Koffiezetapparaat met cupjes

9 Discussies voor in Koffiezetapparaat met cupjes

Begin discussie
    susannemil 11 maanden geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

Nespresso actie capsules

Het product wordt geadverteerd met koffie ter waarde van 70CHF. Bij het registreren van het product op de actiepagina is het slechts 30CHF. Dat lijkt me niet transparant. Hoe kom je aan de 70CHF in de advertentie? https://www.digitec.ch/de/s1/product/delonghi-citiz-nespresso-original-kapselmaschine-6147854

3

Netherblade 2 jaren geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

DE / CH Stekker

Beste Digitec Team. Ik zal eerlijk tegen jullie zijn, ik ben geen fan van deze Transformer Optimus Prime DE stekker. Ze zijn onhandig en zien er niet goed uit. Bovendien, als ik een product uit een Zwitserse online winkel koop, verwacht ik dat er een Zwitserse stekker ingebouwd is, geen adapter of iets anders. Ik betaal graag een paar frank meer voor een Zwitserse stekker. Daarom mijn suggestie: voeg een nieuw artikel toe met stroomaansluiting met CH/DE stekker. Dit zou mij en de gemeenschap een hoop verdriet besparen. Veel dank en groeten Blade

3

rene.jecklin 9 maanden geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

Koffie- en theezetapparaat

Hallo, ik ben op zoek naar een thee- en koffiezetapparaat. Kan iemand mij vertellen welke machines geschikt zijn? Het liefst eentje die ook geschikt is voor gewone theezakjes.

0

Anonymous 1 jaar geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

Problemen met Nespresso CitiZ De Longhi

We hebben hier half januari 24 een capsulemachine gekocht (https://www.galaxus.ch/de/s2/product/delonghi-citiz-nespresso-original-kapselmaschine-6147821). Het is nu voor de tweede keer gebeurd dat de capsulecontainer en bekerhouder tijdens het gebruik gewoon worden "uitgespuugd", d.w.z. dat beide onderdelen naar voren worden geduwd. De beker, die slechts gedeeltelijk gevuld is, valt natuurlijk op de grond en breekt, maar de machine blijft werken! De machine staat op dezelfde vlakke en horizontale plaats als de vorige (ongeveer 3 of 4). We gebruiken al jaren alleen maar Nespresso capsulemachines, meestal merken, en dit is nog nooit eerder gebeurd! Wat zou hier de reden van kunnen zijn? We hebben ook een oudere Nespresso Pixi, die perfect werkt.

0

RS1982 4 jaren geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

Nespresso capsulemachines welke? (Volume)

Hallo Gemeenschap & Digitec-Galaxus Team :-) Ik ben op zoek naar een nieuwe machine. Dus een pure capsulemachine - zonder melkopschuimer enz. Het probleem dat ik altijd heb is het geluidsniveau. Ik weet dat geen van hen stil is ;-) Maar welke is verreweg het stilst? Ik heb tevergeefs gezocht naar een (actuele) test en de fabrikanten geven geen decibellen. (Waarom eigenlijk?) Dit is voor mij een belangrijke aankoopbeslissing. Kun je bijvoorbeeld een test doen met de top 10? Belangrijk voor mij: Stil! Automatische uitschakeling (must!) Waterniveau-indicator (indien mogelijk) In de prijsklasse van de gebruikelijke 100-200CHF Ontwerp, kleur voorlopig niet belangrijk ;-) Wie heeft enkele machines gehad en kan zeggen welke "fluistert" in tegenstelling tot de andere? Gegroet!

5

DavidFlint4 4 jaren geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

Wanneer is een capsuleermachine kapot?

Ik heb hier een Nespresso machine King U Pure zwart, ongeveer vijf jaar oud, een halfautomatische machine met automatische sluiting en opening van de capsulehouder. Soms smaakt de koffie niet lekker, de zettijden voor een kopje zijn inconsistent: soms komt er een grote stroom koffie uit het mondstuk en is het kopje in een mum van tijd vol. Soms lijkt het echter een eeuwigheid te duren en verlaat slechts een druppeltje koffie het pijpje in de richting van het kopje. Ik ontkalk de machine regelmatig om de vier maanden. Ik gebruik zowel originele capsules als Migros-Alu capsules. De laatsten prikken niet altijd meteen en er stroomt alleen water in de beker. Ik heb ook regelmatig problemen als ik meerdere kopjes achter elkaar wil zetten. Soms echter is alles tiptop in orde. Ik vraag me nu af of ik te maken heb met een versleten machine of dat dit allemaal normaal is? Hoe is het met 'nieuwere' machines? Werkt alles altijd perfect? Ik wil de machine echt alleen vervangen als het niet anders kan. Daarom zijn ervaringen en adviezen welkom! :-) LG Alex

+1

6

Anonymous 4 jaren geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

Faber koffiemachines

Hallo Digitec.ch Wat dacht je ervan om Faber ESE Tab koffiemachines in je assortiment op te nemen? https://faber-kaffeemaschinen.ch/

1

Fotofee 4 jaren geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

Levertijden voor Senseo/Phillips - annulering/creditnota

Hallo allemaal, Ik heb op 2.1.2021 een Senseo Quadrante besteld, terwijl de levertijd 2-4 dagen bedroeg. Ik deed de betaling vooraf onmiddellijk na de bevestiging. Vandaag kijk ik op mijn rekening en heb levertijden van 4-6 weken!!!! Voor een machine die in elke betere winkel verkrijgbaar is!???? Het duurzaamheidsidee van Galaxus bevalt me wel en ik wilde niet langer Amazon-klant blijven. Maar eerlijk gezegd kan ik onder deze omstandigheden moeilijk overstappen. Als je voet aan de grond wilt krijgen op de Duitse markt, moet je je kunnen aanpassen aan de eisen. Bovendien, hoe kan het dat een online overboeking niet op de eerste werkdag na de overboeking bij de ontvanger wordt gecrediteerd? Dat is mij ook nog niet overkomen. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en ben benieuwd wanneer ik mijn voorschot weer kan gebruiken. Jammer, het had een goed begin kunnen zijn.

0

Alexander Ortlieb 8 jaren geleden in Koffiezetapparaat met cupjes

Senseo als alternatief?

Beste Galaxus team: zou het voor jullie mogelijk zijn om Senseo machines en Senseo pods in jullie assortiment op te nemen? De machines werken niet met capsules maar met pads. Deze gebruikte pads zijn composteerbaar en daarom milieuvriendelijker dan capsules. Ik zou heel blij zijn als je Senseo in je assortiment had. Ze hebben een enorme keuze aan smaken en variëteiten. De prijs/prestatieverhouding zou top zijn.

3

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor Koffiezetapparaat met cupjes
StartBegin discussie