Stofzuiger

41 Discussies voor in Stofzuiger

Begin discussie
    Simon93 2 maanden geleden in Stofzuiger

Tapijtstofzuiger

Hallo Ik heb thuis een terras van ongeveer 18m2 met vloerbedekking. Nu ben ik op zoek naar een goede en redelijk geprijsde stofzuiger die bladeren, dennennaalden etc. kan opzuigen. Heeft iemand een goede tip? mfg

1

stefaniapiccinni 4 jaren geleden in Stofzuiger

Handige stofzuiger voor haren van huisdieren

Hallo allemaal, Ik heb gezocht naar een handige stofzuiger die een goede zuigkracht heeft en dierenharen op bekleding goed verwijdert. Ik ben helemaal overdonderd door de keuze! Van vrienden weet ik dat Dyson, of het nu V8 of V-iets is, de prijs niet waard is. Gtech bijvoorbeeld? of Bosch? wat kun je aanbevelen?

5

Anonymous 5 maanden geleden in Stofzuiger

vacuüm / zuigkracht

het zou echt nuttig zijn als deze fundamentele gegevens konden worden gevonden en opgenomen in de filterbare gegevens.

1

Kamyla 9 maanden geleden in Stofzuiger

Snoerloze stofzuiger in een huishouden met katten?

Hallo, ik ben op zoek naar een stofzuiger die goed is voor huisdieren en op batterijen werkt (ik wil geen snoer). Een van mijn katten scheurt graag karton kapot, waardoor er altijd stukjes van 1 cm rondslingeren of kattenbakvulling over de vloer verspreid ligt. Een wasfunctie zou ook wenselijk zijn, dan kan een wasmop bespaard blijven. Tot nu toe heb ik de Crosswave Pet Pro gevonden, maar die heeft een kabel. https://www.galaxus.ch/de/s2/product/bissell-crosswave-pet-pro-staubsauger-10002115 Ik weet het niet zeker, maar dat zou de snoerloze versie zijn? Die is echter niet verkrijgbaar. https://www.galaxus.ch/de/s2/product/bissell-cross-wave-cordless-staubsauger-12116563 Heb je nog aanbevelingen?

1

Deadpool88 1 jaar geleden in Stofzuiger

Dreame h14

Hallo, kunt u mij vertellen wanneer de dreame H 14 bij u verkrijgbaar is? Want ik vertrouw alleen digitec 💪🏽

1

duxnobis13 1 jaar geleden in Stofzuiger

Mijtstofzuiger, stofmijtstofzuiger, stofmijtstofzuiger enz.

Kun je geen aparte categorie maken voor bepaalde "speciale" producten die gestandaardiseerd zijn? Bijvoorbeeld: stofzuiger met huisstofmijt, stofzuiger met huisstofmijt, stofzuiger met huisstofmijt, enz. Geen van de schrijfwijzen dekt "alle" bestaande producten. Je moet er moeizaam naar zoeken. Bedankt voor het overwegen van deze vraag!

2

dimosthenis_ 1 jaar geleden in Stofzuiger

Zoemende borstels op de Samsung Bespoke Jet Plus

Hallo lieve mensen Ik heb vandaag de Samsung Besoke Jet Plus ontvangen en in gebruik genomen. De vreugde was echter van korte duur, want vreemd genoeg zoemden alle meegeleverde borstels terwijl ik aan het stofzuigen was. Dat kan niet kloppen😒! Het lijkt wel het geluid van een pneumatische hamer die op mijn vloer wordt gebruikt. Kent iemand dit probleem? Zijn alle borstels echt defect bij een gloednieuw product of doe ik iets verkeerd? Hartelijk dank!

0

lyraba 1 jaar geleden in Stofzuiger

Krachtige stofzuiger gezocht (vereiste: dierenhaar, stro, mensenhaar)

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een krachtige stofzuiger. We hebben konijnen die goed verharen en er ligt ook stro/hooi of soms uitwerpselen. Ik wil niet dat de stofzuiger meteen verstopt raakt. Ik heb momenteel een Nilfisk VP300 Vloeren zijn parket of steen, we wonen in een huis met 3 verdiepingen (dus ik wil graag een iets langere kabel) Bedankt voor jullie tips

2

Davvv 1 jaar geleden in Stofzuiger

Stofzuiger wassen

We zijn op zoek naar een goede wasstofzuiger voor onze flat met parketvloeren. We hebben al een Dyson V10 en hebben alleen een snoerloze nodig om vocht op te zuigen. We hebben twee Brits Korthaar katten, dus deze mag geen problemen hebben met haren.

