Gaming stoel

71 Discussies voor in Gaming stoel

Begin discussie
    Anonymous 4 jaren geleden in Gaming stoel

LOGITECH G X HERMAN MILLER

Zou de Logitech G X Hemran Miller Embody Chair aan het assortiment kunnen worden toegevoegd?

+32

88

Anonymous 1 jaar geleden in Gaming stoel

Comfortabele stoel voor kleinere mensen

Ik ben 1,65 en weeg 90 kg. Ik ben op zoek naar een stoel voor kleinere mensen. Helaas zijn de meeste gamestoelen te groot voor mij.

3

BlueNanny 9 maanden geleden in Gaming stoel

Hoe kan ik gamestoelen/kantoorstoelen voor kleine mensen vinden?

Omdat ik klein ben (1 meter 75, 154 cm) zijn de meeste gamestoelen/kantoorstoelen erg slecht voor mijn gebaar, zelfs als ik de stoel op de laagste hoogte instel. Als ik een rugleuning gebruik, kunnen mijn voeten de grond niet raken. Als ik mijn voeten op de grond wil zetten, kan ik de rugleuning niet gebruiken. Dit is gewoon erg jammer als ik honderden franken uitgeef aan iets dat niet bij me past. Het zou fijn zijn als we de gaming/kantoorstoelen kunnen filteren op de laagste zithoogte en de diepte van het zitvlak om een geschikte stoel te vinden. Of als we een aantal labels hebben om te filteren of een stoel geschikt is voor kleine mensen of niet. We hebben het filter voor maximale belasting, waarschijnlijk kunnen we daar nog meer filters aan toevoegen.

0

Anonymous 11 maanden geleden in Gaming stoel

Fractal Ontwerp Verfijnen

Zal Digitec de Fractal Design Refine stoelen toevoegen aan zijn assortiment of is dit niet gepland? Het is interessant dat Digitec op de website van Fractal staat vermeld als detailhandelaar. Ik vermoed echter dat de detailhandelaren niet productspecifiek worden vermeld. Hoe dan ook, het zou geweldig zijn als ze aan het assortiment werden toegevoegd. De stoelen hebben overal goede reviews gekregen en op Reddit kan ik alleen maar positieve dingen vinden. https://www.fractal-design.com/products... Bedankt, ze staan nu in de lijst

3

Anonymous 6 jaren geleden in Gaming stoel

Geheime Labs speelstoelen

Waarom heb je geen Secret labs gamestoelen in je assortiment?

+20

40

kappi1997 1 jaar geleden in Gaming stoel

Op zoek naar een stoel die zachter is dan Secret Lab Titan met hoofdsteun

Hallo allemaal Ik gebruik momenteel een secret lab titan, die al 7 jaar in gebruik is en helaas is de vergrendeling van de rugleuning defect. Ik vond de titan eigenlijk heel goed maar de rugleuning was te hard. Wat kunnen jullie aanraden? Qua prijs zou ik gezegd hebben in de buurt van +- 600 fr. Ik had tot nu toe de Razer Iskur V2 op mijn radar, maar blijkbaar is dat ook een van de hardere.... Vereisten: Lengte:183cm Gewicht 120 KG Hoofdsteun moet aanwezig zijn. Moet gestoffeerd zijn en niet zo'n kantoorstoel met netrugleuning

0

Dezphere 5 jaren geleden in Gaming stoel

PU of echt leer?

Beste Gemeenschap Ik wil binnenkort een nieuwe stoel kopen. Tot nu toe was het meest vervelende aan mijn stoelen het zitcomfort en het zweten. Omdat Jouleperformance bijvoorbeeld varianten met PU en echt leer aanbiedt, neig ik naar echt leer omdat dat beter ademt. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Heeft iemand een directe vergelijking tussen kunstleer en echt leer? En hooguit een vergelijking van stoelen met "duur" PU-leer en "goedkoop"? Bedankt!

5

Helodi 1 jaar geleden in Gaming stoel

Aanbevolen voor lange mensen (>1,90m 100kg+)

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een nieuwe bureaustoel/gamingstoel Heeft iemand goede ervaringen en kan iemand een product aanbevelen? Ik wil geen Nobelchairs meer... bij de vorige is de verankering van de rugleuning afgebroken.

