Stoomreiniger

8 Discussies voor in Stoomreiniger

Begin discussie
    Anonymous 3 weken geleden in Stoomreiniger

Stoomreiniger voor bank

Hallo allemaal Kan iemand een geschikte stoomreiniger/stofzuiger aanraden voor een bank van textiel? Liefst met eigen ervaring Veel dank Thomas

1

Anonymous 3 jaren geleden in Stoomreiniger

Verschil met Thermostar

Wat onderscheidt de bekende grote merken/producten van Thermostar? Ja, x keer de prijs. Ik vraag me alleen af of Thermostar ook 10 keer beter is, dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Helaas zijn er geen neutrale testrapporten en dergelijke. Er zijn alleen "reclame-uitingen" dat Thermostar de enige "droogstomer" is of de enige met hoge druk, ....

1

tama19850 2 jaren geleden in Stoomreiniger

Accessoires

Hallo allemaal Kan iemand mij vertellen waar ik vervangend materiaal zoals vloermoppen voor de Ariete xvapor delux kan krijgen?

2

Anonymous 5 jaren geleden in Stoomreiniger

Vloerproducten

Is er een stoomreiniger waarin je een reinigingsproduct kunt doen (voor de vloer bijvoorbeeld)?

3

sillymoon 4 jaren geleden in Stoomreiniger

Lamellenrolluik

Hallo daar! Ik ben op zoek naar een stoomreiniger (of ander apparaat) die grote, brede lamellenrolluiken grondig, efficiënt en redelijk comfortabel kan schoonmaken. Heb je ideeën? Hartelijk dank!

0

POG! 5 jaren geleden in Stoomreiniger

Zijn er sterkere accessoires?

Ik heb de Kärcher SC4 easyfix, maar de hoofdsproeier (degene waar je de "mop" op bevestigt) breekt om de paar maanden, ondanks mijn voorzorgsmaatregelen. Als er zo'n compatibel mondstuk is, maar dan van metaal (of in elk geval sterker), dan zou ik het tegen elke prijs kopen. Voor de rest is dit apparaat geweldig. Jammer dat het zo breekbaar is!

0

Nighthawk117 6 jaren geleden in Stoomreiniger

Stoomreiniger voor parket

Hou van allemaal, Ik probeer al heel lang op het net meer te weten te komen over parket (verzegeld) en stoomreinigers. Sommigen zeggen dat je het beter niet kunt gebruiken, anderen zeggen dat het op de laagste stand werkt. De Kärcher reinigers worden geleverd met een microvezelhulpstuk. Ik ben van mening dat 1. dit de stoomdruk aanzienlijk vermindert en 2. de hete stoom niet direct de vloer raakt. Andere stoommoppen, bijvoorbeeld van Vileda, schijnen geschikt te zijn voor parket. Vandaar mijn overweging. Wat vind je ervan en wat zijn je ervaringen ermee?

3

Anonymous 7 jaren geleden in Stoomreiniger

Geschikt apparaat voor het schoonmaken van de badkamer

Ik wanhoop aan het schoonmaken van mijn badkamer. Er zijn hoekjes in de douche die ik niet eens goed kan schoonmaken met een tandenborstel. Nu speel ik met het idee om een stoom- of hogedrukreiniger te gebruiken. Welk apparaat zou aan de volgende eisen voldoen? - zo goedkoop mogelijk ;) - zo klein mogelijk en gemakkelijk op te bergen - kan kalkaanslag van glazen wanden verwijderen - kan vuil uit voegen en moeilijk bereikbare hoeken verwijderen - is ook geschikt voor diverse andere schoonmaakwerkzaamheden (grootte van de flat ongeveer 130 m2) Bedankt

3

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Stoomreiniger
StartBegin discussie