Koelbox

5 Discussies voor in Koelbox

Begin discussie
    schuler89 6 maanden geleden in Koelbox

Dometic CFX 5

@Galaxus: Wanneer is de Dometic CFX 5 45 verkrijgbaar? Het lijkt erop dat de box al verkrijgbaar is in de VS en Australië. Hoeveel gaat hij hier kosten?

1

DarthShadow 1 maand geleden in Koelbox

Welke koelbox

Hallo allemaal Ik weet niet zeker welk type en welke koeler het beste is voor mijn vereisten: - Verplaatsbaar in de auto en aan te sluiten op de 12V sigarettenaansteker - Ruimte voor 1,5 liter flessen - BARF voer voor mijn hond (vooral als ik op vakantie ga zodat ik haar bevroren vers vlees mee kan nemen, bijvoorbeeld op een dagtrip in de zomer zou het nog gekoeld moeten worden... heel belangrijk punt) Hartelijk dank

4

Fricktastisch 4 jaren geleden in Koelbox

Vergelijkende waarde voor "koude stabiliteit

Voor mij ontbreekt een belangrijke indicator voor de kwaliteit van koelboxen en koeltassen: een vergelijkende waarde voor de "koude stabiliteit". Is het ijs na 4 uur al gesmolten, of kan ik het ijs voor de avond plannen...? Dit kan worden aangegeven door de U-waarde van het materiaal. Dus hoe lager het getal, hoe beter. Voor de eenvoudige gebruiker is deze waarde waarschijnlijk onbegrijpelijk. Of via hoelang het duurt-1kg-ijs gesmolten (per 5L volume van de zak/doos, in de schaduw met 30°C buitentemperatuur). Met de gegevens in uren kan men zich eerder iets voorstellen, en de zakken vergelijken.

2

Robinb_e 5 jaren geleden in Koelbox

Yeti koelboxen

Hallo allemaal, Is het mogelijk om de Yeti koelboxen/tassen in je assortiment op te nemen? Ik zou zeer geïnteresseerd zijn in de Roadie 20 in het wit. https://eu.yeti.com/products... Bedankt

3

Metti93 8 jaren geleden in Koelbox

Ik zou ongelooflijk blij zijn als de nieuwe DOMETIC COOLFREEZE CFX 50W aan het assortiment zou worden toegevoegd.

DOMETIC COOLFREEZE CFX 50W DRAAGBARE KOELER

1

Orde van de
discussies
Forum voor Koelbox
StartBegin discussie