Wandelstokken

6 Discussies voor in Wandelstokken

Begin discussie
    MajaS799 6 maanden geleden in Wandelstokken

Fizan stok vervanging

Ik ben het derde deel van mijn zwarte Fizan-stick kwijt. Degene met de punt erop, waar kan ik een nieuw onderdeel krijgen?

1

Kat_W 1 jaar geleden in Wandelstokken

Toerschijven, reserveonderdelen voor wandelstokken

Ik ben op zoek naar reserveonderdelen voor mijn wandelstokken. Ik denk niet dat je zoiets hebt. Deze reserveonderdelen worden gewoonlijk "platen" genoemd. Ik ben op zoek naar een plaat voor skistokken. Er zijn ook Nordic Walking platen en trekking platen voor wandelstokken. Maar die kun je nog niet vinden op Galaxus, zelfs niet onder "Wandelstokaccessoires". Of staan ze nog niet goed in de lijst? Laat het ons weten.

0

dd77 1 jaar geleden in Wandelstokken

Sluitringen voor Komperdell palen

Ik ben een sluitring kwijtgeraakt van mijn Komperdell zomerwandelstok. Hebben jullie deze vervangende sluitringen, zoals artikel 356-925?

1

Frusli 5 jaren geleden in Wandelstokken

Paar of singles?

Zijn de stokken die hier worden aangeboden altijd paren of singles, of staat dat ergens genoteerd?

0

Anonymous 5 jaren geleden in Wandelstokken

Helaas kreeg ik de vorige keer geen antwoord...

Hoi samen, Ik zoek wandelstokken met demping/antischoktechnologie. Helaas is dit niet beschikbaar om te filteren. Kunt u mij helpen? De stoklengte moet ongeveer 135-140cm zijn (ik ben iets meer dan 190cm, man). Dat zou geweldig zijn! Het maakt me niet echt uit of het opvouwbaar of draaibaar is. Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten, LeWinterli

0

Anonymous 5 jaren geleden in Wandelstokken

Wandelstokken met demping

Hoi samen, Ik zoek wandelstokken met demping/antischoktechnologie. Helaas is dit niet beschikbaar om te filteren. Kunt u mij helpen? De stoklengte moet ongeveer 135-140cm zijn (ik ben iets meer dan 190cm, man). Dat zou geweldig zijn! Het maakt me niet echt uit of het opvouwbaar of draaibaar is. Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten, LeWinterli

1

Orde van de
discussies
Forum voor Wandelstokken
StartBegin discussie