Wekker

55 Discussies voor in Wekker

Begin discussie
    StefanM1 2 maanden geleden in Wekker

Stijgende alarmtoon / crescendo

Ik ben op zoek naar een wekker (digitaal of klassiek) die een stijgende alarmtoon als optie heeft (en idealiter een dimbaar lichtdisplay). Helaas ondersteunt de filterfunctie deze optie niet. Hartelijk dank voor uw feedback

1

mariayous 7 jaren geleden in Wekker

Wekker met verschillende wektijden voor alle dagen van de week

Hoi, Ik wil mijn iphone uit de slaapkamer verbannen. Nu zoek ik een wekker die ik kan instellen om me elke dag van de week op een ander tijdstip te wekken. Mooi ontwerp en bluetooth zou een bonus zijn. Wat is er?

4

TexasEddie 5 maanden geleden in Wekker

Lexon Flip Funk?

Ik heb veel reviews gelezen dat de Lexon Flip wekkers geen radiofunctie hebben om de tijd te synchroniseren. Kan iemand mij met zekerheid vertellen welk Lexon Flip model wel een radiofunctie heeft?

0

Anonymous 8 jaren geleden in Wekker

Zoeken naar een wekker met de volgende functies: een wektijd kan worden ingesteld voor elke dag van de week en een DAB+ radio-alarmtoon.

Netvoeding + batterij zou optioneel zijn.

6

yetvartart 9 maanden geleden in Wekker

DAB wekker die 's nachts helemaal donker is

Hallo Ik ben op zoek naar een DAB wekker die 's nachts volledig donker is. In het ideale geval moet ik kort op het display kunnen kijken door erop te tikken of iets dergelijks, indien nodig.

2

philippeppler 6 jaren geleden in Wekker

Wekker met MP3 van USB/SD-kaart

Is er geen enkele wekker meer die muziek van een USB-stick of SD-kaart / uSD-kaart als wektoon heeft? Alles heeft nu alleen AUX, Bluetooth, FM, DAB+ enz. Ik zou erg dankbaar zijn voor eventuele tips.

+5

12

david.freund 10 maanden geleden in Wekker

DABPlus wekker die je 15 minuten lang wekt met de radio

Hallo allemaal, Ik ben al heel lang op zoek naar een wekkerradio met de volgende functies: DAB+ Dimbaar display en het belangrijkste: me wakker maken met een radio die 15 minuten speelt en dan uitschakelt. Ik weet niet hoeveel modellen en instructies ik op internet heb gezocht en gelezen, maar ik kan geen model vinden waarbij ik de wekkerduur (radio-alarmmodus) kan instellen op 15 minuten. Kent iemand zo'n model? Alvast bedankt voor alle nuttige informatie

3

nschmid 10 maanden geleden in Wekker

Wekker met weekprogrammering, de 1000e: actuele tips gevraagd!

Ik ben ook op zoek naar een wekker die ik voor elke dag van de week anders kan programmeren en die ik niet elke avond hoef aan te zetten (hij moet dus elke maandag op een bepaalde tijd afgaan, elke dinsdag op een andere tijd, enzovoort, net als een mobiele telefoon). Bonus als je je eigen ringtone erop kunt zetten. Amazon Echo Dot of iets dergelijks is uit den boze, alle andere eerdere aanbevelingen zijn niet meer beschikbaar. Wie weet er iets?

1

Flexyr 10 maanden geleden in Wekker

Slimme lichtwekker

Ik ben op zoek naar een lichte wekker. Ik wil hem graag met mijn mobiel kunnen bedienen. Wat zijn mijn beste opties voor deze criteria?

0

TiRohn 10 maanden geleden in Wekker

Lichte wekker met DAB+

Bestaat er in deze tijd, waarin FM toch al snel wordt afgeschaft, een verstandige lichte wekker die is uitgerust met DAB-radio als wektoon en die me geen halve nier kost (zoals de Lumie Luxe 750 DAB, hier voor ruim 400,- https://www.digitec.ch/de/s1/product/lumie-luxe-750dab-wecker-23355541) )? Dat kan toch niet het geval zijn?

3

Anonymous 1 jaar geleden in Wekker

Wekker met USB-audio

Bestaat er nog een wekker met een koptelefoon en een USB-poort die mp3 kan lezen?

0

Anonymous 1 jaar geleden in Wekker

Wekker ter vervanging van mobiel

Ik ben op zoek naar een wekker ter vervanging van de wekker-app op mijn mobiel. Ik heb alleen een weergave nodig van de ingestelde wektijden en de huidige tijd. In ieder geval moeten de wektijden voor alle dagen van de week vrij programmeerbaar zijn en ik wil graag mijn eigen alarmtoon kunnen instellen (mp3-bestand bijvoorbeeld). Bestaat zoiets of moet ik zelf iets maken met een Pi?