0

infectedsmiles 2 jaren geleden in Gaming stoel

Ergonomische bureaustoel / gamestoel

Goedendag jongens, net als zovelen van jullie ben ik op zoek naar een comfortabele ergonomische bureaustoel/gamingstoel. Ik ben lang en zwaar. Het maakt me niet uit of het een bureaustoel of een gamestoel is, het belangrijkste is comfortabel en gezond. De stoel moet in ieder geval aan deze eisen voldoen: 3D / 4D armleuningen, synchroonmechanisme, verstelbare lendensteun, verstelbare rugleuning en lendensteun. Ik heb talloze gaming/kantoorstoel tests gelezen en online verschillende modellen bekeken. Ik heb verschillende modellen online bekeken. Helaas zijn er nauwelijks fatsoenlijke kantoorgebouwen waar een voldoende grote selectie stoelen staat uitgestald om uit te proberen. Onlangs kocht ik een 24/7 bureaustoel voor ongeveer 600 die 50% afgeprijsd was omdat hij in de sale was. Maar de stoel was een teleurstelling en ik krijg nu mijn geld terug. Ik kan echt niet beslissen. Heeft iemand een topaankoopadvies tot een maximum van 500 (ongeacht of het in euro's of Zwitserse franken is)? Heel erg bedankt :)

0

yaZH 2 jaren geleden in Gaming stoel

Rollen LC - Vermogen

Hallo allemaal. Ik heb een LC gamestoel en een van de wielen is afgebroken. Is er een mogelijkheid om alleen de wielen van jullie te krijgen of moet ik het bedrijf in Duitsland vragen?

1

nibbler 2 jaren geleden in Gaming stoel

HermanMiller gamestoel

Hallo samen, Is er een mogelijkheid om de HermanMiller spelproducten in het assortiment te integreren? (https://store.hermanmiller.com/gaming)

3

dz82 2 jaren geleden in Gaming stoel

Spelstoel met metalen tourniquet en stof/textiel?

Welke modellen hebben een metalen tourniquet en zijn niet van leer of kunstleer maar van stof of textiel? Op de een of andere manier weet ik niet echt hoe ik het filter moet gebruiken, en alle resultaten afzonderlijk bekijken zou een eeuwigheid duren :-)

1

881291 4 jaren geleden in Gaming stoel

Voeg Backforce stoelen toe aan het assortiment.

Digitec kunt u alstublieft de Backforce gaming stoelen aan uw assortiment toevoegen. dank u.

+13

30

Anonymous 3 jaren geleden in Gaming stoel

DXRacer Air Plus Mesh Gaming Stoel

Zijn er plannen om dit product in het assortiment op te nemen?

1

pooky1306 3 jaren geleden in Gaming stoel

Race/vliegwedstrijdstoel

Kan digitec producten leveren van sim-lab of trak racer ? Ik ben op zoek naar zo'n alu profiel rigs maar die zijn moeilijk te vinden in Zwitserland :(

1

We hebben Secretlab gamestoelen nodig!

Secretlab staat bekend als de beste gamestoelen (naast noblechair). Helaas zijn ze echter nergens in Zwitserland verkrijgbaar. Ze moeten worden geïmporteerd uit Duitsland, wat niet bepaald goedkoop is. Zullen ze ooit in het assortiment worden opgenomen?

4

ECHO419BYMARKIV 3 jaren geleden in Gaming stoel

Spelstoel voor brede ruggen

Hallo samen Ik ben 1.88 en weeg 100 kilo. Ik doe actief aan krachttraining en heb daarom een V-vormige rug die niet echt werkt met sportstoelen in auto's. Heb je tips over welk merk of model? Ik zou de hulp van de zwermbewusten op prijs stellen:-) veilige groeten Echo

6

ChernobylFLeshlight 4 jaren geleden in Gaming stoel

Ergonomische gamestoel

Goede dag Ik heb momenteel een Noble Chair Epic, maar die is voor mij oncomfortabel en te onergonomisch geworden. Zijn er alternatieven die ergonomischer zijn?

6

xDarkFusionn 4 jaren geleden in Gaming stoel

Komen er ooit Secretlab stoelen in het assortiment?

Secretlab is eigenlijk bijna het beste merk voor "gaming" stoelen en hebben ook de beste recensies. De stoelen die nu in het assortiment zijn, zijn eigenlijk allemaal dezelfde stoelen met een ander merk erop, en die zijn niet eens comfortabel om op te zitten. Hermann Miller zou eigenlijk ook wel wat zijn, maar die kosten je elk je linkerbeen en een nier.

