Filter aanpassen
Twee filters voor de dikte hebben op de een of andere manier geen zin. En wat zeker ontbreekt is een filter voor de R-waarde. Want de R-waarde is de enige zinvolle informatie voor het isolatievermogen van een slaapmat.

1
Twee filters voor de dikte hebben op de een of andere manier geen zin. En wat zeker ontbreekt is een filter voor de R-waarde. Want de R-waarde is de enige zinvolle informatie voor het isolatievermogen van een slaapmat.
1
Hallo allemaal, Ik zoek een 3-seizoenen slaapmat voor op de camping, geen extreme temperaturen. Ik slaap meestal op mijn zij en beweeg veel, dus bij smalle matrassen schuif ik snel op mijn zij en wordt het gewicht niet zo gelijkmatig verdeeld als wanneer ik op mijn rug slaap. Heeft iemand tips voor me? Natuurlijk zou ik ook blij zijn als de mat tegelijkertijd niet ultrazwaar is als ik hem meeneem op wandelingen :) Merci!
0
Hallo, Ik zoek een matje voor de tent voor motortochten: - kleine verpakking - licht - warm genoeg voor reizen naar Scandinavië - maar ook geschikt voor "warmere gebieden" zoals Midden-Europa in de zomer (of beter 2 verschillende ... voor koud en "normaal"?) BEDANKT voor je hulp :)
2
Een ander filter met breedte/lengte zou cool zijn, zoals bij bedmatrassen 😁 dit zou het voor kampeerbeginners nog makkelijker maken om te beginnen! Bedankt!
5
Hallo Ik zoek een "Mätteli", die enerzijds niet te dun is (b.v. opblaasbaar) en daardoor enigszins comfortabel, maar anderzijds zo klein mogelijk opgevouwen kan worden. Bedankt voor jullie suggesties!
5
Ik denk dat de R-waarde moet werken als een bereikfilter. Een exacte selectie heeft weinig zin. Ik wil bijvoorbeeld een mat met een R-waarde van minimaal 2,5 tot maximaal 3,5. Zo'n bereikfilter zou geweldig zijn!
4