2

alibaba78 1 jaar geleden in Wekker

Klok met donker display

Ik ben op zoek naar een klok (een wekker) voor op het nachtkastje met een digitaal display dat gedimd kan worden zodat de tijdsaanduiding nog net zichtbaar is in een volledig donkere kamer. Het liefst met een oranje of rode lichtkleur. Heeft iemand tips? (Ik had de TFA Clocco al geprobeerd, maar die is zelfs op de laagste stand extreem fel. Het zou veel minder fel moeten zijn om niet storend te zijn).

1

micromag84 1 jaar geleden in Wekker

Tidbyt

Ik wil graag een Tidbyt wekker/smart display bestellen bij DG. https://tidbyt.com

1

jakob_stephan 1 jaar geleden in Wekker

Wekker met je eigen muziek

Is er een wekker die je kunt instellen die de tijd laat zien en de muziek/het liedje uit je eigen bibliotheek (Apple, Spotify, ...) als alarmtoon kan afspelen? (Niet je eigen smartphone!) De ''Witti Designs BEDDI Glow'' wekker, die hier 6 jaar geleden werd voorgesteld, is (gek genoeg) niet meer op de markt. Bedankt voor de hulp ♥

1

rrm-07 1 jaar geleden in Wekker

Bestaat er een digitale tafelklok die alleen de tijd in seconden weergeeft zonder extra functies (geen wekker of thermometer) en die niet te klein of te groot is?

Bedankt voor je hulp.

1

urs.meili 2 jaren geleden in Wekker

Wekker die geruisloos kan worden ingesteld

Hallo, Mijn vrouw is extreem gevoelig voor licht en geluid als ze slaapt. Dit betekent dat een wekker niet uit zichzelf mag oplichten, en ook geen geluid mag maken als bijvoorbeeld 's nachts de wektijd opnieuw wordt ingesteld. Helaas maakten mijn vorige wekkers altijd een klikkend of piepend geluid als je op de knoppen drukte. Kan iemand zo'n wekker aanbevelen?

1

Ich 6 jaren geleden in Wekker

Stille wekker die alleen mij wakker maakt en niemand anders

Ik moet heel vroeg opstaan en wil mijn vrouw en kinderen niet wakker maken met een geluidswekker. Weet jij een oplossing voor dit probleem (trillingen, elektriciteit, enz.)?

6

Anonymous 3 jaren geleden in Wekker

Radiowekker ten behoeve van Schön+Gesund of voor radio-ontvangst?

Ik ben op zoek naar een wekkerradio. De keuze is enorm en het is gewoon helemaal onmogelijk geworden: Je categoriseert de dingen zowel onder "Huishouden / Beauty+Health / Wekker" als onder "Audio / Audiospeler / Radio". Niet dezelfde natuurlijk, met verschillende filtercriteria (DAB filter onder "Huishouden"?, wekkertype onder "Audio"?). Heb je tips om hier op een verstandige manier mee om te gaan? P.S.om het doel van het zoeken niet te vergeten: Wat ik eigenlijk zoek is een model dat één alarm per dag van de week biedt (dus zeven, minstens vijf alarmen), een dimbaar display en DAB+ ontvangst. Tientallen gelinkte handleidingen of Google...

0

Mimi_Gray 6 jaren geleden in Wekker

Wekker met verschillende wektonen

Ik zoek een wekker waarmee je kunt kiezen uit verschillende alarmtonen. Ik zou graag eindelijk de mobiele telefoon weer uit de slaapkamer willen hebben. Maar de klassieke piep-piep van de meeste wekkers 's morgens kan ik gewoon niet hebben. Weet iemand hier iets van? En alsjeblieft geen lichte wekkers...

+2

11

Kay Kay 3 jaren geleden in Wekker

Eenvoudige wekker, zonder lichtgevende cijfers en zonder tikken.

Ik vind op Galaxus 806 wekkers met verschillende categorieën, maar de twee voor mij persoonlijk belangrijkste ontbreken: -Silent -lichtloos Voor de rest heb ik geen toeters en bellen nodig, alleen een geluid dat me met een toon wakker maakt. Weet iemand een geschikt apparaat?

5

ayla-carmen 4 jaren geleden in Wekker

Wekker-display volledig donker, wektoon selecteerbaar

Hallo allemaal. Weet iemand welke wekker aan de volgende voorwaarden voldoet? - Het scherm is 's nachts volledig donker (kan worden verlicht door op de knop te tikken/drukken)? - De wektoon is selecteerbaar, bijv. radiowekker of wektoon kan via Bluetooth/USB naar de wekker worden gedownload? Het zou geweldig zijn als het volume kon worden ingesteld... en de wektijd gemakkelijk instelbaar. Ik werk in ploegendienst, mijn partner niet. We staan op totaal verschillende tijden op en het zou geweldig zijn als de wekker ons wakker maakt, maar de ander niet stoort met licht of lawaai.

