Volautomatische koffiemachine

20 Discussies voor in Volautomatische koffiemachine

Begin discussie
    nuclearcity 2 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Delonghi promotie 5 jaar fabrieksgarantie pain.....

Hallo Heeft iemand een toestel geregistreerd en een garantiebewijs ontvangen voor de 5 jaar daarna? Ik heb mijn machine geregistreerd, kreeg een bevestigingsmail van Delonghi, maar geen certificaat. Delonghi support vertelde me dat ze geen geregistreerde machine in mijn account zagen (ik zag hem wel in mijn account) en dat ik de registratie opnieuw zou moeten doen. Niet eerder gezegd dan gedaan. Na opnieuw registreren zeiden ze dat ze nu ook het geregistreerde apparaat zagen en dat ik het certificaat spoedig zou ontvangen. Maar dat gebeurde niet. Daarom vraag ik je naar je ervaringen. Bedankt

4

danielpf 4 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Lawaai

We hebben al jaren een Delonghi Magnifica machine, maar zouden graag iets vinden dat veel stiller is. De machine is zo luidruchtig dat je voor elk kopje, 1 minuut of zo, niet kunt praten of naar de radio luisteren. Helaas geeft Digitec geen gegevens over ruis, dus moeten we het elders zoeken.

2

franck64 9 maanden geleden in Volautomatische koffiemachine

Krups Virtuoso

Defecte machine gekocht bij Galaxus in 2023 (nog onder garantie) en op 9 september opgestuurd naar de door Krups Zwitserland gecertificeerde aftersales service: GR Rapido Service GmbH. Storing: onmogelijk om het koffievolume aan te passen buiten de fabrieksinstelling. Feedback van de klantenservice: machine niet meer te repareren volgens GR Rapido! Vervangen? Nee, want niet meer verkocht door Galaxus (wel door Digitec). GR Rapido zegt "Galaxus neemt contact met u op."....on wacht al 2 weken en nog steeds niets. Hoe kan ik direct (per e-mail of telefoon) contact opnemen met deze defecte klantenservice van Galaxus?

1

Blanka 1 jaar geleden in Volautomatische koffiemachine

De Longhi 22.110.SB

Hallo, de volautomatische koffiemachine is vandaag geleverd. Volgens de beschrijving van Galaxus heeft deze machine een reinigingsprogramma, daarom heb ik voor dit model gekozen. Helaas kan ik het niet vinden in de gebruiksaanwijzing. Heb ik iets over het hoofd gezien of klopt de beschrijving niet? https://www.galaxus.ch/de/s2/product/delonghi-magnifica-s-kaffeevollautomat-289512

1

Anonymous 5 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Verschillende bonenkamers

Hallo, ik ben op zoek naar een volautomatische machine die (minstens) twee bonenkamers heeft. Ik zag dat Melitta en Siemens ze hebben. Zou het mogelijk zijn een filter toe te voegen? Of kent iemand anders machines die dit mogelijk maken?

5

DarthShadow 6 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Nespresso of volautomatische koffiemachine?!

Ik heb altijd een Nespresso machine gehad en ben altijd zeer tevreden geweest over de machine en het koffiegenot, ik drink ongeveer 3-5 kopjes koffie per dag. Ik vind die Nespresso capsules echter nogal duur en vraag me nu af of een volautomatische koffiemachine goedkoper zou zijn, maar is het genot hetzelfde of bekijk ik dit helemaal verkeerd? Ik kijk uit naar je feedback

+7

27

RemyDG 3 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Koffiezetapparaat met directe watertoevoer

Ik zou graag willen weten of er automatische koffiemachines zijn met een directe watertoevoer en eventueel een melkreservoir.

2

Anonymous 4 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Geïntegreerd molen" filter

Van de 115 volautomatische koffiemachines zijn er slechts 7 met een geïntegreerde molen, dus er is iets mis.

0

Anonymous 5 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

@digitec verwarde beid op zoek naar koffiemachines

@digitec Ik heb lang gezocht naar volautomatische koffiemachines en vond er maar maximaal 8. Pas nadat ik zocht op koffiezetapparaat had ik een veel grotere keuze. https://www.digitec.ch/de... https://www.digitec.ch/de... Je lijkt ook te filteren naargelang het een "ext. melksysteem" of "extern melksysteem" is.

1

Udontknowjack 5 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Koffiebonen en capsules

Hallo allemaal, Ik weet niets van koffiemachines. Ik zoek een machine die bonen en capsules gebruikt. Dus een waarbij ik de bonen kan gebruiken of een capsule kan inbrengen? Hartelijk dank voor uw hulp.

7

DarthShadow 6 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Welke machine?

Hallo samen Ik weet niet zeker welke machine ik moet kiezen: https://www.galaxus.ch/de/s2/product/siemens-eq9-plus-connect-s500-ti9555x1de-kaffeevollautomat-10009530 of https://ch.jura.com/de... Welke is de beste wat betreft koffiesmaak, schoonmaken, onderhoud en ondersteuning? Bedankt

1

gidoca88 6 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Wateraansluiting

Zijn er bij Galaxus volautomatische koffiemachines die je rechtstreeks op de waterleiding kunt aansluiten?

1

tmerki 6 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Volautomatische koffiemachine

Ik wil graag een nieuw koffiezetapparaat kopen. Tot nu toe heb ik de Turmix Touch. Maar ik ben erg ontevreden over de smaak. Nu hebben twee machines mijn aandacht getrokken. De ene is de Jura S8 en de andere is de Siemens q9 s700/900. Wat zijn de voordelen van de machines?

0

aaron.stauffer 7 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Koffiezetapparaat Wekker

Goedendag allemaal Ik zoek een koffiezetapparaat waarmee ik een wekker kan zetten. Z. Ik kan hem bijvoorbeeld instellen op 06:00 uur en dan wordt er op dat tijdstip automatisch een koffie afgegeven. Is dit mogelijk met een van deze producten? Bedankt voor alle antwoorden!

3

Anonymous 7 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Volautomatische koffiemachine van roestvrij staal ?

De meeste machines hebben veel te veel plastic .... Welke is van roestvrij staal?

1

pascal2008 7 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

modellen met aangesloten systeem wifi bluetooth app etc.

Komt hier binnenkort een selectie voor?

1

iHuy 8 jaren geleden in Volautomatische koffiemachine

Sorteren op lengte

Misschien ben ik de enige met het probleem: ik heb een hoge plank met een bepaalde diepte waarop ik mijn koffiezetapparaat wil plaatsen. Aangezien het zeker technisch vrij eenvoudig is, zou men sorteren op lengte kunnen toestaan?

2

Orde van de
discussies

20 van 20 discussies

Naar boven
Forum voor Volautomatische koffiemachine
StartBegin discussie