Bureaustoel

24 Discussies voor in Bureaustoel

Begin discussie
    Anonymous 2 weken geleden in Bureaustoel

Filteren op zithoogte onbruikbaar

Bij het filteren op zithoogte ben ik niet geïnteresseerd in het selecteren van bijvoorbeeld alle mogelijke stoelen met een zithoogte tussen 45 en 60 cm, maar eerder of een stoel aan de volgende eisen voldoet: 1) mogelijke minimale hoogte van bijvoorbeeld 48 cm EN GELIJKTIJDIG 2) haalbare maximale hoogte van minimaal 58 cm. Dit betekent dat er TWEE filters nodig zouden zijn: a) minimaal haalbare minimale zithoogte, b) minimaal haalbare maximale zithoogte. Beide gekoppeld door AND (niet OR). - Het eerder mogelijke filteren van een gebied over alle stoelen is nutteloos.

0

Tingeltangel678 2 maanden geleden in Bureaustoel

Filter voor hoofdsteun en wielen

Hoe leuk zou het zijn als je kon zoeken naar bureaustoelen met hoofdsteunen. Of bureaustoelen zonder wielen?

3

Tingeltangel678 2 maanden geleden in Bureaustoel

Filter catastrofaal slecht!

Zoek naar: met armleuning en kijk wat er tevoorschijn komt! Zo'n zoektocht is helemaal niet leuk! Top de watten zwellen

2

Anonymous 2 jaren geleden in Bureaustoel

Herman Miller Vantum in het assortiment

Ik zou heel blij zijn als je de Herman Miller Vantum zou kunnen aanbieden.

4

edgecrusher 10 maanden geleden in Bureaustoel

Bureaustoel voor lange mensen

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een bureaustoel met opklapbare armleuningen en hoofdsteun. Probleem: ik ben bijna 2 meter lang. Alle bureaustoelen die ik tot nu toe heb gehad waren te "kort". Kent iemand een stoel met deze eigenschappen die ook geschikt is voor lange mensen? Merci

5

Rukamaruu 6 maanden geleden in Bureaustoel

Comfortabele bureaustoel

Hallo, ik ben op zoek naar een bureaustoel zodat ik vele uren kan zitten zonder pijn. Voor mij is het belangrijkste een comfortabele zitting. Veel modellen zijn interessant maar lijken een stijve en dunne zitting te hebben... Kun je een model aanbevelen? Alvast bedankt.

0

Ambra1979 1 jaar geleden in Bureaustoel

Bureaustoelen

Beste Galaxus Team, Is het mogelijk om in het archiefgedeelte de zitdiepte en -breedte toe te voegen onder bureaustoelen (en ik zou het aan elke stoel toevoegen om eerlijk te zijn...)?

1

Anonymous 1 jaar geleden in Bureaustoel

Kan Galaxus het permanentcontactmechanisme en de asynchrone mechanisme-filters combineren?

Omdat het permanentcontactmechanisme *een* asynchroon mechanisme is (de rugleuning en rugleuning bewegen afzonderlijk), terwijl alle andere filters eigenlijk synchrone mechanismen zijn.

0

Hans8683 1 jaar geleden in Bureaustoel

Ergonomische bureaustoel van Thergofit

Hallo Zou het mogelijk zijn om het model Orthofit van het Zwitserse bedrijf Thergofit GmbH in jullie assortiment op te nemen?

3

Kahjiit 4 jaren geleden in Bureaustoel

Foto van de Herman Miller Embody Chair.

Goedendag @Digitec Is het mogelijk de https://www.hermanmiller.com/en_eur... op te nemen ? Ik zou geïnteresseerd zijn om het te kopen en het zou gemakkelijker zijn als je het via Digitec zou kunnen doen. Zou erg blij zijn met een antwoord Vriendelijke groeten Kahjiit

+2

8

mj_landry 3 jaren geleden in Bureaustoel

Filter: Zitkantelverstelling - Rugleuninghoek aanpassen

Misschien een domme vraag, maar ik zoek een goedkope (max 200,-) kantoor- of gamestoel met armleuningen waarbij je de hoek van de rugleuning kunt verstellen. Is hier een goed filter voor, om ze gewoon te laten zien? Sta ook open voor directe suggesties. :)

+2

7

Doc‎ 2 jaren geleden in Bureaustoel

Voeg Interstuhl JOYCE INTERIOR Edition toe aan het assortiment

Eindelijk een bureaustoel die niet alleen ergonomisch lijkt te zijn, maar er ook goed uitziet (in grijs/wit). Helaas ontbreekt de JOYCE nog in het assortiment. In principe zou je dan Interstuhl hebben. Kun je die nog in het assortiment opnemen?