3

ZS819 1 jaar geleden in Stofzuiger

Accu stofzuiger zonder handstofzuiger en natte functie met huiskatten

Hallo samen Ik ben op zoek naar een handstofzuiger voor mijn 3,5 kamer flat omdat ik mijn oude slede stofzuiger wil vervangen. Ik heb twee binnenkatten die netjes verharen en kattenbakvulling verspreiden. Omdat ik al een kleine handstofzuiger heb en de vloer liever dweil, heb ik deze extra functies niet per se nodig. Wat voor mij belangrijk is, is een goede zuigkracht en vooral beschikbare reserveonderdelen (vooral de accu) die niet zoveel kosten als de stofzuiger zelf. Een extra pluspunt zou zijn dat de stofzuiger onder meubels past, d.w.z. dat hij niet te dik is aan de onderkant. Het eerste waar mijn oog op viel was Mio Star, maar ik heb nog geen ervaring met dit merk. Mijn prijsgrens is 400 Fr. Heeft iemand tips of aanbevelingen? Groetjes en alvast bedankt!

1

Anonymous 2 jaren geleden in Stofzuiger

Kärcher VC 7 CORDLESS YOURMAX EXTRA

Wanneer is de Kärcher VC 7 CORDLESS YOURMAX EXTRA verkrijgbaar?

1

Higsons 2 jaren geleden in Stofzuiger

Commerciële snoerloze stofzuiger

Hallo, kan iemand een snoerloze stofzuiger voor commercieel gebruik aanbevelen, verkrijgbaar in Zwitserland? Geen Dyson. Hallo, kan iemand mij een snoerloze stofzuiger voor commercieel gebruik aanbevelen die in Zwitserland verkrijgbaar is? Geen Dyson.

1

Anonymous 5 jaren geleden in Stofzuiger

Robot stofzuiger

Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger, moet alleen kunnen stofzuigen (geen dweilfunctie), welke is op dit moment het grondigst en met de beste batterijduur? Bedankt voor de hulp

4

Anonymous 3 jaren geleden in Stofzuiger

Zuigkracht

Staat het in watt weergegeven zuigvermogen voor het vermogen van de motor, het verbruik van de motor of het drukverschil dat de stofzuiger kan opwekken? Meestal wordt op de pagina's van de fabrikanten de zuigkracht (ook wel vacuüm genoemd) weergegeven in mbar of kPa. Persoonlijk zoek ik een stofzuiger met een hoge mbar, en het is niet omdat de motor krachtig is dat hij hard zal zuigen, hij kan ook veel zuigen (liter/min) zonder hard te zuigen (mbar).

1

1sarahbuehler 3 jaren geleden in Stofzuiger

Snoerloze stofzuiger voor lang (menselijk) haar?

Ik heb vrij lang haar dat ook uitvalt. Ze bleven hangen rond de ronde borstel van mijn Philipps, zodat ik er vaak met de pincet achter moest komen. Vermoeiend op den duur. Ik heb het nu weggegeven. Heeft iemand ervaring met een goede snoerloze stofzuiger die lange borstels aankan?

1

Accessoires Xiaomi dreame stofzuiger

Waarom verkopen jullie geen accessoires voor xiaomi stofzuigers? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?

1

Aanduiding van de zuigkracht

Als ik een stofzuiger koop, zou ik de afzonderlijke producten willen kunnen filteren of sorteren op zuigkracht. Het wattage komt niet overeen met de zuigkracht. De meeste fabrikanten geven deze informatie (airwatts, kPA, mm/H2O) bij hun producten. In een winkel is deze informatie te zien op de verpakking en kan een vergelijking worden gemaakt. Dit is bij Digitec niet mogelijk en ik vind het niet erg klantgericht om deze informatie voor elke stofzuiger op de website van de fabrikant te zoeken.

0

Markus87 3 jaren geleden in Stofzuiger

Universele adapter of slang voor elektrisch gereedschap

Hallo allemaal Ik zoek een universele adapter of slang zodat ik onze stofzuiger kan gebruiken als afzuiger op verschillende elektrische apparaten zoals vlakschuurmachines of decoupeerzagen. De aansluitingen op de respectieve gereedschappen zijn totaal verschillend van diameter en geen van de afzonderlijke adapters die erbij worden geleverd passen op onze stofzuigerslang. Heeft iemand praktische of producttips over hoe dit het beste bereikt kan worden? Bedankt en met vriendelijke groeten Markus

1

nutzer11 3 jaren geleden in Stofzuiger

Filter zoeken Galaxus

Als ik naar een item zoek, wil ik in het zoekfilter kunnen aangeven welke opties het item in totaal moet bevatten. Het filter voegt echter niet de geactiveerde filteropties toe, maar zoekt naar alle artikelen die ten minste één van de geselecteerde filteropties bevatten. Daardoor krijg ik artikelen in de lijst die niet alle door mij geselecteerde opties bevatten. Het zou nuttiger zijn als alleen artikelen werden vermeld die alle geselecteerde opties van het filter bevatten.

