LED-strips

31 Discussies voor in LED-strips

Begin discussie
    pioulee 1 maand geleden in LED-strips

LED-strip met 30 mm voeding

Hallo, Ik ben op zoek naar een LED-strip om rond een verlaagd keukenplafond te bevestigen. Maar door het toegangsluik kan ik er geen 30-31 mm dikke voeding inschuiven. De breedte (ongeveer 80 mm) en lengte zijn geen probleem. De volledige lengte is 8 m, die ik kan verdelen in twee stroken en twee voedingen. Het zou geweldig zijn als het ook aangestuurd kan worden met Zigbee of Hue. Kun je me iets aanraden?

2

dersmu 5 maanden geleden in LED-strips

Welke Philips Hue Play Gradient Lightstrip voor mijn LG OLED EVO TV OLED65C47LA

Hallo allemaal, ik wil mijn nieuwe LG TV voorzien van een Philips Hue Play Gradient Lightstrip. Vroeger had ik een Phillips Ambient Light TV, waarbij het licht niet om de hele TV heen gaat, maar alleen om de "box" (stroom, TV, aansluitingen). Dus ik dacht dat een kortere lichtstrip misschien genoeg zou zijn. Hoewel ik niet helemaal om deze "doos" aan de achterkant van de LG heen kan, omdat er nog stopcontacten aan de bovenkant zitten en de aansluitingen voor de afspeelapparaten aan de zijkant. Lang verhaal kort, heb jij je LG OLED 65" ook voorzien van een Philips Hue lichtstrip? Wat zijn jullie ervaringen en welke lengte is echt geschikt voor een 65" TV of moet het echt de volle lengte zijn?

0

Benjamin6 11 maanden geleden in LED-strips

LED-strips met batterij of oplaadbare batterij

Bestaat er een eenvoudige LED-strip die ik ook met een oplaadbare batterij kan laten werken? Ik kan de details niet vinden.

2

Anonymous 7 maanden geleden in LED-strips

Breedte van de strook

Hallo allemaal, ik ben waarschijnlijk nog niet wakker, maar ik ben op zoek naar LED-strips die maximaal 5 mm breed zijn. Ik heb echter bijna nooit informatie gevonden over de breedte van de producten. Heeft iemand een goede tip welk product in mijn spleet van 6 mm zou kunnen passen? Lengte; ongeveer 5m en met RGB. Bedankt voor jullie hulp en fijne feestdagen.

0

Anonymous 9 maanden geleden in LED-strips

Govee striplamp 2 Pro

hallo digitec team wanneer komt het bij u in de winkel? (govee.com/govee-led-strip-light-2-pro) dank

1

Anonymous 10 maanden geleden in LED-strips

Assortiment Govee

Wordt het assortiment van Govee uitgebreid? Hoe zit het met de H60A1 plafondlamp? De nieuwe Snyc Box met HDMI 2.1 wordt over een maand uitgebracht. Zal deze ook hier verkrijgbaar zijn, en zo ja, wanneer?

0

Anonymous 1 jaar geleden in LED-strips

Welke LED-strip / besturingseenheid / combinatie is de juiste voor mijn toepassing?

Hallo beste community Ik heb balkenbedden en wil graag warmwitte LED-strips (2.500 tot 3.300 K) aan de onderkant installeren. Ik heb een 3-voudig stopcontact onder het bed met één geschakelde en twee niet-geschakelde stopcontacten. 1e configuratie: De LED's worden in- en uitgeschakeld via een geschakeld stopcontact. Als ik ze inschakel, is het de bedoeling dat de LED-strips de "voorinstellingen" behouden. Concreet: ik dim tot 20%, schakel uit via de wandschakelaar van het geschakelde stopcontact en als ik weer inschakel, gaat het licht weer aan op 20% (en niet op 100%). 2e configuratie (indien mogelijk; hier kan ik ook aan sleutelen): Ik installeer een bewegingsmelder aan de onderkant van het bed en heb een opstelling waarbij ik zowel het geschakelde stopcontact als een ongeschakeld stopcontact aansluit. Als ik op de lichtschakelaar druk, gaat de LED aan/uit met de onder 1 beschreven functionaliteit. Als de knop niet wordt ingedrukt/uit staat, is in plaats daarvan de bewegingsdetector actief en schakelt deze in (mogelijk zelfs met een andere voorinstelling dan in het eerste geval), en alleen als a) het donker is en b) er iets beweegt. Ik zou waarschijnlijk iets als een stekkerdoos moeten hebben die twee ingangen en twee uitgangen heeft: Als er stroom van ingang 1 komt, wordt uitgang 1 ingeschakeld en uitgang 2 uitgeschakeld, als er stroom van ingang 2 komt, wordt uitgang 1 uitgeschakeld en uitgang 2 ingeschakeld (en dan sluit ik van daaruit twee regelapparaten/transformatoren aan op de LED). Bestaat er zoiets?