3

DarthShadow 4 jaren geleden in Wekker

Welke lichtwekker?

Ik zoek een lichte wekker die het zogenaamde "zachte" ontwaken in de ochtend (zonsopgang) simuleert, maar ik hoef geen "toeters en bellen" maar alleen deze functie. Geluid en muziek doen me niets omdat ik slechthorend ben, ik kan niets horen maar ik reageer op licht.

2

mthalmann 4 jaren geleden in Wekker

Wekker met wekkerlicht als er twee mensen in bed slapen?

Hallo samen Zoals de titel zegt, wil ik graag weten hoe deze wake-up light wekkers geschikt zijn als er twee mensen in bed slapen. Ik zou er graag een kopen omdat ik meestal problemen heb met opstaan. Maar ik wil niet dat mijn vrouw telkens wakker wordt als ze langer kan slapen. Kan iemand mij uit ervaring vertellen hoe dit zit en welke producten misschien beter zijn voor deze situatie? Bedankt

1

Anonymous 4 jaren geleden in Wekker

Wekker met DAB+, scherm sterk dimbaar/schakelbaar, wekker programmeren op afzonderlijke dagen

Beste Gemeenschap Dacht dat zoiets makkelijk te vinden zou zijn. Ik zoek een wekkerradio die deze eigenschappen heeft: - Het scherm mag 's nachts niet oplichten / helemaal uit zijn. - DAB+ - De wekker moet flexibel geprogrammeerd kunnen worden. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat ik kan bepalen op welke dagen de wekker aanstaat (ma t/m do, 06:30u vr t/m zo uit of ma en di 06:30u, wo t/m vr 07:00u). Bij de wekker hoort ook een radiozender. Ik wil niet gewekt worden met een vervelend piepgeluid. -De geluidskwaliteit moet ook in orde zijn Vooral de wekkerprogrammeerfunctie maakt me wanhopig. De meeste wekkers die ik heb gevonden bieden verschillende alarmgeheugenplaatsen, maar vaak alleen weekdagen of weekends. Misschien heb ik echter een model over het hoofd gezien. Alvast bedankt voor de antwoorden

3

3d.kelvin 5 jaren geleden in Wekker

Wekker Analoog + Digitaal

Ik zoek een dergelijke aanbieding met digitaal en analoog in de schermweergave.

0

zesigerr 5 jaren geleden in Wekker

Wekker met verschillende wekkers van maandag tot vrijdag

Ik zoek een wekker met automatische tijd, verschillende instelbare alarmen met de mogelijkheid ze automatisch te laten afgaan van maandag tot vrijdag bijvoorbeeld. Simpel gezegd wil ik alle alarmfuncties van een smartphone, maar dan zonder de smartphone, want die wil ik niet meer in mijn kamer hebben. En ik wil niet dat de tijd 's nachts wordt afgelezen zonder op een knop te drukken.

1

Anonymous 5 jaren geleden in Wekker

Wekker,(geen radio, rustig rijden)

Ik zoek een wekker, die geen radio mag hebben. De schijf mag ook niet luid tikken. Hartelijk dank voor uw hulp.

1

BigBen7 5 jaren geleden in Wekker

Radiogestuurde wekker met stijgende wektoon

Beste Gemeenschap. Ik zoek een nieuwe wekker en wil mijn mobiele telefoon niet gebruiken. Helaas zijn de keuzemogelijkheden volgens criteria hier bij Galaxus niet zodanig dat ik tot een goede conclusie kan komen. Dus ik hoop voor jou en je ervaring. De volgende functies in deze volgorde: 1. radiogestuurde wekker 2. stijgende alarmtoon 3. LED-display Kent iemand een betrouwbaar product dat deze eigenschappen heeft? Bij voorbaat dank.

4

Julian.piredda 5 jaren geleden in Wekker

Wekker goed en luid

Ik heb dringend een nieuwe wekker nodig. Omdat ik echter heel diep slaap, heb ik een luide nodig. Ik zou het ook fijn vinden als het me met een lampje wakker zou maken, want ik heb moeite met wakker worden in de ochtend! Wat het zou moeten doen: - Luid - Definieerbare wekdagen - niet te goedkope kwaliteit - mogelijk licht -evt. batterij en netvoeding Schrijf alsjeblieft je ervaringen met je wekkers en welke de beste is!

1

30 van 55 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Wekker
StartBegin discussie