Kleine magnetron
Ik ben op zoek naar een heel kleine magnetron van 30x30 cm als dat mogelijk is. Heeft iemand enig idee waar ik er zo een kan vinden?

2
Ik ben op zoek naar een heel kleine magnetron van 30x30 cm als dat mogelijk is. Heeft iemand enig idee waar ik er zo een kan vinden?
2
Ik wil graag filteren op dit criterium, want dit is de must-have voor mijn volgende magnetron.
6
Ik heb een magnetron nodig waarmee ik eten kan opwarmen. Geen luxe zoals een grill etc. Maar daar zou weinig elektriciteit voor nodig moeten zijn. ???
1
Ik zoek een magnetron waarbij ik de start snel en gemakkelijk een paar minuten kan uitstellen. Helaas is er geen filter voor deze functie. Ik zou dankbaar zijn als je me kunt vertellen over modellen die deze functie hebben. Bedankt.
0
Ik zoek een magnetron voor een familielid. De beweeglijkheid van haar handen en vingers is niet meer zo goed. Ik ben niet bekend met magnetrons en weet niet zeker of er een model is dat aan onderstaande eisen kan voldoen: - grote praktische knoppen - geen draaiknop voor de instellingen - deur die automatisch opent nadat de verwarmingstijd is verstreken Bedankt voor elk advies
0
Hallo allemaal, is er een magnetron die bijzonder geschikt is voor popcorn en niet te groot is? Bedankt voor de tips!
2
Bestaat er een magnetron die gedempt kan worden en wit is? :D
3
Goedemorgen! Ik heb bovenstaand apparaat gekocht bij Digitec. Snelle levering! Nu wilde ik het instellen zoals aangegeven in de LG handleiding op pagina 8 hieronder en pagina 9 hierboven. Helaas is het water maar een beetje lauw, zelfs na verschillende pogingen. Ik vraag om steun en verdere hulp! Met hartelijke dank en vriendelijke groeten
2
Ik zoek een "stille" magnetron die ook niet te groot is. Stil is voor mij als je de radio nog kunt horen naast.... Heeft iemand een aanbeveling?
2
Bestaat er een magnetron (ook zonder extra functies, zoals grill, enz.) die geen zijdelingse vrije ruimte vereist (maar alleen boven/achter de magnetron)?
0
Kent iemand een magnetron met het bedieningspaneel aan de linkerkant?
0