3

Zilla 4 jaren geleden in Gaming stoel

Duur van de zitting

Hallo Digitec gemeenschap, Ik denk erover er een te kopen, want er is momenteel een aanbieding voor "gamestoelen". Nu de algemene vraag: kun je me iets aanbevelen, want ik heb het probleem met het zogenaamde zitvlees. Bij de meeste stoelen, ongeacht of het een eettafel, kantoor/spelstoelen, tuinstoelen :D etc is, begint na een geschatte 20-30min de ar**h te roepen en word je stuiterend en verplaats je je gewicht van links naar rechts naar voren.... Misschien ken je het? Zoals je misschien uit eigen ervaring of van horen zeggen weet, duren zogenaamde "spelsessies" al enkele uren. :D Veel dank voor jullie ervaringen, input, suggesties of gedachten! Een rustgevende avond iedereen! Groeten

0

ClauDiiO 4 jaren geleden in Gaming stoel

Secret Lab Omega/Titan ontbreken...

Neem het SecretLab assortiment op in je assortiment.

2

Kan er een filter komen voor het type lendensteun?

Voor een zo gezond mogelijke lange zit is het belangrijk dat je de stoel optimaal kunt afstellen op je eigen anatomie. Intussen is het onderwerp lendensteun ook langzaam aangekomen bij gamestoelen. Ik zou een filter willen voorstellen, zodat je snel kunt filteren op de gewenste eigenschap. - Geïntegreerde steun die verstelbaar is (ingebouwd in de rugleuning) - Kussen (d.w.z. het enige dat aangepast kan worden is met of zonder kussen) - Geen - ...

3

Ritalinruedi 5 jaren geleden in Gaming stoel

Spelstoel voor lange mensen

Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar een gamestoel. Het zou een kerstcadeau zijn voor mijn vader. Hij is ongeveer 185cm lang en ehner van breder postuur (100-120kg). Daarom zou een stoel voor lange en zware mensen ideaal zijn. Wat kun je aanbevelen?

3

STRUBartacus 6 jaren geleden in Gaming stoel

Recaro Exo Gaming Stoelen

Hallo samen Gaat u de nieuwe Recaro Exo Gaming Stoelen aan uw assortiment toevoegen? https://www.recaro-egaming.com Groeten

+3

10

Fedier1990 4 jaren geleden in Gaming stoel

Spelstoel voor kleine gamers

Hallo allemaal Ik zoek een gamestoel voor mezelf. Ik ben nogal kort voor een man met een lengte van 173 cm. Ik lees in veel recensies dat de voeten niet tot de grond komen als je wat korter bent. Helaas mis ik bij veel stoelen de hoogte van de zitting. Omdat ik de stoel ook nodig heb voor mijn kantoor aan huis, wil ik dat hij een goede ergonomie heeft. De (bevoorrechte) Nobelstoelen zeggen bijvoorbeeld: Volgens Nobelchairs zelf is de Epic geschikt voor hoogtes tussen 175 en 205. Je kunt al zien dat deze stoel bedoeld is voor langere en goed gebouwde mensen. Ik wil geen 400 Stutz uitgeven om ongemakkelijk te zitten.... Ik heb ook mijn oog laten vallen op een klassieke bureaustoel. Maar aangezien ik ook met een controller op de PC game, is een "liggende positie" al praktisch... Waar vind ik een geschikte stoel voor "kleine" gamers? Bedankt voor je tips. Cheerio, M

5

michael.stotzer 4 jaren geleden in Gaming stoel

Zoek: Spelstoel voor een echt kleine gamer (1,60m)

Omdat de zithoogte niet gespecificeerd is, kan ik moeilijk een model kiezen. Ik ben slechts 1.60m kort en heb dus korte benen. Heeft iemand hier zoveel met deze kwestie te maken gehad of in een soortgelijke situatie gezeten dat hij/zij een aanbeveling kan doen?

7

php.gilgen 4 jaren geleden in Gaming stoel

Premium Racing Bureaustoel Twink

Ik wilde vragen of de gamestoel nog geschikt is voor een lichaamslengte van 1.90m? Hoe is de kwaliteit? Hartelijk dank voor uw hulp.

1

Beschikbaarheid

@digitec: Weet u wanneer de Noblechairs EPIC echt leer weer verkrijgbaar is?

2

Deadpool87 4 jaren geleden in Gaming stoel

Herman Miller & Logitech Gaming Stoel en Tafel

@digitec. Zullen de nieuwe Herman Miller & Logitech gaming stoel en tafel verkrijgbaar zijn?

2

Spelstoel voor een ECHTE gamer

Hallo allemaal. Ik ben 188, 120kg en zoek een stoel waar ik 16 uur per dag op kan zitten. 8 uur kantoor aan huis, de rest van de tijd gamen. Ik kocht op Cyber Monday een Anda Chair Jungle, maar die was veel te klein voor mijn dikke kont**h. Heeft iemand die ook te veel chips en cola eet ervaring met een goede stoel? Het hoeft ook geen gamersstoel te zijn, dankzij jou.

1

30 van 71 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Gaming stoel
StartBegin discussie