2

Ultimato 4 jaren geleden in Stofzuiger

PC Zuignap

Kent iemand een stofzuiger die zich richt op kabels en elektronica? Dus als je je PC moet afstoffen of het stof in de kabelrommel wilt verwijderen?

1

nutzer11 3 jaren geleden in Stofzuiger

Hoover met of zonder accu

Waarom zijn er geen kleine stofzuigers zonder batterij?

5

SKCMLG 4 jaren geleden in Stofzuiger

Dyson V15 Detect Beschikbaarheid

Weet iemand wanneer de Dyson V15 Detect in Zwitserland verkrijgbaar is? Het is al een tijdje verkrijgbaar in Duitsland, maar helaas kan ik geen info vinden over Zwitserland, behalve "in juni", wat ook snel voorbij is. :)

1

Athena1993 4 jaren geleden in Stofzuiger

Nieuwe stofzuiger

Ik woon in een flat van 93m2 met parket (alles vlak en natuursteen in de badkamer) en een enkel tapijt inclusief 2 traptreden. Op zoek naar een geschikte stofzuiger die al het haar oppakt. Had al jaren een Hoover, maar zou ook openstaan voor iets nieuws, maar dan wel redelijk geprijsd (kantoormedewerker in vervolgopleiding en zo...). Kunt u helpen? Merci!

1

tschabalori 4 jaren geleden in Stofzuiger

Wanneer krijg je de dyson Omni-Glide stofzuiger?

Wanneer komt de dyson Omni-Glide stofzuiger? Beste digitec team?

1

Resale 4 jaren geleden in Stofzuiger

Voeg filter toe

Beste Digitec-team, nogmaals de vraag, gebruiken jullie af en toe je eigen winkel om iets te bestellen? Zo ja, dan zou je je zeker gerealiseerd hebben dat hier het filter ontbreekt om onderscheid te maken tussen de klassieke vloer-suri-vijf keer-over-de-kabel-struikelende-stofzuiger en de Dyson imitatie-stokzuiger .... En bepaal zelf of je de term batterijgevoed of oplaadbaar wilt gebruiken. Het is ook helemaal niet duidelijk of de stofzuigers allemaal worden geleverd met een docking station (bijvoorbeeld voor wandmontage). De functies voor HEPA-filters zijn slechts af en toe ingesteld en als ik filter op "snoerloos" komen er een dozijn stofzuigers naar voren die duidelijk een snoer hebben. (Hetzelfde geldt voor pc-koffers, als ik filter op "zonder zijvenster", en dan komen die naar voren die er wel een hebben). Zoveel werkzoekenden en je maakt zoveel omzet, wat dacht je van werken aan je winkel? Vriendelijke groeten

+3

9

pattirampa 4 jaren geleden in Stofzuiger

Hoover

Hallo Ik ben op zoek naar een zeer krachtige stofzuiger, maar niet te zwaar, die ik de hele dag moet rondsjouwen. Ik begrijp deze watts en volts niet

1

Anonymous 4 jaren geleden in Stofzuiger

Stilste stofzuiger

Hallo Wat is de stilste stofzuiger ? Ook de kwaliteit moet kloppen. Alleen parket huishoudelijk. Robotstofzuiger zou ook goed zijn

2

miss_mare 5 jaren geleden in Stofzuiger

Draadloze stofzuiger

Hallo samen Onze dochter kruimelt nogal veel als ze eet. Een idee is om een snoerloze stofzuiger te kopen om deze kruimels snel en gemakkelijk uit het zicht te krijgen. Mijn criterium voor zo'n stofzuiger is vooral de oplaadmogelijkheid: ik wil geen extra apparaat in de muur hoeven boren om de stofzuiger te kunnen opladen. Zijn er snoerloze stofzuigers die met een snoer of zo kunnen worden opgeladen en optioneel natte etensresten kunnen oppakken? Bij voorkeur geschikt voor verschillende maten stofzuigers die mensen leiden. Met of zonder tas maakt op dit moment niet uit. Bedankt voor de tips!

4

Anonymous 5 jaren geleden in Stofzuiger

AEG QX9

Wanneer komt deze stofzuiger naar Zwitserland? Lijkt vrij goed: https://www.youtube.com/watch

2

Gousch 5 jaren geleden in Stofzuiger

Hondenhuishouden

Goedenavond allemaal Op zoek naar een stofzuiger voor mijn moeder, de oude geeft het na 12 jaar op. Het zou een sterke moeten zijn, want er wonen twee honden in het huishouden. Als astmapatiënt zou het een zakje nodig hebben. Het huis is verdeeld over 4 verdiepingen. Meestal platen of vinyl vloeren, ook een beetje tapijt. Liever met kabel, maar ook met goede batterij zou het goed zijn. Prijsklasse zou bovengrens zijn bij 400. Bedankt alvast voor de hulp :)

1

30 van 41 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Stofzuiger
StartBegin discussie