugel. Omdat de bevestigingspunten van de tv erg laag zijn, weet ik niet zeker welke beugel ik moet kiezen. Heeft iemand hier een suggestie voor een product? Alvast heel erg bedankt!
0

Hallo community Ik ben op zoek naar een Vesa 100x100 muurbeugel voor een 32" TV. Ik wil de TV echter eenvoudig uit de muurbeugel halen en hem op een tweede locatie gebruiken. Ik kan de TV om ruimteredenen niet van bovenaf in de beugel "rijden", omdat het plafond (boot) er recht boven zit. Iemand een idee? BEDANKT
0

Hallo allemaal, Ik heb een Samsung UE55JU7580/UHD Curved en heb de juiste muurbeugel nog niet gevonden.... Kan iemand mij er een aanbevelen? Het moet zowel horizontaal als verticaal verstelbaar zijn. LG en een fijne avond.

1

Servus, Mijn moeder wil dat ik haar TV (65") aan de muur schroef. Het lastige is dat de TV voor een gebogen muur staat, of eigenlijk de muur van een wenteltrap. Zijn daar speciale muurbeugels voor, of kan ik er ook een nemen die "verticaal" wordt gemonteerd? Hartelijk dank voor uw inbreng

2

0

Hallo De 55" hangt momenteel aan de muur. Passen de gaten van de 55 inch beugel ook op 75"? Of zijn er overeenkomstige adapters? Ik wil niet nog meer gaten in de muur boren. Veel dank en groeten Mani

3

Ik zoek een wand- of vloerstandaard voor een Samsung UE42F5370SS TV. Het is een paar jaar oud.

2

Hallo allemaal Weet je waarom er voor de muurbeugels een maximale schermdiagonaal wordt opgegeven? Als ik bijvoorbeeld de muurbeugel van TecTake 65", 120kg zou nemen voor een 75" Samsung TV die ongeveer 35kg weegt, en op de 400x400mm VESA bevestiging past, zou de combo dan nog steeds moeten passen of mis ik een detail?

1

Hallo samen Ik zoek een tv-muurbeugel voor een 55 inch tv die van liggend naar staand gedraaid kan worden. Hij moet ook armen hebben voor een wandafstand van ca. 70 cm. Weet iemand zoiets?
0

Hallo Gemeenschap Ik ben op zoek naar een geschikte muursteun voor de Sony Bravia XR A90J 65' inch. Is er een compatibele steun die het gewicht boven 22,5 kg kan dragen? Groeten Aleks

1

1

Ik zoek een muurbeugel voor een 65 inch TV (met een gewicht van 25,6 kg). De steun moet minstens 90° horizontaal gedraaid kunnen worden zonder de muur te raken en in helling verstelbaar zijn. Weet jij een beugel met een goede waarde? Bij voorbaat dank voor je hulp.
0

Ik heb een 6 jaar oude Sony TV (kdl-42w655a) met een Bravia bevestiging. Wat deze beugel anders maakt dan andere is dat hij slechts 2 schroeven in het midden heeft en direct onder de behuizing 10 cm dikker is. Ik wilde een horizontaal draaibare beugel kopen voor mijn trouwe flikkerdoos, maar ik ben een beetje onzeker of er überhaupt een geschikte oplossing is. Heeft iemand ideeën?

6

Ik zoek een muurbeugel die tot 90° kan worden uitgeklapt. Ik heb een 43 inch Samsung TV. Wat zijn de oplossingen
0

Hallo samen Kan ik de TV verticaal laten staan en horizontaal plaatsen als ik hem nodig heb? Ik weet niet zeker of het werkt als je het verticaal hebt staan....
0

Hallo allemaal Ik zoek tv-beugels zoals beschreven in de titel. Ik vermoed dat vele alleen kantelbaar zijn door vooraf schroeven/moeren los te draaien. Welke andere oplossingen zijn er? Heb je aanbevelingen?

