Drinkfles + thermosfles

12 Discussies voor in Drinkfles + thermosfles

Begin discussie
    seeseesee 5 maanden geleden in Drinkfles + thermosfles

Plasticvrije thermomok

Ik ben op zoek naar een volledig plasticvrije thermobeker, maat ca. 3dl (voor een kopje koffie to go). De hete vloeistof mag echt nergens in contact komen met plastic. Er zijn er veel van metaal, maar dat stopt uiterlijk bij het deksel. Siliconen zouden ook goed zijn, zoals die van Pura, maar de flessen zijn te hoog, zodat ze meer op flessen dan op kopjes lijken. De op één na beste zou van Fellow zijn, maar het is onduidelijk of er plastic in het deksel zit. Bedankt voor jullie advies!

3

Gabbo 2 weken geleden in Drinkfles + thermosfles

Item groeperen in plaats van individuele items

Een ander productassortiment waarbij het zoeken net zo rommelig is als de schoenensectie.... Bijvoorbeeld, een zoekopdracht naar Brand: Camelbak heeft 555 vermeldingen met waarschijnlijk 10 unieke producten in de lijst. Waarom kun je Eddy+ 1L niet als één artikel vermelden met alle kleuren als opties eronder?

0

cel0 3 maanden geleden in Drinkfles + thermosfles

Bink flessen

Hallo beste Galaxus team, Iedereen heeft het momenteel over Bink-flessen. Zijn er plannen om ze in het assortiment op te nemen? Ik zou er erg blij mee zijn 😊 Weet iemand waar je ze nog meer kunt kopen? Ze zijn op de een of andere manier overal sale... Vriendelijke groeten

1

Anonymous 4 maanden geleden in Drinkfles + thermosfles

EMSA vervangingsdoppen

Hallo op zoek naar een vervangende dop voor BLUDROP en LIGHT MUG.

1

newj 1 jaar geleden in Drinkfles + thermosfles

Zijn er vervangende doppen voor Mizu-flessen?

Ik ben op zoek naar deksels voor flessen met een wijde hals.

1

LaRose06_20 2 jaren geleden in Drinkfles + thermosfles

Fles met verwijderbare bodem

Hallo samen Ik zoek flessen waarvan je de bodem kunt losschroeven. Tot nu toe ken ik alleen de Crew Bottle van het Amerikaanse bedrijf Crew Supply. https://crewsupplyco.com/products... Verzending naar Zwitserland kost echter een klein fortuin. Weet jij waar ik ze in Zwitserland of zelfs bij Galaxus kan vinden?

2

danmaster333 2 jaren geleden in Drinkfles + thermosfles

Coole waterfles, helaas alleen verkrijgbaar in de VS.

Hallo Zou je deze fles in je assortiment kunnen opnemen? https://www.camelbak.com/recreation... Onze kinderen hebben de "kleutermaat" fles die hier verkrijgbaar is en ze zijn geweldig. De versie voor volwassenen zou extra geïsoleerd zijn.

0

Lunatic2k7 5 jaren geleden in Drinkfles + thermosfles

Larq Zelfreinigende Fles

Hallo Galaxus Team Ik kwam deze geweldige Zelfreinigende Fles van Larq tegen. Zou het kunnen dat je het in je assortiment opneemt? https://www.livelarq.co.uk/

+1

8

Anonymous 4 jaren geleden in Drinkfles + thermosfles

Drinkfles gezocht / onderscheid drink- en thermosfles :-)

Ik zoek een thermos/drinkfles met de volgende eigenschappen: 1. volume: 0,7 - 1 liter 2. geïsoleerd (houdt warm/koud gedurende minstens 12 uur) 3. lekvrij 4. geschikt voor koolzuurhoudende dranken 5. slank, licht en stabiel :-) Helaas biedt de filterfunctie bij Galaxus geen enkel redelijk resultaat en ik vraag me af waarom ze zelfs onderscheid maken tussen thermosflessen en drinkflessen. Er zijn weinig filters voor thermosflessen en ik kan geen fles vinden die geschikt is voor bruisende dranken. Maar per definitie houden ze warm/koud. Er zijn wel drinkflessen die geschikt zijn voor bruisende dranken, maar die kunnen niet gefilterd worden. Bepaalde filters geven ook geen bevredigende resultaten, b.v. type drinkfles: geïsoleerde fles -> geeft bijvoorbeeld Sigg-flessen terug, die geen warmte-isolatie hebben. Aan de andere kant zijn de kenmerken: "geïsoleerd" (zou een geïsoleerde fles moeten zijn, maar dat schijnen ze niet allemaal te zijn) en druip- en lekvrij. Wat is daar precies het onderscheid? Is lekvrij als de hele fles niet leegloopt in mijn rugzak? Het lijkt alsof Galaxus de specificaties van de fabrikant gewoon als attributen in hun database importeert, zonder revisie. Niet echt nuttig. Zou het zo moeilijk zijn om bij het toevoegen van nieuwe producten elk product te categoriseren? Als er al een onderscheid wordt gemaakt tussen drinkfles en thermosfles (in plaats van dit als een filterbaar attribuut te definiëren), zouden "drinkflessen" met thermosfles-eigenschappen (bijv. 24 Flessen, Climabottle) dan niet ook onder thermosflessen gevonden kunnen worden?

0

ruiventura1511 7 jaren geleden in Drinkfles + thermosfles

Accessoires voor waterflessen

Hallo Ik wil een bidon kopen voor een kinderfiets, maar ik heb ook het accessoire nodig om hem te bevestigen. Kunt u mij vertellen of u die heeft? vriendelijke groeten Rui

1

Anonymous 6 jaren geleden in Drinkfles + thermosfles

Chilly's Fles 0,5l in Pastel Groen

Hallo, Kun je de fles Chilly's Pastel Green ook in 0,5l aanbieden? Helaas heb je momenteel alleen de 0,75 in de aanbieding. Bedankt voor een korte feedback

1

martin_messerli 7 jaren geleden in Drinkfles + thermosfles

DOPPER ROOD - DOPPER ORIGINEEL KORAALROOD

Hallo, Kunt u ook de DOPPER RED - DOPPER ORIGINAL CORAL RED aanbieden? Bedankt voor een korte feedback.

1

Orde van de
discussies

12 van 12 discussies

Naar boven
Forum voor Drinkfles + thermosfles
StartBegin discussie