Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Waterkoeling Hoofdbord

4 Discussies voor in Waterkoeling Hoofdbord

Begin discussie
    numanballi 7 jaren geleden in Waterkoeling Hoofdbord

EK-FB MSI X399 GAMING RGB Monoblock - Nikkel in de reeks

Zou het mogelijk zijn om de EK-FB MSI X399 GAMING RGB Monoblock - Nikkel van ekwb in het assortiment op te nemen, want je hebt er al een paar, maar alleen voor asus en geen voor msi. https://www.ekwb.com/shop...

2

mysterio 10 jaren geleden in Waterkoeling Hoofdbord

Waterkoeling

Hallo Ik heb een vraag en ben momenteel bezig met het samenstellen van een nieuw systeem waarbij ik een waterkoelsysteem wil installeren, de onderdelen zijn als volgt: Gigabyte GA-Z170X-GAMING G1 (LGA 1151, Intel Z170, E-ATX) Intel Corei76700KBOX (LGA 1151, 4GHz, Unlocked) ASUS GTX 980 Ti Poseidon (GM200, 6GB) 2 stuks In Win GRone (Grote Toren, Zwart) Corsair Dominator Platinum (4x, 4GB, DDR4-3000, DIMM 288) Wees stil! Dark Power Pro 11 (1000W) Alphacool NexXxoS UT60 Volledig Koperen 360mm Speciale Editie (Wit) Raijintek CWB-C1 CPU EKWB EK-RAM Monarch X4 Clean CSQ Nu vraag ik me af of de radiator voldoende is en welke pomp / expansievat ik moet gebruiken? Of moet ik zelfs 2 circuits maken?

2

ChernobylFLeshlight 8 jaren geleden in Waterkoeling Hoofdbord

Mono Blok

Hallo Digitec Zou het mogelijk zijn om het monoblok voor de Asus TUF X299 Mark 2 aan het assortiment toe te voegen? Met vriendelijke groet

1

_jaaaannn 10 jaren geleden in Waterkoeling Hoofdbord

Moederbordkoeler

Goedendag Welke koeler kan ik gebruiken voor de "msi x99 sli plus"? Bedankt voor elk antwoord.

2

Orde van de
discussies
Forum voor Waterkoeling Hoofdbord
StartBegin discussie