Fiorenzato allround gevoel
Wordt de molen ooit aan het assortiment toegevoegd? Lg

1
Wordt de molen ooit aan het assortiment toegevoegd? Lg
1
Hallo, Zou het mogelijk zijn om de Eureka Mignon Single Dose Pro aan het assortiment toe te voegen?
3
Zou je de koffiemolens van G-Iota aan je assortiment kunnen toevoegen? In het bijzonder de DF83 V2?
5
Hallo samen Wij gebruiken momenteel een koffiemolen in ons huishouden. Wij malen onze twee soorten koffie op voorraad. Omdat ik nu liever vers maal, zoek ik een molen met twee bakken. Of een waarbij de bonencontainers gemakkelijk verwisselbaar zijn. Bestaat er zoiets? Merci en groeten Chris
1
Is er een mogelijkheid om de nieuwe K-serie van 1Zpresso in het assortiment op te nemen?
1
Past een van de huidige inventaris in de AeroPress? Dit Amazon commentaar beweert dat de Porlex Mini kan. Maar ik kom het niet tegen in Galaxus. https://www.amazon.com/gp...
3
Wanneer zullen deze molens beschikbaar zijn?
2
welke molen is het beste voor specerijen? De messen moeten dicht bij de bodem worden geplaatst en de bak moet zo vlak mogelijk zijn, zodat de besmetting voor de volgende producten gering is. Heeft iemand goede ervaringen met kruiden met een van deze molens? Bij voorbaat dank voor inbreng.
0