1

Anonymous 2 jaren geleden in Bureaustoel

Ergo stoelen

Waarom wordt er zo weinig inhoud en goede kwaliteit aangeboden in de bureaustoelsector?

0

Anonymous 4 jaren geleden in Bureaustoel

Herman Miller Aeron in het assortiment

Hallo, het zou geweldig zijn als Digitec Herman Miller in zijn assortiment zou kunnen opnemen. LG

+3

8

Anonymous 3 jaren geleden in Bureaustoel

Zoeken naar bureaustoel

Ik wil graag advies over bureaustoelen. Ik zoek een bureaustoel die comfortabel en hoog genoeg is (want ik ben 1.95m lang). Ik zou graag een stoel vinden waarin mijn nek kan rusten. Bij voorbaat dank voor jullie adviezen/meningen.

1

FlorianF111 4 jaren geleden in Bureaustoel

De hoogte van de rugleuning moet worden opgegeven

Voor stoelen, vooral bureaustoelen, moet de hoogte van de rugleuning worden aangegeven. De tweede bureaustoel heb ik al teruggestuurd omdat de rugleuning van beide zo laag was dat het hoofd niet ondersteund wordt of de rugleuning al ophoudt tussen de schouderbladen. Als je de hele werkdag op zo'n stoel zit, zul je 's avonds nekpijn hebben. Er zou een filtercategorie "Met hoofdsteun" moeten zijn.

1

zet je feiten op een rijtje

Pardon, beste Digitec team, maar imitatieleer is geen(!) leer en hoort niet in dezelfde categorie thuis. De filtermateriaalgroep werkt helemaal niet. Imitatieleer breekt meestal na een jaar en moet eigenlijk helemaal niet aangeboden worden. Stof, OK, leer, ook OK maar imitatieleer.... graag

4

SICKSOUR 4 jaren geleden in Bureaustoel

Structube

Ik kwam op het web dit bedrijf tegen dat echt mooie en betaalbare meubels maakt. (Structube) Een klein voorbeeld zou deze bureaustoel zijn, die me erg doet denken aan het ontwerp van een "Charles & Ray Eames". https://www.structube.com/en... Welnu, is er hier iets vergelijkbaars? Weet iemand iets van deze begroting?

4

mystic82 4 jaren geleden in Bureaustoel

Onderdelen bureaustoelen

Hallo samen Ik zoek een vervangend onderstel voor mijn bureaustoel. Helaas kan ik in Zwitserland geen winkels vinden waar ik zoiets zou kunnen kopen. Hoe groot is de kans dat je zoiets in je assortiment hebt? Groeten M.

5

Studers 4 jaren geleden in Bureaustoel

Bureaustoel in het assortiment opnemen?

Hallo, ik vroeg me af of Galaxus Instructors & Herman Miller bureaustoelen aan hun assortiment kan toevoegen?

5

RevelateZ 4 jaren geleden in Bureaustoel

Dezelfde stoel andere naam en prijs?

De SalesFever Selin en de Möbilia Georg zien er op de foto's absoluut identiek uit. Alle 5 foto's zijn vanuit hetzelfde perspectief. Er zijn verschillen in de beschrijving. Maar als het echt dezelfde stoel is onder een andere merknaam, vind ik het een beetje brutaal dat degene die jij op voorraad hebt 134 kost en de Möbilia Georg slechts 99,90 met een langere levertijd.

1

Niet alle gamestoelen zijn hetzelfde als bureaustoelen

Waarom staan gamestoelen in een aparte categorie en niet als subcategorie of ook in de categorie bureaustoelen? De stoelen zijn speciaal ontworpen voor langere sessies voor de pc, dus ze zijn toch ook ideaal voor dagelijks kantoorgebruik?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Bureaustoel

Zithoogte 60 cm

Zijn er bureaustoelen met een zithoogte tot 60 cm?

1

fred.mengotti 6 jaren geleden in Bureaustoel

Wielen met rem

Ik wil geen remmen op de wielen. Bestaan ze? Zo ja, welke? Ik heb een Topstar Point 60 stoel met originele wielen (met remmen)

1

Orde van de
discussies

24 van 24 discussies

Naar boven
Forum voor Bureaustoel
StartBegin discussie