Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Liefde voor speelgoedreinigers

1 Discussie voor in Liefde voor speelgoedreinigers

Begin discussie
    isi6277 6 jaren geleden in Liefde voor speelgoedreinigers

Ontsmettingsmiddel voor Dilator (Urethrale Stimulatie / Urethrale Sounding)

Hallo allemaal, Ik heb me sinds een paar weken gewaagd aan de wereld van urethrale stimulatie met dilators (urethral sounding). Hygiëne is hier van enorm belang, tot nu toe gebruikte ik de beproefde methode om mijn speeltje (van siliconen) in kokend water te weken om het te ontsmetten. Ik zou echter graag verder verbeteren en overstappen op roestvrij staal, het speeltje waar ik nu naar streef is een stuk langer (24 cm totale lengte) en daarom is de watermethode niet meer uitvoerbaar. (Veel groter vat en veel langere kooktijd nodig). Ik wil nu vragen welk reinigingsmiddel (hier bij Galaxus verkrijgbaar) het meest geschikt is voor mijn toepassing. Ik vond er een van LELO die uitstekend geschikt zou zijn voor het siliconen speeltje. Maar ik weet niet of het ook zou moeten werken voor staal (https://www.galaxus.ch/de/s17/product/lelo-antibacterial-cleaning-spray-60ml-toy-cleaner-6323666). Ik kwam ook een speciale reiniger tegen die ultraviolet licht gebruikt voor sterilisatie, wat best cool schijnt te zijn, maar dezelfde vraag komt op (https://www.galaxus.ch/de/s17/product/59s-uvc-led-sterilizing-bag-toy-cleaner-11305879). De fabrikant lijkt ook op dit gebied marktleider te zijn. Welke ervaring heb je opgedaan? Welke producten kun je aanbevelen voor het desinfecteren/steriliseren van je dilatatoren? (Materiaal siliconen en/of roestvrij staal)

4

Orde van de
discussies
Forum voor Liefde voor speelgoedreinigers
StartBegin discussie