Matras

9 Discussies voor in Matras

Begin discussie
    Jonockel 7 maanden geleden in Matras

Is ECOMADE echt het meest duurzame matras?

Hallo Community, Ik ben op zoek naar de meest duurzame matras in Zwitserland. Ik heb gelezen dat we in Zwitserland 1 miljoen matrassen verbranden. Ik ben de ecomade matrassen tegengekomen omdat ze onderscheiden zijn met de Swiss Design Award. Ik vind het mooi dat ze bijna geen schuim gebruiken - en als ze dat wel doen, dan alleen gerecycled schuim. Het bestaat voornamelijk uit pocketveren en krijgt daardoor geen oneffenheden. De natuurlijke vezeltijk is vervangbaar en wasbaar. Als je het matras niet meer nodig hebt, haalt ecomade het gratis bij je thuis op en recyclet het. Zijn er nog andere duurzame Zwitserse matrassen die gerecycled worden? Vriendelijke groeten

1

pro_cage 3 jaren geleden in Matras

BODYGUARD® anti-kartelmatras

Het zou geweldig zijn als Galaxus de BODYGUARD® anti-kartelmatras in hun assortiment zou opnemen. Vanuit mijn oogpunt is het een topproduct dat alles in de schaduw stelt.

5

Anonymous 5 jaren geleden in Matras

Is het beter om één grote of twee kleine matrassen te hebben?

Goedendag allemaal We zijn momenteel bezig met de aanschaf van een nieuw bed. Nu rijst de vraag wat beter is. In theorie is het logischer om twee "kleinere" matrassen te nemen in plaats van één "grote". Mijn grootste zorg is dat dit onvermijdelijk een opening van 2 m tussen de twee helften laat. Ik ben op de hoogte van hulpmiddelen als bedwiggen (zogenaamde "liefdesbruggen"), maar heb er helaas geen ervaring mee. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat (in onrustige slaap) het gewicht van een of twee volwassenen er overheen kan "rollen" zonder opgeslokt te worden door de spleet. De enige reden waarom twee matrassen zinvol zijn, is de lattenbodem. Hier is het volkomen logisch om twee aparte te nemen. En als de hoofdsteun aan de ene kant wordt opgeklapt en niet aan de andere kant, zie ik dat dit een groot matras zou "verbuigen" en mogelijk beschadigen. Ik hoor graag jullie ervaringen en meningen over dit onderwerp.

2

fschomburg 5 jaren geleden in Matras

Emma Matras: Eén past alles, werkt het? Past het matras op 2 personen met verschillende gewichten?

Ik hoorde dat dit een one fits all matras is, werkt het echt? Ik weeg 100kg en mijn vrouw 70kg, denkt u dat deze matras voor mij geschikt is?

4

Anonymous 5 jaren geleden in Matras

Matras uit bed1

Helaas is de matras van bett1 testwinnaar nergens in Zwitserland verkrijgbaar. Het is alleen online te bestellen bij de fabrikant in Duitsland. Zijn er plannen om deze matras in het assortiment op te nemen? Ik zou het dan natuurlijk meteen hier bestellen :-D

+1

7

stgallen20 5 jaren geleden in Matras

Emma matras

Heeft iemand het emma matras geprobeerd en kan hij zeggen of het echt zo goed is als de online recensies zeggen? Ik zag net de reclame op tv en het zag er interessant uit.

+2

7

stefan.ebn 5 jaren geleden in Matras

oude matras?

Hallo allemaal. Bieden jullie een service om de oude matras mee te nemen als je een nieuwe koopt? Bedankt voor de feedback.

1

Anonymous 6 jaren geleden in Matras

Stuur terug.

Is retourneren mogelijk als de matras niet 'comfortabel' is?

2

Anonymous 7 jaren geleden in Matras

Welke matras?

Ik ben ongeveer 60 kg en mijn vriend is ongeveer 90 kg. Wat is hier de aanbevolen matras die voor beiden geschikt is?

1

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor Matras
StartBegin discussie