Verlichtingsmiddel

65 Discussies voor in Verlichtingsmiddel

Begin discussie
    Anonymous 3 weken geleden in Verlichtingsmiddel

De garantie van de fabrikant wordt niet aanvaard of gedeeltelijk verminderd

De 2-jarige fabrieksgarantie geldt niet voor Philips Hue en Osram LED lichtbronnen. Brack, Migros, Jumbo en andere retailers accepteren de garantie. Digitec/Galaxus en MediaMarkt dekken de fabrieksgarantie niet. De reden hiervoor is begrijpelijk. Je moet daarom altijd de garantie van het product controleren. Digitec verkort soms de fabrieksgarantie. Pc-voedingen hebben bijvoorbeeld meestal 10 jaar garantie, maar Digitec geeft maar 2 jaar garantie of kort deze in, wat niet correct is. Naar mijn mening zou Digitec/Galaxus de fabrieksgaranties nog eens moeten controleren, want ze vallen niet allemaal onder de fabrieksgarantie, wat nadelig is voor de klant.

2

MarcoE636 3 weken geleden in Verlichtingsmiddel

Vervangingsbuis

Hallo, ik zoek een vervanger voor mijn spiegelkast, de naam is "OSRAM FQ 24W/840 HO" en is 55cm lang. Heeft een transformator geïnstalleerd, geen starter, ik kan er niet meer doorheen kijken. Bedankt voor jullie hulp.

8

Loxiran 4 weken geleden in Verlichtingsmiddel

Oude specificaties E14 Max. 25 Watt ?

Klopt het dat een LED 6,5W, E14 in de lampen kan worden geschroefd waar op de lampvoet Max. 25 Watt staat volgens vermoedelijk oude specificaties? 6,5 LED komt overeen met een gloeilamp van 60 watt volgens eerdere specificaties.

1

alic0boy 5 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Led-lichtbron met hoge kleurweergave-index Ra (CRI)

Hallo samen, Ik zoek ledlampen met een hoge kleurweergave-index Ra (CRI in het Engels). Tot nu toe heb ik alleen een paar ledspots en ledstrips gevonden (maar niet bij Galaxus). Bij Galaxus kun je niet filteren op dit criterium. Toen de Led op de markt kwam werd hij aangeprezen als de ultieme lichtbron, maar tegenwoordig is het nog net zo moeilijk als een paar jaar geleden om een Led-lichtbron met goed licht te vinden. Ik zoek een Ledlamp met een Ra van minstens 90, 3000-4000 Kelvin Wit voor een E27 lampvoet met min. 350 lumen. Prijs max. 100.-

+6

20

Anonymous 6 maanden geleden in Verlichtingsmiddel

Filter: temperatuur

Je stelt 6655 lampen voor en ik ben in de war. Om ons te helpen ze te sorteren, denk ik dat het echt nuttig zou zijn om de optie toe te voegen om te filteren op temperatuur met behulp van een schuifregelaar (van 0K tot 4000K of meer indien nodig) en niet met aankruisvakjes zoals nu ("neutraal wit"; "warm wit"; "koel wit"). Dit zou ons een duidelijker, objectiever filter geven. Als ik weet dat ik een 3000K lamp nodig heb, is het momenteel erg moeilijk om er een te vinden. Mijn persoonlijke ervaring is dat als ik een lamp zoek, de belangrijkste criteria zijn: 1) het type lampvoet (E27, E14, enz.) 2) lichtsterkte in Lumen 3) kleur in Kelvin 4) vermogen in watt

2

Anonymous 6 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

LCC - LED-opvolger

Wanneer worden de LCC's aan je assortiment toegevoegd?

+2

8

Anonymous 7 maanden geleden in Verlichtingsmiddel

Gezocht: LED, E27, helder glas, lichtbron zo klein mogelijk (puntlichtbron)

Hallo, ik heb een zo klein mogelijke lichtbron nodig voor een Marokkaanse lamp (plaatstaal met een geperforeerd patroon). Dit is de enige manier om het gaatjespatroon te laten opvallen als lichteffect op de muren. Het heeft genoeg ruimte, normale gloeilampgrootte of groter, maar de gloeidraad binnenin mag niet groot zijn. Alle LED's die ik kan vinden hebben een soort LED staafjes binnenin. Maar ik zou een puntvormige lichtbron nodig hebben. Een enkele LED die sterk genoeg is, zou perfect zijn. :)

1

Anonymous 6 maanden geleden in Verlichtingsmiddel

Sauna lichtbron

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een dimbare lamp (E27, bolvorm) die geschikt is voor de sauna. Ik heb een saunalamp, maar de lamp die erin zit is niet dimbaar.

