E-scooter met luchtsluis EN mobiele batterij
Bestaat er een 500W scooter met een luchtsluisfunctie en verwijderbare batterij? Helaas is het Galaxus filter in dit opzicht nog uitbreidbaar...
1
Bestaat er een 500W scooter met een luchtsluisfunctie en verwijderbare batterij? Helaas is het Galaxus filter in dit opzicht nog uitbreidbaar...
1
20
Zijn er eigenlijk weglegale scooters met 2 motoren of is dit technisch niet mogelijk vanwege de beperkingen?
7
Hoe krijg ik het volle vermogen, helemaal geen vermogen bergop. Ik heb deze scooter gekocht vanwege de goede prestaties en nu kan ik niet eens de heuvel op met 1600W. Er waren ook geen instructies in het Duits.
1
Kent iemand zulke privéwegen in Zürich waar je met een illegale scooter mag rijden?
2
Gloednieuwe Xiaomi uitgepakt, in elkaar gezet, opgeladen. Daarna app geïnstalleerd (eScooter precies volgens instructie toegevoegd). Toont laadstatus (100%) etc. via Bluetooth verbinding. App is dus gekoppeld met scooter. Zodra je hem aanzet, piept hij om de ca. 10 seconden. Dit is eigenlijk (volgens het web) een indicatie dat hij niet gekoppeld is. Wat moet ik doen? (Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd en de iPhone uit- en weer aangezet).
1
Ik ben op zoek naar een ruimtebesparende step die ik onder de stoel in de trein kan schuiven zonder de andere passagiers tot last te zijn. Iemand advies? Bedankt
5
Wanneer zijn de 2 nieuwe VMAX VX2 HUB en GEAR modellen beschikbaar? Hartelijk dank
0
2
1
12
Op zoek naar iemand die banden kan verwisselen tegen een vergoeding natuurlijk. Banden zijn beschikbaar.
2
Hallo ik ben geïnteresseerd in de scooter navee n 65 deze is niet meer leverbaar er is wel de navee n65 maar juoda duurder maar weet of de eigenschappen hetzelfde zijn als de navee n 65 kw? Autonomie en waarom juodas?
3
Ik heb een Mi elektrische scooter Pro2. De accu doet het niet veel meer. ik wil alleen de accu vervangen. wat is de juiste accu voor de scooter en heb je die in je assortiment?
2
Ik ben op zoek naar een e-scooter die zonder app werkt. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast heel erg bedankt!
3
als je geïnteresseerd bent en scooters voor een geweldige prijs bekijk dan mijn verkoop ik heb verschillende modellen https://www.ricardo.ch/it...
1
Volgens art. 51 VST moeten de fabrikant en het vermogen in kW op de motor worden vermeld. Anders voldoet hij niet aan de voorschriften. Mijn G30D, die ik destijds als "geautoriseerd" bij Galaxus kocht, heeft geen van beide. En op de Xiaomi 4 Ultra van een collega staat het vermogen in W (niet kW), maar de fabrikant ontbreekt... Heeft iemand anders hier ook last van? Het zou ook fijn zijn als Galaxus hier naar zou kijken.
0
E-scooter Vmax VX2 Pro LT-B besteld. Ik heb vooraf een voertuigidentificatienummer nodig om een verzekering af te sluiten. Kan Galaxus helpen
2
2
Wat is de naam van de e Scooter App van ocean drive?
1
Waar kan ik accessoires (oplader, batterij) voor de Ocean Drive x9 max krijgen?
1
Hallo, ik wilde graag weten of iemand ooit een scooter okai heeft ongebreideld?
1
3
Hallo allemaal, ik wilde graag weten of iemand de officiële website van deze scooter kent? Bedankt
1
Wie kan mij helpen met het VINDEN EN INSTALLEREN van nieuwe software voor mijn Mi 3 SCOTER?
1
Hallo, het lijkt praktisch onmogelijk om het reserveonderdeel van de rechterrem van mijn Xiaomi Mi 1S Swiss Edition model te vinden. Iedereen biedt alleen de linker aan. In Ticino lijkt het onmogelijk om deze te vinden. Kan iemand mij helpen, levert Digitec reserveonderdelen
2
Ik ben op zoek naar een compacte scooter die makkelijk in de kleine kofferbak van mijn 3-deurs mini cooper past, ik heb er momenteel een die niet past vanwege het stuur.
3
0
Segway heeft hun nieuwe e-scooter vrijgegeven voor pre-order. De gemeenschap zou blij zijn met de e-scooter in het Galaxus-assortiment. Galaxus kan nu al de versie voor Duitsland (MAX G2 D) pre-orderen. Natuurlijk zou de versie voor Oostenrijk ook interessant zijn (MAX G2 E). De Segway Store vermeldt Zwitserland niet apart, dus deze twee versies zouden zeker veelbelovend zijn. Bron: https://de-de.segway.com/products...
4
Hoe bescherm ik een e-scooter tegen diefstal? Bij een fiets gebruik ik een slot of een ketting met slot of een U-slot. De auto heeft een startonderbreker en ik heb de juiste (elektronische) sleutel nodig om de motor te starten. Met de e-scooter?
3
30 van 67 discussies