Kärcher RM 519N
Hallo Ik kan het alleen niet vinden of heb je de RM 519N niet in je assortiment? Zou je er nog een kunnen toevoegen ;)
1
Hallo Ik kan het alleen niet vinden of heb je de RM 519N niet in je assortiment? Zou je er nog een kunnen toevoegen ;)
1
Ik denk dat het geweldig zou zijn als ik bijvoorbeeld bij het filteren "Speciale eigenschappen" zou kunnen selecteren en daar iets als biologisch afbreekbaar/diervriendelijk/duurzaam/vegan/etc. zou kunnen kiezen. Dan hoef ik niet steeds ingrediënten te vergelijken.
0
Ik zou het fijn vinden als ik hier ook producten zou kunnen filteren op duurzaamheidscriteria (bijv. zonder microplastics, verpakking gemaakt van duurzame materialen/plasticvrij, geen microplastic onderdelen in het product, producten gemaakt van hernieuwbare/duurzame ingrediënten, eerlijke productie, etc.).
0
BiOHY biedt verschillende schoonmaakmiddelen voor de dweilrobot (verschillende geuren zoals sinaasappel, voorjaarsgeur, citroen, maar ook een schoonmaakmiddel voor het schoonmaakstation). Wordt het assortiment op dit punt binnen afzienbare tijd uitgebreid?
1
Waarom zijn alle producten van Potz uit het assortiment verdwenen? De glasreiniger van Potz was de beste die ik kende
0
Hallo! Is er een kans dat je binnen afzienbare tijd ook het assortiment (reinigingstabletten, wasmiddelen, vaatwastabletten, accessoires) van leveranciers als everdrop, klaeny en co? Dank u en groeten
3
In Zwitserland is het erg moeilijk om grotere hoeveelheden zuiveringszout te kopen/bestellen. Zou Galaxus natriumbicarbonaat van 1KG kunnen aanbieden? Je zou ook een goed artikel kunnen schrijven over het wondermiddel zuiveringszout. ;) Bedankt
18