2

Grafikkarte 1 jaar geleden in LED-strips

Lumenindicatie

Hallo, is de indicatie van de lichtsterkte in lumen en het stroomverbruik in watt voor de LED-strips per afzonderlijke diode of voor de hele strip?

0

kristianw 2 jaren geleden in LED-strips

Zijn er ook RGB-strips waarvoor de kabellengte redelijk is?

Met een kabellengte van 1,50 m kom ik niet ver, omdat de voedingseenheid altijd in het midden van de kamer hangt.

6

MADWEX 2 jaren geleden in LED-strips

Batterij LED band

Ik zoek een LED-band die in een cirkel geplakt kan worden. Welk product is hiervoor het meest geschikt?

0

Anonymous 3 jaren geleden in LED-strips

Korte LED Strip compatibel met HUE?

Hallo mensen, Ik ben momenteel bezig met het bouwen van een retro gaming meubelstuk. De basis is een Kallax plank met 8 vakken. Tot nu toe gaat het goed. Nu gaat het om de verlichting van die vakken. Het zou ideaal zijn als elke plank afzonderlijk in een kleur verlicht kan worden, het geheel moet redelijk betaalbaar zijn en qua tint compatibel. Veel ledstrips zijn te lang (zou maar ca. 30 cm - 1m nodig hebben)... Als alternatief koos ik de Playbar. Heb je ideeën of ervaring? Groeten en alvast bedankt

1

Michi1609 3 jaren geleden in LED-strips

Controller voor LED-strips van Ikea

Goedenavond iedereen Ik zoek een controller voor de LEDBERG LED strip van Ikea om deze te integreren in mijn Smarthome. Indien mogelijk met Homekit integratie. Ik heb er al een paar doorzocht en kwam deze regelaar tegen. https://www.digitec.ch/de/s1/product/gledopto-controller-zigbee-30-rgbw-beleuchtung-zubehoer-15791740 Denk je dat dit zou kunnen werken? Met vriendelijke groeten

1

Anonymous 5 jaren geleden in LED-strips

Govee droomkleur

Hallo Digitec, Ga je de Govee Dreamcolor Led srtips op een gegeven moment wel of niet in je assortiment opnemen? LG

4

Hitz Oliver 4 jaren geleden in LED-strips

Individueel adresseerbare LED

Hallo Digitec gemeenschap Ik zoek een LED van ongeveer 5 meter lang waarbij elke LED adresseerbaar is (WS2812B). Ik wil mijn eigen Ambilight maken met een Arduino Uno Rev3. Kan iemand hier een LED-strip aanbevelen? Bedankt LG Oliver

1

kiwi_jule 3 jaren geleden in LED-strips

Zelfklevende LED-strips met timerfunctie en batterijvoeding

Is er een minimaal 2m lange LED-strip met de hierboven beschreven functies. We hebben geen stopcontact en willen een bord op de buitenmuur alleen 's avonds verlichten. Bedankt.

0

deniz-8 4 jaren geleden in LED-strips

Zoeken naar grotere LED-oplossing met warm-koud licht

Hallo allemaal Ik wil graag een ca. 4,5m muur en een ca. 6m+4,5m muur (met hoek) via het plafond verlichten en met een afstandsbediening SEPARATEL regelen (liever zonder smartphone app). Ik overweeg een profiel met diffuser aan de muur te lijmen/monteren. Welke lichtbron of fabrikant kun je aanbevelen als ik een dimbare lichtsterkte wil van ca. 20W/m of tot ca. 2500lm/m en schakelen tussen warm/neutraal/koud wit (ca. 2500k-6500k). Ik heb geen andere kleuren nodig, alleen verschillende wittinten. Ik zou ook de mogelijkheid hebben om twee geschakelde stopcontacten te gebruiken, maar dat hoeft niet.

1

captain_bottleneck 4 jaren geleden in LED-strips

LED-strips zeer helder en warm licht.

Hallo, ik ben op zoek naar een LED-strip die een helder maar warm licht afgeeft. Ik wil hem aan de achterkant van de tafel bevestigen, zodat hij niet langer hoeft te zijn dan 2 meter. Kan iemand iets aanbevelen? Hartelijk dank!