1

uhuu 1 jaar geleden in Verlichtingsmiddel

Stralingshoek voor lichtbronnen

Hallo Galaxus Hoe zit het met het opnemen van de "stralingshoek" of "stralingshoek" uit de productgegevens in de filters? Bij de meeste producten heb je de gegevens. 360°, 110°,36°, 15°...

2

Anonymous 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Langer filter voor LED-buizen (vervanging van TL-buizen)?

Waarom wordt het MEEST BELANGRIJKE filter, namelijk de lengte, niet gespecificeerd voor buizen (b.v. G13 fitting)? Hoe moet ik ter vervanging de juiste lamp voor mijn 120 cm buis vinden?

+4

14

Anonymous 3 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Filter voor kleurweergave-index

Een filter voor de kleurweergave-index van LED's zou geweldig zijn. En een optie "zonder specificatie", voor iedereen die dat niet heeft, zou goed zijn voor de filters.

+1

7

Anonymous 9 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

LED onderkastarmatuur met directe netaansluiting

Ik zoek een LED onderkastarmatuur voor de werkplek in de keuken. Ik wil de lamp onderaan het keukenwandmeubel monteren, zodat hij het werkblad verlicht. Helaas kan ik alleen modellen vinden met een kabel en een stekker, maar ik wil de lamp rechtstreeks op het lichtnet aansluiten (directe aansluiting) en niet via een stopcontact. De lamp moet 50 cm lang zijn en een aan/uit schakelaar direct op de lamp hebben. Waar kan ik een geschikt product vinden? Bedankt.

4

Anonymous 1 jaar geleden in Verlichtingsmiddel

Zijn er E27 LED lampen van goede kwaliteit?

Toen de industrie destijds LED's voor ons aantrekkelijk maakte, spraken ze over een levensduur van 30 jaar. Tegenwoordig ben ik verbaasd als een Philips LED net zo lang meegaat als een klassieke gloeilamp. Qua kwaliteit is alles rommel. Is er een merk in het hogere segment dat niet op elke cent bespaart bij de productie en dat producten aanbiedt die lang meegaan?

2

mariu5 1 jaar geleden in Verlichtingsmiddel

LIFX 1e generatie lamp

Ik hoop dat ik de richtlijnen van de community niet overtreed, maar zou iemand hier nog geïnteresseerd zijn in 1e generatie LIFX lampen? Ik heb er nog vijf :) Ik dacht aan 25,- per stuk.

1

Kengeler 1 jaar geleden in Verlichtingsmiddel

T5/G5, 86 cm, warm wit - buis

... in de bovenstaande omstandigheden en als ik op zoek ben naar het product dat het zachtste licht geeft: Dit is toch het beste product? https://www.galaxus.ch/de/s14/product/ledvance-led-tube-g5-10-w-1350-lm-1-x-e-leuchtmittel-36822137

4

Materiefilter

Heb je geen Matterlampen, of waarom is er geen filter?

2

pascal999 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Gegevenskwaliteit

Het zou mooi zijn als Galaxus de kwaliteit van de gegevens zou verbeteren en op zijn minst een beetje zou controleren op plausibiliteit. Hier hebben bijna 500 lampen een vermogen van meer dan 10kW. Sommige hebben zelfs een vermogen in het 3-cijferige MW bereik. Voorbeeld: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/philips-halogenmetalldampflampe-e27-266400000-w-1750-lm-g-leuchtmittel-21415183 266400000W d.w.z. 266MW

3

Brina_ 1 jaar geleden in Verlichtingsmiddel

RGBW-filamenten van Paulmann

Hallo Sinds een paar dagen zijn er E27 RGBW filamenten van Paulmann in vier verschillende vormen. Ze werken op basis van Zigbee. Worden deze binnen afzienbare tijd ook opgenomen in het assortiment van Galaxus? Z.B.: https://de.paulmann.com/p...

0

rolandbrunner 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Zoek LED buis 44cm voor badkamermeubel

Hallo, ik wil de twee lichtbuizen in het badkamermeubel vervangen en vond deze oude discussie: https://www.digitec.ch/de... Is er nu een fatsoenlijk product van Digited (of elders) verkrijgbaar dat je gewoon in het oude stopcontact kunt schroeven en dat werkt? Het online zoeken leverde niets op en de lengte is nog steeds niet beschikbaar als zoekcriterium bij Digitec... Bedankt voor je feedback.

