Melkopschuimer

7 Discussies voor in Melkopschuimer

Begin discussie
    fitschcraft 1 jaar geleden in Melkopschuimer

Melkopschuimer / Klopper

Hallo Ik gebruik thuis een garde. Zo'n op batterijen werkende schuimspaan voor de melk. Helaas lijkt er niet één verstandig product te zijn. Of heeft iemand ervaring. De laatste plaats wordt momenteel ingenomen door het apparaat van Zyliss. De garde aan de voorkant kan niet eens verwijderd worden om schoon te maken. Deze kooi kan alleen met veel moeite van melkslib worden ontdaan, zelfs met de hand. Ik wil graag een apparaat dat misschien wat kost, maar wel makkelijk schoon te maken is en eventueel van metaal. Of moet ik zo'n melkschuimbeker kopen? Dat lijkt me vervelender voor twee koffie per dag....

5

loldebi 2 jaren geleden in Melkopschuimer

Aanbevelingen voor veganistische melk?

Kan iemand een melkopschuimer aanbevelen die goed werkt voor plantaardige melkalternatieven (vooral amandel en haver) en waar de prijs/prestatieverhouding ook klopt?

1

Reiki 4 jaren geleden in Melkopschuimer

Wat is de beste melkopschuimer?

Hallo allemaal, ik wil graag een nieuwe melkopschuimer kopen - als losse aanvulling op de koffiemachine. Ik heb tot nu toe een Senseo gehad en heb daar nogal slechte ervaringen mee: de melk heeft altijd de neiging erg lopend te zijn en niet zo mooi opgeschuimd als bij de barista. Het is ook moeilijk schoon te maken. Kan iemand hier mij helpen en een tip geven over wat de beste melkopschuimer momenteel is? Wat kan bijvoorbeeld de onderstaande van Severin? Vriendelijke groeten https://www.galaxus.de/de/s2/product/severin-sm-3587-70cl-milchaufschaeumer-12425214?tagIds=41-826-1223

2

thomas.wittwer 4 jaren geleden in Melkopschuimer

Stille melkopschuimer

Hallo Samen Ik zoek een stille melkopschuimer met een volume groter dan 45 CL. Kan iemand mij er een aanbevelen?

0

AntoineP588 4 jaren geleden in Melkopschuimer

Klopper

Er worden 2 zwepen voorgesteld, maar de instructies geven niet aan wat je moet doen. Van degene die niet gekarteld is, moet je de 2 op elkaar gebruiken? Niet duidelijk.

1

GuidovB 5 jaren geleden in Melkopschuimer

Het is een stap weg van de moderne tijd. USB zou fijn zijn!

Kan men niet liever nog een paar USB oplaadbare staafjes melkopschuimers aanbieden? Amazon heeft er bijvoorbeeld heel veel. Wat heeft iedereen in huis en dan meestal één in elke kamer: een USB-lader/poort of soms zelfs een stopcontact geïntegreerd in een stekkerdoos. Ik denk dat de tijd van batterijen ten einde loopt, als een oplaadbare batterij vergelijkbare prestaties kan leveren. De levensduur en recyclebaarheid zijn even goed, zolang je het maar aan een elektronicawinkel doneert en niet aan de vuilniszak. Ik weet zeker dat hetzelfde argument kan worden aangevoerd op andere productgebieden.

1

jenny.deeamico 4 jaren geleden in Melkopschuimer

Melkopschuimer individuele hoeveelheid?

Bestaat er een Bilch opschuimer waarmee je een individuele hoeveelheid melk kunt opschuimen / verwarmen? Of moeten ze altijd allemaal tot de juiste markering worden gevuld?

0

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Melkopschuimer
StartBegin discussie