2

lauris.achhammer 4 jaren geleden in LED-strips

Ledstrips

Hallo Ik zoek Ledstrips die een veelkleurig, kleurverloop hebben en 15m lang zijn. Ze moeten ook zelfklevend zijn voor het plafond. Als iemand me zou kunnen helpen, zou ik erg dankbaar zijn.

2

~Jck 5 jaren geleden in LED-strips

LED-strips gezocht

Hallo, ik zoek een LED-strip die in meerdere kleuren tegelijk kan oplichten en zo een kleurverloop over +- 5m kan maken. Kan iemand mij helpen?

1

Anonymous 5 jaren geleden in LED-strips

LED-strip op geschakeld stopcontact

Hallo samen Ik zoek LED-strips inclusief controller die ik met een lichtschakelaar aan en uit wil zetten. De regelaar moet daarom bij voorkeur weer inschakelen in de laatste instelling. Hartelijk dank voor je hulp!

1

quickie 6 jaren geleden in LED-strips

Meerdere korte RGB LED-strips op batterijen met één afstandsbediening

Beste Gemeenschap Ik vermoed dat dit niet als complete set verkrijgbaar is. Individueel is het waarschijnlijk: x RGB 5v LED-strips à 0,5m x Batterijcompartimenten voor elke LED-strip x regelaars voor elke RGB 5v LED-strip en 1 afstandsbediening voor de regelaars Maar ik weet het niet zeker. Ik heb ook absoluut geen idee waar ik zoiets kan krijgen (of hoe ik het kan filteren met de zoekfunctie op Digitec). Weet iemand een winkel in de buurt van Zürich of een online winkel voor zulke dingen? Het is voor een kunstproject. De strips worden slechts korte tijd per keer gebruikt en zijn mobiel. Daarom moet hij op batterijen werken, helaas. Kan iemand mij helpen?

0

juan_schmid 6 jaren geleden in LED-strips

LED-strips met batterij

Hallo samen Ik zoek LED-strips die op batterijen werken en op afstand bediend kunnen worden om een plank te verlichten. Bestaat zoiets überhaupt? Bedankt voor je feedback en tips!

2

remo2905 6 jaren geleden in LED-strips

Zoek LED-strips met verzadigde kleuren

Hallo Samen Ik zoek LED-strips met verzadigde kleuren voor mijn slaapkamer. Ik zou de strips graag rond de TV, de tafel en mijn bed willen hebben. Het zou perfect zijn als ze 30 cm lang waren en ik ze in elkaar kon steken. Hartelijk dank voor je hulp!

3

Anonymous 7 jaren geleden in LED-strips

@Digitec - Is het mogelijk om LED-strips te filteren op type aansluiting?

Zoiets zou misschien opgelost kunnen worden met kleine thumbnails. Het probleem is dat ik er momenteel niet op vertrouw dat ik het juiste product kies als aanvulling op mijn bestaande NO-name LED-strip.

1

me 7 jaren geleden in LED-strips

Filter op lengte

Hallo digitec Het zou goed zijn als je de LED-strips op lengte zou kunnen filteren - Bedankt

1

ursula4 8 jaren geleden in LED-strips

adaptief led-achtergrondverlichtingssysteem

Hoi, Ik wil een adaptief led-achtergrondverlichtingssysteem opzetten voor mijn PC (gaming), zodat ik de kleur van de leds automatisch kan aanpassen aan het huidige spel. Kun je aanraden wat ik hiervoor nodig heb (zo mogelijk van Digitec, anders ook van andere winkels...)? Bedankt

0

blerim19 8 jaren geleden in LED-strips

TV-achtergrondverlichting

Goedenavond. Welke Ledstrips zijn geschikt voor TV-achtergrondverlichting? Bedankt voor je hulp.

1

Razccat 8 jaren geleden in LED-strips

LED-strips ...

Ik wil mijn kamer een beetje inrichten, een paar LED's onder mijn bureau bevestigen. Welke LED's zou je aanbevelen? (Bij voorkeur afbreekbaar)

1

Razccat 8 jaren geleden in LED-strips

LED-strips ...

Ik wil mijn kamer een beetje inrichten, een paar LED's onder mijn bureau bevestigen. Welke LED's zou je aanbevelen? (Bij voorkeur afbreekbaar)

0

manuelbachmann82 8 jaren geleden in LED-strips

Categorisering deels zeer slecht

Eigenlijk zegt de titel alles. Een goed voorbeeld zijn de bezels van autoradio's. Er is alleen het merk om te filteren, maar niet bijv. voor welke automerken (bijv. scherm XY voor auto XY)....

1

30 van 31 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor LED-strips
StartBegin discussie