4

Lady1986 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Kwikvrije lampen

Hallo, weet iemand waar je kwikvrije lampen kunt bestellen? Het maakt niet uit welk model, als ze maar kwikvrij zijn. Alvast heel erg bedankt!

1

mactrix 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

LED lampen Made in Europe

Worden er nog LED lampen in Europa gemaakt of zijn we volledig afhankelijk geworden van China?

9

rogerbuechel 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

TL-buizen T2 7mm van de firma Elektra

Hallo Gemeenschap Ik ben op zoek naar een TL-buis T2 7mm 13W 845 lengte 509mm (Elektra).

2

Marvin42 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Gewenste velden voor het productinvoerformulier aka we willen betere filters

Zoals velen erger ik me aan het feit dat de filters erg slecht zijn. Er is altijd het "argument" van de invoer van productgegevens.... zodat dit geen belemmering meer is, moet de invoer van productgegevens worden verbeterd. Daarom hier de oproep aan de gemeenschap om de gewenste velden voor de collectie te belichten. Regel: Elke invoer één veld. Dan kunnen we de inzendingen beoordelen.

6

zero0cool 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

OSRAM LEDTUBE T8 EM PRO 438 5,4W 840 - 44cm

Hallo Galaxus, is er een mogelijkheid dat je de 44cm OSRAM LEDTUBE T8 EM PRO 438 5,4W 840 aan het assortiment toevoegt?

3

molitoris 9 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

TL-buizen

Ik zoek een tl-buis met een G5-basis, die ongeveer 90 cm lang is. Helaas is er geen filterkeuze om de lengte van de tl-buizen te bepalen. Bovendien is de lengte niet voor alle TL-buizen gespecificeerd. Welke is de juiste? Hartelijk dank voor je hulp!

5

Anonymous 7 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Zoek LED vervanging voor TL-buizen

Ik heb twee TL-buizen in de keuken die ik zou willen vervangen door LED-buizen, maar ik kan niets geschikts vinden. De volgende zitten er momenteel in: 1. OSRAM L 16W/830M --> T8 / G13, 72cm lang 2. OSRAM L 8W / 630M --> ca. 27,5cm lang, waarschijnlijk T5 / G5 ? Beide hebben een starter. Weet iemand welke LED-buizen hier zouden passen?

4

Alsjeblieft, alsjeblieft nieuwe filters

Waarom kan ik niet filteren op energie-efficiëntieklasse? Of in Smart Management of ze via WIFI of Bluetooth beheerd kunnen worden? Vroeger was je echt geweldig met je filters, maar de laatste tijd heb je geen idee meer waar een koper in geïnteresseerd zou kunnen zijn.

+2

8

Filter "vermogen per lamp" niet uniform

Voor sommige lampen lijkt het vermogen te worden aangegeven als "halogeenequivalent", voor andere lampen wordt het effectieve vermogen aangegeven. Het filter zou veel praktischer zijn als het altijd gebruikt kon worden om het effectieve wattage te zoeken. Voorbeelden: 1. effectief vermogen van 20W aangegeven (equivalent zou 150 Watt zijn): https://www.galaxus.ch/de/s14/product/philips-led-eyecomfort-e27-60-w-leuchtmittel-17469049 2. equivalent van 60W gegeven (effectief vermogen zou 5,9 watt zijn): https://www.galaxus.ch/de/s14/product/philips-led-eyecomfort-e27-60-w-leuchtmittel-17469049

0

mutley2007 2 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

Waarom is 'k' niet beschikbaar als filter?

Ik wil geen kraakheldere witte lamp kopen, ik wil een warme gloed, maar zie toch geen filtering op de K-waarde!

2

Anonymous 8 jaren geleden in Verlichtingsmiddel

45cm LED buis (G13) voor badkamerspiegelkast?

Hallo, Ik heb nu bijna alle LED-buizen uit de Galaxus-serie doorgeklikt, want je kunt ze niet filteren op lengte en je kunt de lengte ook niet bij slechts enkele ervan aflezen aan de producttitel. Helaas vond ik dat de kortste LED-buizen in de Galaxus-serie 60 cm lang lijken te zijn. In mijn badkamerspiegelkast zitten echter twee TL-buizen van 45 cm, die ik wil vervangen door LED-buizen. Bestaan er überhaupt G13 LED buizen in 45 cm lengte en zo ja, kan Galaxus die in hun assortiment opnemen?

+8

15

30 van 65 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Verlichtingsmiddel
StartBegin discussie