1

Ik zoek een muurbeugel die goedkoop is maar tenminste een kantelfunctie heeft voor deze TV: https://www.digitec.ch/de/s1/product/samsung-ue55ru7170-55-4k-lcd-2019-tv-10470155?supplier=3204073

1

Niet oneerbiedig bedoeld, maar wat is er met je aan de hand Digitech? Waarom heb je tientallen muurbeugels in de aanbieding als er maar een handvol duidelijk voordelig EN nuttig zijn? Gooi die onzin eruit, alsjeblieft! Vrije markteconomie bla bla en de tijd van de klant ervoor stelen... merci P.S. Voor iedereen die op zoek is naar een muurbeugel om te kantelen (ja, zelfs M-Electronics heeft het filter op hun website staan) zou het de Vogel's Wall 3215 zijn.

1

Ik wil mijn TV (55") zijdelings achter een kast verbergen. En trek het desnoods van opzij in beeld. Ik zoek dus een soort rail waar ik de TV op kan monteren. (Ik heb op internet verschillende van dergelijke systemen voor caravans gevonden. Maar deze passen alleen op kleine TV-toestellen). Kent iemand zo'n montuur? Idealiter is deze bevestiging zo vlak mogelijk en, als bonus, gemotoriseerd. Het uitschuifpad moet minstens 60 cm zijn.

2

Wat is de compatibele (en beste) muurbeugel voor de 85 inch Sony Bravia TV?
0

0

Een paar dagen geleden heb ik mijn nieuwe tv gekocht. Nu ga ik binnenkort verhuizen en wil ik een muurbevestiging kopen. Ik weet echter niet welke muurbeugels van goede kwaliteit zijn en mijn 25kg en 165cm lang (in de diagonaal) kunnen houden. Hoeveel geld kost het om een goede kwaliteit muurbeugel te kopen en heb je ervaring. Kun je een product aanbevelen en waarom? Alvast bedankt :)

1

5

Hallo lieve gemeenschap. Ik zoek een geschikte en goedkope muursteun voor mijn monitor. Het is een HP Envy 34c - wat betekent dat het een 34 inch WQHD-monitor is. Voor zover ik weet is het compatibel met een Vesa montering, maar ik weet het niet zeker. Hopelijk kun je me advies geven :)
0

Ik zoek een monitorsteun voor mijn PC. Het heeft geen gaten om schroeven in te doen en weegt 11 kg. Hij meet 76 cm diagonaal. Ik heb een houder in gedachten (Ergotron LX Desk Mount LCD Arm) maar heb de juiste adapter nodig omdat het scherm geen gaten heeft voor schroeven. Welke zou passen?
0

Hallo Ik ben op zoek naar een TV-muurbeugel waarmee ik de TV aan een muur kan hangen die naar de zijkant van het bed is gericht en toch recht naar het beeldscherm kan kijken. Ik weet niet zeker of de lengte van de producten effectief overeenkomt met de arm van de steun. Natuurlijk wil ik zo weinig mogelijk geld uitgeven. Ik hoop dat je me kunt helpen. De TV is 40" en heeft een Vesa 200*200 mount, dus hoe meer compatibiliteit met andere apparaten hoe beter. Bedankt!
0

Goedenavond! Ik zoek een muurbeugel voor mijn 55" TV met een 300x200 vesa voet waar ik mijn playstation 4 achter kan verbergen.... heeft iemand ervaring of kan een product aanbevelen?
0

Hallo samen Ik zoek een draaibare TV-muurbeugel voor mijn Samsung QE75Q70R TV. Helaas is de selectie niet erg indrukwekkend... er is er maar één en die draait niet.... enig idee? https://www.digitec.ch/de...

1

Iedereen kent deze Ikea-planken, die bestaan uit vierkantjes. Aan zo'n plank zou ik graag een tv hangen. Ik kan echter geen geschikte bevestigingsoplossing vinden. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik een tv aan zo'n plank kan bevestigen? Ik ben blij met alle suggesties, bij voorbaat dank voor de suggesties.

5
30 van 38 discussies